Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Opslag, billeder og video

For 22 år siden
Forfatter: 
Dato:  17-04-2014 21:03

Idag om formiddagen, for 22 år siden, tog en 12 årig pige ud for at se på ponyer sammen med sin mor. Der skulle prøves 5 forskellige den dag, men allerede da den første pony blev prøvet, var pigen sikker - det skulle være DEN.

Billede

Idag om eftermiddagen, for 22 år siden, ringede pigens mor til sælgeren af den første pony, for at købe ponyen.

Idag kl 20.30, for 22 år siden, trillede sælgeren ind på pigens opstaldningssted med sin trailer med ponyen i. Pigens mor ordnede alt med handlen, mens pigen nussede sin nye pony i panden og lovede den, at den nok skulle få det godt i sit nye hjem.

Billede

Idag, for 22 år siden, blev Chanell min og jeg håber på, at hun synes, at jeg har holdt mit løfte

Billede

Med Venlig Hilsen
Karina Both Andersen

De bedste kys kommer fra en varm mule

33
0
Svar på denne tråd

Overskrift
Forfatter: 
Dato:  17-04-2014 21:06

Stort tillykke med 22 års jubilæet (Y)

- Sascha & Fame <3

In actis esto volucris!

0
0
Svar på denne tråd

6 tegn
Forfatter: 
Dato:  17-04-2014 21:27

Tillykke, hvor er det fantastisk!

"All I pay my psychiatrist is the cost of feed and hay,
and he'll listen to me any day."

www.facebook.com/KonfliktfrieHeste

Sagde

Freja med ponyhesten, Dixie

0
0
Svar på denne tråd

Overskrift
Forfatter: 
Dato:  17-04-2014 22:16

Et stort tillykke med dagen, det er ikke mange forundt at have deres hest i så mange år, du må have passet godt på hende. Hvor er i søde sammen

0
0
Svar på denne tråd

For 22 år siden
Forfatter: 
Dato:  18-04-2014 00:50

Tak for jeres søde kommentarer

Chanell og jeg har haft rigtig mange gode, sjove og spændende oplevelser sammen og også et par mindre gode gennem årene. Både de gode og de dårlige betyder meget for mig, fordi de har været med til at skabe et utroligt venskab med en helt vidunderlig pony.

Hun har SÅ meget personlighed og jeg knuselsker hver eneste lillebitte særhed og skøre påhit, hun kan finde på

Der er stadig masser af krudt i damen og vi nyder en masse skovture med fest, farver og fart

Jeg håber på, at få mange flere årsdage med hende

Med Venlig Hilsen
Karina Both Andersen

De bedste kys kommer fra en varm mule

1
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider