Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Opslag, billeder og video

 træning, rutine, træning og rutine
Forfatter: 
Dato:  16-08-2014 22:25

Sidst jeg oprettede en tråd om min fantastiske lånehest, der var nogle der var lidt "uforstående" over at jeg havde valgt at ride en MB0 - til trods for at vi ikke helt var klar...

 

Det ligger bestemt heller ikke til mig at "gide" og ride klasser som ligger over min og hestens niveau - Men jeg gjorde det nu alligevel (og er stadig glad for det)...

 

 

Siden har vi trænet og trænet, og for lidt over en uge siden var der en stor brik der pludselig faldt på plads - CHANGEMENTERNE...

 

Pludselig gik vi fra at lave changementer efter hjælpen, urene og spændte - til at kunne bytte rent til begge sider..! Udelukkende ved at jeg en træning hvor byttene bare mislykkeds totalt, satte mig for at finde ud af hvad jeg lige gjorde forkert...!

 

 

Beslutningen blev taget - at tage imod muligheden for ENDNU en gang at ride MB0 på klubplan - hvilket sker meeeeget sjælent i mit område..

 

 

Så der blev meldt i 2 MB0 programmer i dagens "øveklasse" til klubstævnet i viborg...

 

 

Og i skal da have lov til at se et program råt og uredigeret hvordan det gik!

 

www.hestegalleri.dk/video/ staevner_og_loeb/340675- sandie__attica___mb0_h...programmet

 

 

Joh jeg kunne godt have redigeret de dårlige ting ud - Men der er bare så meget fremgang hos ham for tiden - og endda også i de øvelser som ikke lykkeds super i programmet her

 

(for dem som hellere vil se programmet uden musik)

http://www.youtube.com/ watch?v=LWRCFnOlK0U&li...rZ5QpfalIg

 

 

Nu træner vi videre, og jeg mener faktisk at vi så småt er klar til at "springe ud" på C plan Vi finpudser videre

 

 

For 14 dage siden var vi også lige et smut til C stævne i Tørring og ride LA3 og LA4 (LA4 er mit big time hade program hi hi)

 

Her fik vi en delt 2 plads i LA3

 

www.hestegalleri.dk/video/ staevner_og_loeb/340145- klips_fra_toerring_c_s...___2_plads

 

 

 

Og så får i da lige et bar "hygge selfies" - for at tråden ikke er helt billed-løs

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 


Ejer af to fantastiske prinsesser.. Isabella af mindet - min stjerne...... Og Maliki - mit lille tykke impulskøb....

8
1
Svar på denne tråd
 
 Epirus
Forfatter: 
Dato:  16-08-2014 23:04

I ser jo som altid bare rigtig fine ud!
Må man spørge hvad I fik for mb0'en i videoen? Altid lidt sjovt at få sat point på når man har set et ridt :-)

 

Og så bliver jeg da nysgerrig - hvad var det så du fandt ud af der var galt, i byttene altså? :-)


 

... Sofie Støjko

- stud.med.vet og rytter til den dejligste parthest <3

 

3
0
Svar på denne tråd
 
 Hejsada
Forfatter: 
Dato:  16-08-2014 23:13

Resultat listen her:

live.rideforbund.dk/ showResults.php?staevn...klasse10_A

 

 

Jamen det var noget så "simpelt" som dårlig timing af schenkel hjælpen Total begynder fejl hi hi!

 

 

Og tusind tak


Ejer af to fantastiske prinsesser.. Isabella af mindet - min stjerne...... Og Maliki - mit lille tykke impulskøb....

1
0
Svar på denne tråd
 
 Epirus
Forfatter: 
Dato:  16-08-2014 23:15

Jamen dog - kæmpe tillykke! Men det var nu også et rigtig fint program! Okay, altid interessant at høre andres erfaringer - fedt at det var noget som forholdsvis let kunne rettes :-)


 

... Sofie Støjko

- stud.med.vet og rytter til den dejligste parthest <3

 

2
0
Svar på denne tråd
 
 Hejsada
Forfatter: 
Dato:  16-08-2014 23:25

Ja det er bare så dejligt :D Og så er det endda nærmest blevet sådan at den side der var vores dårlige før, det er den han springer bedst igennem på nu


Ejer af to fantastiske prinsesser.. Isabella af mindet - min stjerne...... Og Maliki - mit lille tykke impulskøb....

1
0
Svar på denne tråd
 
 Hvhvjb
Forfatter: 
Dato:  16-08-2014 23:37

JEG ER EN STOLT TRÆNER

3
0
Svar på denne tråd
 
 Hejsada
Forfatter: 
Dato:  16-08-2014 23:41

Jeg kan i hvertfald uden tvivl takke dig for de fremskridt vi har lavet på det sidste - du "spøger" som regel i mit baghovede i nærmest hver træning


Ejer af to fantastiske prinsesser.. Isabella af mindet - min stjerne...... Og Maliki - mit lille tykke impulskøb....

1
0
Svar på denne tråd
 
 Atter......
Forfatter: 
Dato:  17-08-2014 10:24

Atter en fornøjelse at se så ubesværet "unghesteridning" fra dig Sandie - elsker at du beder dine heste om at præsterer, samtidig med at de bliver redet så let. Så er det på ingen måder et "overgreb" mod en ung urutineret hest at gå sådan en klasse :-)

 

Og hvor det være fedt for jer begge to, at træne, udveksle erfaringer og se de resultater I begge laver - fedt fedt :-)

 

mvh charlotte

4
0
Svar på denne tråd
 
 Tillykke
Forfatter: 
Dato:  17-08-2014 10:46

Stort tillykke med de fine resultater. Sikke en dejlig hest og pæn ridning

Lækkert når tingene lykkedes og går op i en højere enhed!

2
0
Svar på denne tråd
 
 Hejsada
Forfatter: 
Dato:  17-08-2014 18:51

Jeg forsøger i hvertfald så vidt muligt at ride "let" og lidt på "kompromis" på banen - Vil hellere presse lidt for lidt og få et stabilt og roligt program, end presse for meget og få dyre dyre fejl :D

 

Men til træning og opvarmning, der kan jeg godt "gå til hesten", hvis det er.. Men gør det ikke på banen, da jeg ikke synes der kommer noget positivt ud af det

 

(jeg glemte bare lige det med at "ride sikkert" da jeg skulle ride LA4 i tørring.. men pyt - jeg lærte af det hi hi)


Ejer af to fantastiske prinsesser.. Isabella af mindet - min stjerne...... Og Maliki - mit lille tykke impulskøb....

1
0
Svar på denne tråd
 
 Flot!,,
Forfatter: 
Dato:  18-08-2014 13:07

Hvor er det bare flot at du sådan springer ud i MB erne.

 

rigtig flot ridning som sædvanligt. Elsker dine tråde!

 

stort tillykke med sejren, og god vind fremover!


MVH

Hanne Birkegaard

www.freewebsite-service.com/ birkegaard/

 

 

2
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  18-08-2014 17:13

Hvor flot, stort tillykke med et super resultat endnu en gang :-) Og godt du har fået changementene på plads :-)

Held og lykke videre :-)


Marit :-)

 

 

- hestemassage tilbydes på Sjælland -

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hejsada
Forfatter: 
Dato:  18-08-2014 20:43

Tusind tusind tak :D

 

 

Jeg er idag hoppet med på "moden" og oprettet en side på FB for dem som kunne tænke sig nogle oftere opdateringer på mig og min ridning og hestene.

 

Hele min private væg på FB druknede i heste sjov, og venner/familie som ikke er heste interesseret kunne godt finde det lidt belastende har jeg ladet mig fortælle

 

Så jeg har nu oprettet denne side, hvor jeg vil opdatere (nok dagligt) om hvad jeg laver med kræene og hvad planer jeg har osv...

 

www.facebook.com/ konkurrenceryttersandielausten


Ejer af to fantastiske prinsesser.. Isabella af mindet - min stjerne...... Og Maliki - mit lille tykke impulskøb....

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider