Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Opslag, billeder og video

Zaim - trailertræning og hygge
Forfatter: 
Dato:  15-04-2013 21:34

Nu har jeg haft min fine Zaim i 4 måneder og nøj hvor er jeg glad for ham! Han har rykket fra ryttervantturhest 1-2 gange om ugen til nu at kunne lidt af hvert.

Han er sjov og får mig i godt humør!

Billede

Billede

Billede

Spring er vi også så småt kommet i gang med. Vi tager det stille og roligt med højden og springer lige nu 60 cm baner - og han synes det er en FEST!!

Billede

Billede

Billede

Dressur er også blevet rigtig fint allerede - galop synes han stadig er svært, men det går fremad!

Billede

Billede

Og så er der trailerlæsningen! Zaim har haft en rigtig grim oplevelse hvor han sprang ud igennem fordøren i traileren... Hvordan det har kunne lade sig gøre aner jeg ikke... Men siden har han ikke været læsset.

Så vi gik igang med operation trailerlæsning. På en uge i januar fik jeg ham til at gå ind med begge forben og bagbenene lige ude på det sidste af rampen. Jeg har gjort det alene ved stille og roligt at opmuntre og bestikke =) Så kom der al sneen og jeg blev nødt til at lægge det på hylden men nu er vi igang igen og hold da op han er dygtig!

Igen er vi på en uge nået dertil hvor jeg kan gå ved siden af ham uden at holde i ham - vi går på hver sin side af skillevæggen og helt ind i trailer. Spise maden derinde uden at bakke ud og blive stående selvom jeg bevæger mig lidt ned langs siden på ham.

Jeg er så stolt af ham!

Jeg har ikke endnu haft spændt ham eller lukket, men hold da op en tillid han viser mig! Jeg er så glad.

Nu skal det nok lykkes snart at komme ud til både lidt spring og dressur og forhåbentlig noget military med tiden!

Jeg savner dig uendeligt min skat!

Tak for de 15,5 år vi havde sammen Prince!

0
0
Svar på denne tråd

Ih, hvor dejligt!
Forfatter: 
Dato:  15-04-2013 22:01

Du er simpelthen lykkens pamjulefis, at du har fundet din soulmate i ham

Venlig hilsen Camilla

Optimalsadel

Salg af bomløse kvalitetssadler og tilbehør

0
0
Svar på denne tråd

Prince er
Forfatter: 
Dato:  15-04-2013 22:40

Prince er og bliver aldrig glemt men han har sendt mig en fantastisk ny ven!!

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  15-04-2013 22:48

Jøsses, en smuk og dejlig dreng han er!!! Ønsker Jer al mulig held og lykke på Jeres vej frem. I bliver da bare et super makkerpar ...og sikke fint I er på vej.

Zahrah Hamrah El Azraff..Hvorfor ride kopierne, når man kan få originalen? (;

0
0
Svar på denne tråd

Mange tak
Forfatter: 
Dato:  16-04-2013 09:53
Mange tak :) sådan en kommentar bliver man jo bare rigtig glad for!!

0
0
Svar på denne tråd

6 tegn.
Forfatter: 
Dato:  16-04-2013 11:46

Min hest hoppede også ud af trailerens fordør, da jeg kørte ham hjem. Jeg fatter ikke, hvordan det kunne ske, men jeg stod og så det ske, og ud kom han Jeg har ikke, før nu, nogensinde hørt om andre, der har gjort det samme. Min gik dog ind igen med det samme, men jeg må indrømme, at jeg ikke siden har forsøgt at læsse ham. Det skete midt på turen, han var kommet ned og ligge, så vi måtte stoppe bilen, flå det hele op og få ham ud. Desværre får kan kravlet under bommen og ud af døren. Han slap med et par skrammer... Puha... Det giver mig helt ondt i maven bare at tænke på det.

Men en skøn og dejlig hest, du har. Kan rigtig godt lide springbillederne - det er tydeligt, hvor glad han er

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider