Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Opslag, billeder og video

 6 mdr siden hun fik fred + nyt fra SZ
Forfatter: 
Dato:  21-11-2016 17:27

I lørdags var det 6 mdr siden min soulmate fik sine vinger...

 

Husker stadig dagen som var det igår.. Hvordan jeg gik med knust hjerte og ventede.. Tænkte "nu er det sidste gang jeg fodre hende.. sidste gang jeg børster hende"... Og da dyrlægens sms tikkede ind "Er der om 7 minutter" - Så knustes mit hjerte endnu mere...

 

Præcis 7 minutter senere trillede dyrlægens bil op af indkørslen.....

 

Jeg var der til det sidste.. Og var stærk til det sidste.. Selvfølgelig trillede tårene - Men jeg ventede med at bryde sammen til hun var væk...

 

Igennem årene har Isabella været min tro støtte - Og når jeg var ked af det satte jeg mig altid ud i hendes boks, hvor hun så altid satte mulen i mit skød og sukkede på en helt bestemt måde... Som om hun ville sige "det skal nok gå.. Lad være med at være ked af det"...

 

Det var præcis samme suk som hun kom med, da hun tog sin sidste vejrtrækning og derefter faldt sammen... Så jeg forsøger at sige til mig selv at hun forsøgte at sige "det skal nok gå.. Lad være med at være ked af det"....

 

SAVNER hende.. Men trøster mig med at hun ikke længere har smerter...

 

Her først lige 3 billeder fra hendes sidste dag... Og derefter 2 billeder fra vores sidste "eventyr" - Hvor jeg gav hende ekstra smertestillende og smed hende i traileren og ud i en skov for at tage billeder.. Det var så vildt at se hvordan hun livede op da hun så traileren - og hun løb nærmest ind i den...

 

 

Billede

Billede

Billede

 

Billede

 

Billede

 

 

Men for lige at komme i lidt bedre humør så vil jeg da lige dele weekendens stævne resultat med min unge mule med jer...

 

Sieg Zack gik i weekenden stævne, hvor han skulle gå LC2 og debutere i LC3... (var SÅ spændt på at se om jeg kunne "vælte" min "lille" mule rundt på 15 meter volter)

 

LC2 - 69,78%

LC3 - 69.00%

 

Og vi blev både nummer 1 og 2 i LC% klassen med 14 starter...

 

Har jo længe døjet med at han "knejser" i nakken og kravler vildt bag lod... Nu har jeg ENDELIG fået ham til at række sig mere frem.. Med det resultat at han så er meeega lang...

 

MEN han er jo kun 4, og 180 høj... Så han skal nok komme op når han bliver stærkere

 

www.hestegalleri.dk/video/staaevner- og-loeb/357772-lc2_og_debut_i_lc3


Isabella af mindet... I hjertet gemt og aldrig glemt!! 28/3/2002 - 18/5/2016

7
0
Svar på denne tråd
 
 trøstekram
Forfatter: 
Dato:  21-11-2016 21:15

Åh hende Isabella var en ener - kan godt forstå at hun er vildt savnet.

 

Når det er sagt så er det altså bare dejligt at se dig med din nye smukke hyp!!! - han udvikler sig bare SÅ fint!!!

 

Bliver spændende at se ham når han er vokset lidt mere til! - og tillykke med det flotte resultat her i weekenden :)


pony-mor med lyseblå T-shirt og hvid paryk

Her bor Nisha & Strejfer: www.aktivstald.dk

Himmelhesten Sorteper

www.sundehove.dk

1
0
Svar på denne tråd
 
 hejsada
Forfatter: 
Dato:  22-11-2016 14:58

Ja isabella var bare en ener og helt unik.. Det hun gav mig (ud over grå hår) var helt specielt...

 

Sieg Zack er en sød og rar og god dreng.. Men han har nogle svære hov-spor at følge i


Isabella af mindet... I hjertet gemt og aldrig glemt!! 28/3/2002 - 18/5/2016

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  24-11-2016 07:20

Det er ikke let, at sige farvel til en ener

 

 

Du rider stadig til en masser af de her

Tillykke med resultaterne!!!

 

Har du lim på sadlen eller er dine mavemuskler ved at være på plads

 

Tak for kigget!!!


Never argue with an idiot

they drag you down to their level

and then beat you with experience

0
0
Svar på denne tråd
 
 hejsada
Forfatter: 
Dato:  24-11-2016 08:37

Jeg har silicone på bukserne Tror aldrig jeg lærer det at bruge mavemusklerne når jeg rider ha ha ha


Isabella af mindet... I hjertet gemt og aldrig glemt!! 28/3/2002 - 18/5/2016

0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  11-12-2016 12:13

Sikke en lækker holdning du rider din unge hest i

Det skal nok give pote i det store og hele :)

1
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider