Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Opslag, billeder og video

Sneheste på tur i Hedeland + baby C
Forfatter: 
Dato:  15-11-2016 00:04

Det er ingen hemmelighed at jeg har fået ny bil - og ikke hvilken som helst bil. Jeg har nemlig fået mig en rigtig hestetrækker, der må have 2800 kg på krogen - juhuu! Så nu er det meget nemmere for mig med pakker, når jeg skal på messer og ikke mindst når hestene skal en tur i den rullende pølsevogn aka hestetraileren :-P

Så lørdag aften var en veninde fra stalden og jeg impulsive - vi synes vejret havde været så godt i weekenden, at vi måtte ud og nyde det! Heldigvis stod hestetraileren stadig på gården, så vi lånte den og kørte afsted til Hedeland kl 10 om morgenen :-D Drengene var så gode til at gå i trailer og stod så fint undervejs ;-D

Jeg har redet i Hedeland siden jeg var 7 år gammel, så det var helt fantastisk at kunne dele "min barndom" med min dejlige Champ Vi skulle ud i en masse bakker og få styrket overlinjen og måsen! B-) Vi red i halvanden time i helt vindstille, skyfrit solskinsvejr - så vi kunne ikke have været heldigere :-D

Da vi skulle hjem var jeg dog glad for 4-hjulstrækket på bilen - der var sgu en kende glat Men hold nu op, hvor er det en fed frihed, at man bare kan tage sin bil og sin hest og så køre afsted, når man hele livet har været afhængig af at alle andre kunne køre

Nåh, nok snak, nu billeder :-P

Billede

Drengene havde slet ikke tid til at blive sadlet op - der skulle nusses :-D

Billede

Zeus satte stor pris på buffeten under opsadling :-D

Billede

"Som brødre vi dele" :-P

Billede

Behøver jeg sige, det var ren velvære for både hest og rytter?

Billede

Billede

Maria kigger lige på bakken, som vi skulle op af - i fuld galop B-)

Billede

Billede

Ih, der var så smukt! Der var stadig frost på grenene og denne lille "bæk" var bare så smuk!

Billede

Billede

Billede

Champ gad ikke stå stille - lige foran os var den næste galopbakke :-P

Billede

Det her billed beskriver vores tur så fin - høj sol og smuk sne!

Billede

Champ siger farvel inden turen går tilbage til Skibby ;-D Den lille var noget træt, selvom det ikke helt fremgår af billedet :-P Det kunne jo være, der faldt en godbid af 8-)

Billede

Ja, det er sgu svært at få et billed af Zeus, når Champs store grødhoved var i vejen - linselus :-P

Mens vi var afsted, stod Celica alene på fold - de to går sammen, fordi de andre konstellationer med de andre heste ikke helt funger. C&C elskeeeer hinanden, så det er helt perfekt :-D Hun var så cool med at gå alene, også selvom hun ikke kunne se de andre heste på gården (Y)

Billede

Her holder hun øje med ham - hvor tager I min Champ hen?! :-P

Derudover elsker vi alle 3 at være på tur samtidig. Celica er ofte med som håndhest og hun er bare høj i hatten - den første 1/3 af turen :-P Så slapper hun mere af og får brugt øverste etage lidt :-D Hun synes hvert fald det er skægt og Champ er bare den bedste onkel - han er fuldstændig iskold om hun napper ham i halsen, eller om jeg sidder lidt uroligt, fordi jeg skal have hende mingeleret ind på plads igen. Celica bliver trænet ind i mellem med trense på og det tager hun bare cool (Y) Her har vi grime ud over :-)

Billede

Tænk man kan være så priviligeret

Billede

De er da fantastiske, hva? :-P

Billede

Baby C anlægger en god pels - man skulle tro hun var halv islænder ;-D

Billede

Zeus og Champ skulle klippes idag, så jeg tænkte Celica lige kunne blive miljøtrænet lidt - hun er typen, der skal præsenteres for ting selvom hun kun er 2 år :-D Jeg havde udrustet Maria med lidt godt, men Celica stod bare bomstille og nød Maria stod og snakkede med hende istedet :-P Man skulle tro hun aldrig havde prøvet andet 8-) Så hun fik lige en fartstribe og et C på røven :-P Hold kæft, det ser yndigt ud, men hvad gør man ikke for at ruste sin hest til et godt voksenliv?

Jeg håber I nåede så langt og har lyst til at smide en kommentar :D (Y)

- Sascha

Kjærgaards Golden Champ & Roosgårdens Celica <3

Pegasus Rideudstyr - når kun det bedste er godt nok!

Dream it. Wish it. Do it.

9
0
Svar på denne tråd

sneeeee....
Forfatter: 
Dato:  15-11-2016 09:31

hold nu op nogle skønne billeder, man bliver jo helt glad i låget Smukke heste du har.

Man kommer ikke først,

hvis man går i andres fodspor...

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  15-11-2016 15:31

Tillykke med din bil!!!!!!!

TAK for kigget - det var en fornøjelse!!!!!

Never argue with an idiot

they drag you down to their level

and then beat you with experience

0
0
Svar på denne tråd

Typisk HN ! :-D
Forfatter: 
Dato:  15-11-2016 18:35

Et indlæg om en ny fed bil ..... med billeder. NITTEN billeder.

Og ikke eet eneste af dem

er af bilen

2
0
Svar på denne tråd

6 tegn
Forfatter: 
Dato:  15-11-2016 18:53

Elsker dine tråde som sædvanligt!

Men jeg har tit tænkt på, hvordan du udtaler baby C's navn?

Er det 'Celika' eller 'Celisa'?

Mvh. Sophie (:

"And those who were seen dancing

were thought to be insane

by those who could not hear the music".

- Friedrich Nietzsche

0
0
Svar på denne tråd

Fed tur.
Forfatter: 
Dato:  15-11-2016 21:02

Sikke dejlig tur.

Syntes også det er lidt sjovt at skrive om sin nye bil og ikke eet eneste billede af den. . Omvendt så har du jo billeder af det vigtigste.

Hvor langt har i kørt for at komme ud til det område?

~ Anette

vind-alarm-danmark.eu

1
0
Svar på denne tråd

Lise (81):
Forfatter: 
Dato:  15-11-2016 21:52

Mange tak skal du have Jeg elsker også at kigge på dem

Mrsheaven: Mange tak skal du have :-D Det er så dejligt, når du kigger forbi mine tråde!

xy: Det kan jeg godt se, det er simpelthen for dårligt! :-P

Billede

Her er skønheden

Paradise: Ih, mange tak :-D Altså, hun udtales rigtigt [Se-lika] (ligesom Toyota'en... ), men jeg udtaler det [Selikka] - jeg synes simpelthen det andet lød så åndssvagt, [Selikka] ligger meget bedre i munden :-P

Shagya: Ja, guldet er nu det vigtigste ;-D Men se indlægget her, der er dyret. :-P Jeg tror vi kørte 25-30 min eller noget i den stil, det var hvert fald overkommeligt. :-D Synes ikke det er så slemt, Hareskoven tager ca 40-45 min at komme til :-)

- Sascha

Kjærgaards Golden Champ & Roosgårdens Celica <3

Pegasus Rideudstyr - når kun det bedste er godt nok!

Dream it. Wish it. Do it.

3
0
Svar på denne tråd

Takker,
Forfatter: 
Dato:  18-11-2016 19:50

nu har jeg det meget bedre Er det en koldblods arbejdsbil siden den har så store hove?

Hyggelige billeder, i øvrigt

2
0
Svar på denne tråd

tjaøhm
Forfatter: 
Dato:  19-12-2016 12:45

Åh, hvor er de altså skønne! En blommet Champ, vinterlandskab (snyd i øvrigt, bor i Storkbh og her er der ingenting!) og søde lille Celica. Så bliver det da ikke bedre Tak for billederne.

PAAtvaers

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider