Det er ingen hemmelighed at jeg har fået ny bil - og ikke hvilken som helst bil. Jeg har nemlig fået mig en rigtig hestetrækker, der må have 2800 kg på krogen - juhuu! Så nu er det meget nemmere for mig med pakker, når jeg skal på messer og ikke mindst når hestene skal en tur i den rullende pølsevogn aka hestetraileren 
Så lørdag aften var en veninde fra stalden og jeg impulsive - vi synes vejret havde været så godt i weekenden, at vi måtte ud og nyde det! Heldigvis stod hestetraileren stadig på gården, så vi lånte den og kørte afsted til Hedeland kl 10 om morgenen
Drengene var så gode til at gå i trailer og stod så fint undervejs 
Jeg har redet i Hedeland siden jeg var 7 år gammel, så det var helt fantastisk at kunne dele "min barndom" med min dejlige Champ
Vi skulle ud i en masse bakker og få styrket overlinjen og måsen!
Vi red i halvanden time i helt vindstille, skyfrit solskinsvejr - så vi kunne ikke have været heldigere 
Da vi skulle hjem var jeg dog glad for 4-hjulstrækket på bilen - der var sgu en kende glat
Men hold nu op, hvor er det en fed frihed, at man bare kan tage sin bil og sin hest og så køre afsted, når man hele livet har været afhængig af at alle andre kunne køre 
Nåh, nok snak, nu billeder 
Drengene havde slet ikke tid til at blive sadlet op - der skulle nusses 
Zeus satte stor pris på buffeten under opsadling 
"Som brødre vi dele" 
Behøver jeg sige, det var ren velvære for både hest og rytter? 
Maria kigger lige på bakken, som vi skulle op af - i fuld galop 
Ih, der var så smukt! Der var stadig frost på grenene og denne lille "bæk" var bare så smuk!
Champ gad ikke stå stille - lige foran os var den næste galopbakke 
Det her billed beskriver vores tur så fin - høj sol og smuk sne!
Champ siger farvel inden turen går tilbage til Skibby
Den lille var noget træt, selvom det ikke helt fremgår af billedet
Det kunne jo være, der faldt en godbid af 
Ja, det er sgu svært at få et billed af Zeus, når Champs store grødhoved var i vejen - linselus 
Mens vi var afsted, stod Celica alene på fold - de to går sammen, fordi de andre konstellationer med de andre heste ikke helt funger. C&C elskeeeer hinanden, så det er helt perfekt
Hun var så cool med at gå alene, også selvom hun ikke kunne se de andre heste på gården 
Her holder hun øje med ham - hvor tager I min Champ hen?! 
Derudover elsker vi alle 3 at være på tur samtidig. Celica er ofte med som håndhest og hun er bare høj i hatten - den første 1/3 af turen
Så slapper hun mere af og får brugt øverste etage lidt
Hun synes hvert fald det er skægt og Champ er bare den bedste onkel - han er fuldstændig iskold om hun napper ham i halsen, eller om jeg sidder lidt uroligt, fordi jeg skal have hende mingeleret ind på plads igen. Celica bliver trænet ind i mellem med trense på og det tager hun bare cool
Her har vi grime ud over 
Tænk man kan være så priviligeret 
De er da fantastiske, hva? 
Baby C anlægger en god pels - man skulle tro hun var halv islænder 
Zeus og Champ skulle klippes idag, så jeg tænkte Celica lige kunne blive miljøtrænet lidt - hun er typen, der skal præsenteres for ting selvom hun kun er 2 år
Jeg havde udrustet Maria med lidt godt, men Celica stod bare bomstille og nød Maria stod og snakkede med hende istedet
Man skulle tro hun aldrig havde prøvet andet
Så hun fik lige en fartstribe og et C på røven
Hold kæft, det ser yndigt ud, men hvad gør man ikke for at ruste sin hest til et godt voksenliv? 
Jeg håber I nåede så langt og har lyst til at smide en kommentar