Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Opslag, billeder og video

Et forårseventyr!
Forfatter: 
Dato:  17-04-2014 21:26

Hej alle søde, forårsglade hestemennesker!

Jeg er i sandhed ved at finde mig selv i min træning - og hold op, hvor er det bare utrolig svært! Nogle af jer husker os stadig, fra dengang jeg var 12 år og hende med den brogede, lille, forvirrede pony. Og her er vi så i dag - 5 år ældre.

Billede

... begge med mere erfaring og en helt anden ro. Og jeg er i høj grad begyndt, at stille spørgsmålstegn til en hel masse forskellige træningsformer. Det er uhyre svært at finde rundt i junglen af forskellige teorier og træningsformer - men flere og flere brikker begynder efterhånden at falde på plads.

Billede

Og til dem af jer, der undrer sig over, at der måske ser lidt anderledes ud - det er selvfølgelig fordi vi er flyttet. Hvorfor - er en længere historie. Men der er ingen tvivl om, at flytningen har været et vendepunkt, som er ved at starte et nyt eventyr

Billede

Billede

En af de personer der følger mig på denne rejse - og som er kommet til at få en særlig plads i mit hjerte, er skønne Maya med Vito. Det er Maya der har taget disse dejlige billeder - Maya og jeg er begge et sted, hvor vi har brug for at stille spørgsmåltegn til en masse ting - vi har begge lyst til at udvikle os og blive bekræftet i, det der fungerer for os. Og jeg er bare så evigt taknemmelig for, at have en som Maya at udveksle tanker, ideer, dårlige dage og gode træninger med

Billede

Det har dog ikke været lutter lagkage, at være mig i dette forår. Jeg har være nede og vende med stress - efter at have gået på gymnasiet i snart 1 år. Men min redningsengel er og forbliver min smukkeste lillehest. Hun har givet mig den ro, jeg i høj grad har haft brug for. Hun har gentagende gange fået mig tilbage på sporet - ville ønske, at jeg kunne udtrykke den taknemmelighed.

Billede

Den ro - som ingen anden kan give mig

Billede

Jeg er ved at være tilbage på sporet - jeg har fået et enormt overskud til hestetræningen. Jeg har så mange ideer - så mange ting, der blot skal føres ud i livet. Så mange kurser jeg skal til - så mange mennesker, jeg skal møde. Hvor er det dog bare en helt fantastisk rejse - hvor jeg forsøger at tage alt det med mig, jeg kan - også de dårlige dage og de hårde tider!

Tak fordi I så med - Hvis I ønsker at høre mere om vores eventyr og daglidag, skal I være velkommen til at følge med på facebook.

www.facebook.com/ KonfliktfrieHeste?fref=ts

"All I pay my psychiatrist is the cost of feed and hay,
and he'll listen to me any day."

www.facebook.com/KonfliktfrieHeste

Sagde

Freja med ponyhesten, Dixie

6
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider