Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Opslag, billeder og video

TAFs Elitedage 2012 - Bubbi gir den gas!
Forfatter: 
Dato:  26-08-2012 12:03

Sidst Bubbi lod sig fremvise på HN var i juni måned da Anne var på et af sine mange visit i Odense.

Den dag var han en hyggelig turhest med en velanlagt mave, som han havde brugt lang tid på at opbygge

Under en af sine mange fangelege på folden pådrog Bubbi sig desværre et stød på sit ene overben, som forplantede sig til en trykning af gaffelbåndet. Dr. Kjær gav derfor formaninger om sommerferie og skridtture på hårdt underlag.

Det blev gjort og i starten af juli blev Bubbi igen erklæret fit for fight og vi gik langsomt i gang med genoptræning - stadig krydret af gode ture i skoven.

Billede

Målet var klart - vi VILLE blive klar til at ride M-championat på Broholm i denne weekend

Og det blev vi!

Bubbi er genoptrænet på trense og kun redet løsgørende på store volter og så som sagt ture i terrænnet.

I mandags sadlede jeg op med kandaret og vi red undervisning for første gang i næsten 4 måneder - og Bubbi var klar!

Ingen tvivl om at han ikke var 100% styrket og der indløb sig da fejl undervejs, men han var med og ville gerne - specielt da han opdagede at han igen fik lov til at lave skift

I går gik turen så mod Broholm sammen med far og verdens bedste søster, Anne - og Annes kamera

Der var klar mål - vi skulle ride ranglisteshow kl. 16:30 for at få vores præmier for vores 4. plads på TAFs rangliste (230 point på 7 placeringer, 6 vundne MB'er og 1 2. plads ;) ) og så skulle vi have en god tur i MB1'en - helst med 4 rene skift ;)

Er I klar til et fotoshow af den helt store slags?

.......START.....

Fredag eftermiddag gik den helt store rengøring i gang - sadel, kandar, grime, støvler, børster, tæpper, underlag og hest. Og inden længe var Bubbi klar til en god nats søvn -

Billede

Og naturligvis varm natmad ;)

Billede

I går morges kl. 6:30 trillede far, Anne, Bubbi, Vectraen og jeg så ud af gårdspladsen med kurs mod Broholm.

Vel ankommet - og i sit nyeste og meget flotte RBH tæppe ;)

Billede

Alle mand klar til en god og lang dag i smukke omgivelser :)

Billede

Vi skulle starte MB1 kl. 9:26, så der var ikke lang tid til at få sadlet og og sat kursen mod opvarmningen.

Vel ankommet overgik fotograferingen til Annes fancy kamera - og det bærer kvaliteten af de næste billeder også præg af. (Trods dis, skyer og en tur gennem Facebook ;) )

Billede

Den nypudsede kandar tilpasses og så mangler vi blot at få flettet den flagrende pandelok ;)

Billede

Altså... Ja.... lidt mave har man vel lov til at beholde nu man har arbejdet så hårdt for den :D

Billede

Billede

Billede

Billede

Så dukkede vores fantastiske underviser op for at hjælpe os i gang - det er guld værd at have en træner der gider bruge hver eneste mulighed for at tage med os til stævne :)

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Pludselig gik tiden stærkt og så måtte vi af med gamacher og få jakken på i en vældig fart! Men hvad, det nåede vi jo også...

Billede

Billede

Og turen gik mod Bane 1 - her i rask trav op ad bakken. Det er jo fordelen ved sådan en terrængående hest som Bubbi ;) Han er ret god til det der med bakker, selvom det normalvis foregår i et højere tempo med hovedet mellem forbenene og bagbenene i de højere luftlag :D

Billede

TYPISK BUBBI

"Hey, yo, mennesker! Det er mig, Bubbi! Jeg skal bare liiiige være sikker på at I husker at kigge på mig - nu!"

Billede

Godt i gang med første volte... Og allerede her ser man at rytteren har redet alt for mange 4-års i løbet af sommeren! Hvad sker der for de kilometerlange tøjler der flagrer rundt inde i maven?!?!

Billede

Liiiiidt tyk... Men han kan altså godt li' græs, den lille bamse

Billede

"Yearh! Det er det der hvor man skal løbe hurtigt!!"
Billede

Billede

En fin fri skridt, som vi så måtte tage 2 gange. Hvorfor? Fordi Fætter Guf på ryggen af hesten naturligvis ramte det forkerte bogstav. GODDAV!!!
Billede

Billede

Bubbi gik et ganske fornuftigt program vores ringe forberedelser taget i betragtning.

Der var jo lige piloten der ikke kunne huske retningen og så var der et enkelt skift der blev noget stort og nok ikke helt korrekt udført ;)

Men alt i alt var vi godt tilfredse, så vi satte kursen mod traileren, vandet, wrappen..... ......og energy boosteren som Bubbi fik meget sjov ud af :P

Billede

Far ville altså ikke for tæt på det orange-savlende dyr :D

Billede

Tilbage på pladsen var klassen afgjort.

John Hvalsø vandt med 67,6% og Mikael Ketelsen blev 2'er med 64,9%. Vi var godt tilfredse med vores 61,35% og den pæne kommentar.

Billede

Vi skulle ride 62% for at kvalificere os til finalen i dag. Det glippede så med 3 point, men i sidste ende er vi godt tilfredse med at vi fik en fridag i dag.

Vi var der ikke for at vinde over Prinz K3 alligvel ;)

Der var lang tid til kl. 16:30 hvor ranglisteshowet startede! Heldigvis havde Tine bagt kage.

Vi er 3 fynske piger der starter trakehnere her på Fyn (der er sikkert flere, men nu kender vi lige hinanden og starter ofte sammen ;) ) Vi blev placeret som nr. 3, 4 og 7 på årets rangliste, så Tine havde kreeret en ranglistekage :D

Billede

Og den var go'!!

Efter frokost og kage gik turen tilbage til Bubbi, som fik sig en portion frokost.

Billede

Inden vi fik set os om var det igen tid til at sadle det arme dyr op. Heldigvis virkede han oplagt :)

Det der med alle de remme er altså ikke altid nemt!

Men Bubbi poserer og er pæn ;) :)

Billede

"Kom nu fedtøre, bliv dog færdig....."
Billede

"Altså, hvis den der rem ikke snart bliver fjernet fra mit øje bliver jeg altså nødt til at lukke dem jo.... ....damøøøøh!"
Billede

Og så fik farmand tøjlerne.

Ham og Bubbi har altid gang i de gode aftaler... Det har normaltvis noget med noget spiseligt at gøre, sådan fedter man nemlig bedst for Bubbi ;)

Billede

Søde ser de ud... Lige indtil man vender ryggen til...
Billede

"Hey, du der mad-far - har du ikke lige en frugtstang til mig? Dem der med nødder helst, tak..."
Billede

"Shhhh! Du må ikke sige det til pigerne! Men klarer du dig godt får du TO frugtstænger..." ... "Nice!"
Billede

"@!#$! Hun har hørt os Bubbi! Kig hen på hende, hurtigt!"
Billede

"Os to?! Vi laver ikke noget.... Jeg er bare pæn!"
Billede

Ak ja... Det er ikke nemt med dem!

Og inden længe valsede de rundt som om intet var hændt. Mænd!

Billede

Jeg fik også fedtet mig i det pæne outfit igen og inden længe var min smukke hest og jeg klar til endnu en tur på banerne.

Billede

De fåes ikke pænere!!! Jeg ELSKER det fjæs!!!

Billede

Og så skulle farmand lige have at vide hvordan det der video-tam-tam virkede... Han huskede det... Næsten ;)

Billede

Inden længe var vi blevet linet op og ind på banen til præsentation det gik.

Tines hest er desværre skadet, så hun måtte pænt komme ind som nr. 3 på gåben ;)

Billede

Bubbi og jeg efterfulgt af Aston Martin og så kommer Ann og Heffe - del af den fynske trio :)
Billede

Og sørme om ikke det var blevet solskin!!!
Billede

Vi kom på banen 2 og 2 alt i mens dommer Karin Krüger kommenterede hvad vi viste frem.

Billede

På vej ind i en travers.... Med kilometerlange tøjler
Billede

Billede

På vej ind i en travers til den anden side...
Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Og så blev det tid til at stille op til præmieoverrækkelse.
Billede

Billede

Smukke, fantastiske Bubbi slutter af med at vise sin flotte sløjfe som han fik for de resultater han trods alt nåede at hente hjem, inden han legede for vildt ;)
Billede

Det var alt for denne gang :D

Jeg håber I har nydt de mange flotte billeder Anne har taget, på trods af at de har været gennem både FB og HN :)

Og husk - jeg har ikke lavet dette indlæg for at kommentere ridestil, valg af stævneskjorte eller farven på mine klokker. Det er lavet for at vise jer min flotte og elskede hest og dele min glæde over at han endnu engang var med til at gøre en god dag endnu bedre :)

Og ja - jeg har AAAAAAAALT for lange tøjler!!! Men vi havde det sjovt alligevel :)

Jeg håber I er nået hele vejen herned og har lyst til at lægge en kommentar :)

Karen

"Don´t cry because it´s over - smile because it happened!"

.: Trakehner - Der Tradition verbunden. Die Zukunft im Blick. :.

0
0
Svar på denne tråd

Flot flot.
Forfatter: 
Dato:  26-08-2012 12:40

Smukke Bubbi i smukke omgivelser.

God vind frem over

Intet er umuligt
for den er ikke selv skal gøre det.

Mor til den Skønneste dreng, August.

Født den 6. okt 09

0
0
Svar på denne tråd

waegfasd
Forfatter: 
Dato:  26-08-2012 12:41

var til rangliste show i går, og der var længe længe siden jeg havde været til et taf arrengement. Jeg kunne ikke kende jer, og fik lige sagt til gemalen om den der hest var drægtig selv om den var vallak men hvor er han også fin "live" og drægtigheden bar han jo rigtig flot.

Det er en dejlig velredet trakki du har. tillykke med jeres placering. og hyggelige billeder, bliver dog bekymret for om bubbi scorede en eller to frugtstænger ????

Stutteri pause - gode hopper til salg.

Halvblod efter elitefar og elite-og stamhoppe.

Verdens bedst kåret trakehnerhoppe ligeledes tilsalg.

0
0
Svar på denne tråd

overskrift. .
Forfatter: 
Dato:  26-08-2012 12:41

Jeg synes dette der er rigtig dejlig ridning. Det ser afslappet og behageligt ud, og skøøøøn hest! Virkelig modelhoved :P

Tillykke med jeres ridt!

"All I pay my psychiatrist is the cost of feed and hay,
and he'll listen to me any day."

Sagde

Freja med den lille plettede pony, Dixie

Bomløs Barefoot sadel sælges.

0
0
Svar på denne tråd

bummelum
Forfatter: 
Dato:  26-08-2012 14:34

Bubbi var den heldige vinder af adskillige frugtstænger, æbler, gulerødder og wrap + hø i sækkevis. Noget skulle tiden jo bruges på når man skulle stå og hygge sig alene i en trailer i nogen timer

*Anne*

~ Hestens fejl er rytterens fejl ~

Verden ændres af kendsgerninger - VÆR en kendsgerning

0
0
Svar på denne tråd

TAF stævner
Forfatter: 
Dato:  26-08-2012 16:20

Tillykke med den flotte placering på ranglisten Vi følger jer på sidelinjen og synes i gør det godt!

Var selv til præmieoverrækkelse til hest ( alm. klasseplacering) for en del år tilbage, da det var på Wilhelmsborg.

Det er lidt fedt at møde op til hest og få sin roset.

Så synes det manglede i år til deres sommerstævne, da vi "bare" mødte op til fod til overrækkelsen..

Håber de snart updaterer listen, så vi kan se hvordan den nye ser ud( hvor vi er med, dog nok fra bunden af )

Vi havde også planer om at tage til broholm, men turen er lang fra Kjellerup, så det må vente til næste år

Men TAF stævnerne er bare i en klasse for sig og synes TAF gør et flot stykke arbejde!

til TAF for det flotte stykke arbejde og til alle Trakehner ryttere, som støtter op omkring stævnerne!

Fuldpas opstaldning i nye faciliteter inkl. ridehal tilbydes i 8620 Kjellerup.

0
0
Svar på denne tråd

Ej altså
Forfatter: 
Dato:  26-08-2012 16:31

Ihhhh hvor det altså klæder ham med de ekstra kilo , så mangler halsen bare , desværre kommer den jo nok aldrig , når den er bygget sådan .

Men fin hest selvom jeg stadig synes, at han er en for lille prut til rytteren . Lidt a la at min er for høj til mig.

Stald Graven

Opstaldning tilbydes på privat gård .

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  26-08-2012 16:31

Karen og Anne hvor er det bare nogen skønne billeder.

To af serierne er jeg helt vilde med:

- Der hvor i varmer op, - Bubbi med klokker og gamasher og Karen med alm. ridejakke - for at ende med Bubbi uden gamasher og klokker og Karen i stævnejakke. Du piller tingene af i samme rækkefølge som jeg kender så godt. Hyggeligt.

- Serien med Bubbi og din far - de billeder er konge - og I vil elske dem resten af jeres liv.

Søg altid sandheden, men hold dig langt væk fra dem, der siger de har fundet den.

0
0
Svar på denne tråd

Overskrift
Forfatter: 
Dato:  26-08-2012 17:23

Hvor ser han ( i ) altså bare godt ud :) Dejlige billeder!

Tillykke med jeres placering på ranglisten :D

0
0
Svar på denne tråd

Ihh altså!
Forfatter: 
Dato:  26-08-2012 17:53

Ihh hvor ser i bare godt ud!! Også med den hyggelige sommermave hehe.. Godt i havde en god dag!!!

Er så ked af at jeg ikke kunne komme ned og se jer, men viste sig at være held i uheld, da motoren til vinduesviskerne også brændte sammen, så der stod røg ud af bilen, og man intet kan se ud hvis det regner

Nå, men satser på næste stævne!

Mvh Anja

Der findes kun få mennesker der ved alting, men mange som ved alting bedre.

Johannes Hohlenberg

Kentaur Penelope sælges - se annoncer under profil.

0
0
Svar på denne tråd

Bum bum
Forfatter: 
Dato:  26-08-2012 19:57

Tak skal I ha' for de søde kommentarer :)

Ringlebjerg - Mange tak :) Det er nu engang noget særligt at få lov til at ride i så dejlige omgivelser og på så gode baner. Men det er nu sjovest når solen skinner ;)

Tremhuse - Haha! Men ja, han bærer det jo flot ;) Bubbi bliver altid tromletyk om sommeren, men sådan går det jo når de går på græs dagen lang. Han er jo en hest, så når det er sommer får han naturligvis lov til at gå på græs sammen med resten af banden :)

No worries, han fik sig både en frugtstang og andet guf. Han kan jo ikke lade vær', ham vores søde farmand

Og tillykke med Loxley! Det er jo ikke dårligt at have avlet så fin en hest!

Freja - Tak skal du ha', vi gør vores allerbedste :) Og ja, hans trakehnergener kan han ikke løbe fra med det fjæs

Han ligner sin mor rigtig meget - det ansigt går igen på alle afkom.

Anne - Pænt imponerende at han faktisk også havde tømt sin proppede høpose i dag. Skal da lige love for der blev kørt nogle kilo indenbords i går :D

Stald Lausenborg - Mange tak skal du ha' :) Ja, det er lidt noget andet når man møder til hest. Da jeg arbejdede og red i Luxembourg var alle præmieoverrækkelser til hest når vi startede både i Luxembourg og Tyskland. Ulempem er selvfølgelig at det er træls at skulle sadle op efter 30 ryttere, men det er jo en del af gamet :)

Graven - Tak :) OG ja, du har helt ret! De ekstra kilo klæder ham, vi skal bare lige af med græsvommen. Han er desværre til tider svær at holde huld på om vinteren, men som du kan se er det ikke noget problem når græsset er grønt :D

Pony-mor - Mange tak skal du ha' :) Specielt serien med far og Bubbi er bare SÅ dejlig Og det er bare dem i en nøddeskal! Så snart far kommer ind ad stalddøren er Bubbi klar med prikkede ører - han ved godt der ALTID vanker en lille godbid eller 10 ;)

Chris - Mange tak skal du ha' :) Vi havde jo også begge været i bad og alting ;) :P

Anja - HAHAHAHA! Ja ok, så kan jeg godt se det var godt du ikke skulle have Bubbi og jeg med bagpå ;) Jeg satser på vi tager til Nr. Aaby og rider klubmesterskab d. 15. september - der skal Katrine og Nice også med, så der er nok at se på. Du er selvfølgelig meget velkommen :D

Karen

0
0
Svar på denne tråd

Lidt ærgeligt...
Forfatter: 
Dato:  26-08-2012 20:22

Bubbi er jo som sædvanligt fuldstændig renpudset og køn at se på...

Men personligt syntes jeg at den vandrette kandarstang, den åbne mund, og de til tider meget kedelige taktfejl skæmmer billedet ret meget...

Samt dine meget urolige hænder...

Må ærligt indrømme at jeg ikke syntes at ridningen ser hverken aflappet eller behagelig ud, men det er nok bare mig...

Men mange gange tillykke med din rangliste roset den ser super flot ud

Mvh. Lotte

Med

Heimdals Knut
Stenhedegårds Dorién

Rædkær´s Le Louvre

"My Horse, My horse, a Kingdom for my Horse!"

It takes all kinds to make this world!

0
0
Svar på denne tråd

Bum bum
Forfatter: 
Dato:  26-08-2012 20:28

Hvis ikke man kan vinde må man jo skinne! Vi går aldrig ned på rent udstyr ;)

Mht. resten - Bubbi er som skrevet først lige kommet i gang igen. Der er ingenting der er 100%. Vi skal begge finde melodien igen og deraf kommer der spændinger (og kilometerlange tøjler!)

Jeg kan jo så gætte mig til at du har set videoen på FB når du kan kommentere på urolige hænder - hvis du kigger efter der vil du også se at stangtøjlen slet ikke er så stram :) Jeg tror jeg skal have kigget på min kæde, for stangen vipper mere end jeg sådan lige umiddelbart synes den virker til.

Men det var slet ikke det tråden handlede om. Men tak for lykønskningen :)

Karen

0
0
Svar på denne tråd

svar...
Forfatter: 
Dato:  26-08-2012 20:40

Tjo, jeg har set videon, men min kommentar falder faktisk kun på baggrund af billederne, der er mange billeder hvor dine hænder både er brede og meget forskudte i forhold til hinanden, hvilket for mig indikere urolige hænder ...

Tror jeg vil afholde mig fra at kommentere på videon her, hvor jeg ikke syntes det hører hjemme...

Tror det ville være en god idé at få tjekket kæden...

Ja, når vi er afsted er alt også altid nystrøget, hvis vi ikke kan andet kan vi da se godt ud, som vi plejer at sige hjemme hos os

Og endnu engang tillykke med rosetten

Mvh. Lotte

Med

Heimdals Knut
Stenhedegårds Dorién

Rædkær´s Le Louvre

0
0
Svar på denne tråd

Bum bum
Forfatter: 
Dato:  26-08-2012 20:42

Synes bare det var svært at kunne se urolige hænder uden en video :P

Men det fik nu engang mig til at se videoen igen - og jeg ser ikke kritisk urolige hænder, men derimod ekstremt kritisk lange tøjler! Det ser så strengt ud!! :P

Det er jo lige præcis det - og efter en stævnepause på 4 måneder måtte jeg jo erkende at både hest og udstyr trængte til det.

Det var faktisk så galt at tøjlerne på kandaret var grønne da jeg fandt det frem den anden dag

Karen

0
0
Svar på denne tråd

svar...
Forfatter: 
Dato:  26-08-2012 21:05

Hmm, tja, det kommer jo an på om man ved hvad man skal kigge efter...

Men jo tøjlerne er også lange, det er du dog selv klar over, så det ville jeg ikke kommentere på

Uha, det lyder slemt med kandaret!

Selvom vi har haft en stævnepause på noget over 4 måneder, er der vist intet af mit læder der grønt...

Hvis jeg ved der er noget jeg ikke kommer til at bruge længe, tager jeg det med hjem og hænger det dér.

Læder har ikke godt af hænge i en fugtig stald når det ikke bliver brugt...

Mvh. Lotte

Med

Heimdals Knut
Stenhedegårds Dorién

Rædkær´s Le Louvre

0
0
Svar på denne tråd

tillykke med
Forfatter: 
Dato:  26-08-2012 23:50

sløjfen, og må sige a det er de pæneste billeder jeg har set a jer længe.... Hesten står meget pænere foran end den plejer måske er det ikk så skidt med lidt lange tøjler en gang imellem

og dejligt at han blev frisk igen, det er aldrig sjovt når prusseren er halt....

starstonestenfalk.wordpress.com/

Goodbye Poseidon, My heart, my soul, my star, my endless night

Goodbye Amalia, My Legendary Pink Lady

Goodbye Legacy, My love

0
0
Svar på denne tråd

Smukt!!!
Forfatter: 
Dato:  27-08-2012 04:36

Virkelig flotte billeder, og skinne det gjorde I bestemt Jeg er ikke selv så god til at få alt til at skinne, (så jeg "nøjes" med at vinde )Ang de ekstra kilo, ja, så siger jeg intet, mine vallakker er altid i fol

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  27-08-2012 08:25

Hvor er det dejligt, med de her tråde på HN, hvor ts faktisk starter med at frabede sig kommentarer på ridestil - men liiige får et ord med på vejen alligevel!

Hvor er det dejligt, hvor rare og glade vi ryttere i DK er ved hinanden...

Alle er åbenbart verdensmestre - hjemme ved sig selv - men det er da pudsigt, hvor få der egentligt tør vise ridebilleder frem. Og hvis man viser noget, skal man da lige huske at undskylde og forklare på forhånd, hvorfor hesten går som den går...

Det her med ridning, er under en stor forandring og der sker helt sikkert noget ude på konkurrencebanerne også - men det tager altså tid at ændre traditioner! Desuden er der garanti for, at ingen alligevel vil være enige om hvad der er rigtigt og forkert...

Men hvem er jeg at lytte til - jeg er jo kun skovtursrytter!

TS - Fine billeder, jeg ser en hesteejer, der er meget glad for sin hest og har opbakning med fra familien - dét må da være rart! (Og undskyld, jeg fik afløb af min galde i din tråd...)

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  27-08-2012 11:06

Virkelig dejlige billeder Karen! Hvor er det godt at i nåede at blive klar

Synes også det klæder ham rigtig godt med sine sommerkilo, men det må du nok ikke sige så han hører det

Talle med sine to tøser, Sisse og Safir

R.I.P. Fønix 25. november 2009

0
0
Svar på denne tråd

BUBBI !!!!!!!
Forfatter: 
Dato:  27-08-2012 11:11

Yeeeeah .. Så kom der lidt nyt fra den nuttede bamse ! :-D

Han er da ikke så slem, i forhold til de der tromle billeder, du viste ! Det klæder ham næsten ;-)

Dejlige billeder, det ser i hvert fald ud som om I alle 4 har hygget jer ! :-D

\\ Pernille

0
0
Svar på denne tråd

Bum bum
Forfatter: 
Dato:  27-08-2012 11:33

Mette - Tak :) Meningen er jo bestemt også at han skal derud at stå. De lange tøjler kommer jo så af at jeg åbenbart synes det er nemmere på den facon, men det skulle jo helst ende med at de kan kortes uden Bubbi bliver kortet ind.

Men hvor ville det da også være kedeligt hvis ikke vi havde noget at øve os på til hverdag ;)

Og ja, det er bare rigtig dejligt han er fit igen - han dur ikke til at lave ingenting, han bliver så frygtelig utidig ;) :P

Marie - Haha! Ja, det der med at vinde var du jo faktisk helt god ti her i weekenden! Tillykke med sejren i går og endnu en gang tillykke med rangliste titlen! Så må vi se om du kan trues i år, men du har jo desværre lagt hårdt ud. Vi har endnun vores første point til gode, men mon ikke de kommer henad vejen, hvis bare Bubbi forholder sig i ro på marken ;)

Lone - Tja... Man kan jo desværre ikke styre alle ;)

Og tak. Vi havde en rigtig hyggelig dag allesammen. Det er alletiders når farmand har lyst til at tage med. Min mor magter det ikke så mange timer ad gangen ;)

Nathalie - Tak :) Ja, det var bare rigtig dejligt vi nåede at blive ready!

Og du har helt ret, de ekstra kilo klæder ham i den grad, vi skal bare lige af med græsvommen ;) Men mon ikke det kommer det hele... Det er med at nyde den lave foderregning her sommeren over, for når det igen bliver koldere æder han for 10 ;)

Pernille - Vi hyggede os i den grad :D Og nej, han er heldigvis ikke helt så tromlet som han har været :P Han ligner næsten en vallak igen :D

Karen

0
0
Svar på denne tråd

Stort tillykke
Forfatter: 
Dato:  27-08-2012 20:18

Tak for en rigtig hyggelig og skæg beretning med smukke billeder!

Mvh. Karen TT

Sælges:

DSP - Plage samt velredne unge ponyer

DV - 3 års springhoppe med kæmpe kapacitet - Tilredet og klar til sadelkåring

ox - Championafstamning -Avlshoppe og hoppeplag

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  28-08-2012 10:15

Han er bare lækker..

Er hellt vild med billed serien med Bubbi og din far

Vakse Viggo og Charlotte

0
0
Svar på denne tråd

dejlige bubbi
Forfatter: 
Dato:  28-08-2012 11:59

Godt og se at i er på vej tilbage igen.... Elsker dine billedetråde med Bubbi. Det lyser bare ud af dig, hvor meget han betyder for dig.

Og det med far kender jeg ALT til... så ofter jeg bliver tudet ørerne fulde med... lad nu være med at gøre hende til en forkælet tøsehest. Og hest vil have en konsekvent leder ikke godbider... jeps.. Og sjovt nok ligger hun kun hovedet på skrå og skraber når min far er på stalden.... min halvparts far er på samme måde og ja, hun tigger også når han kommer ind af døren... Men det fordi jeg forkæler hende... ikke dem der giver godbider næ nej

0
0
Svar på denne tråd

tillykke
Forfatter: 
Dato:  28-08-2012 14:00

Tillykke til jer begge...

Det er rigtigt godt gået... Han er som mange skriver rigtigt smuk og indtagende.

Jeg har selv en hoppe 3/4 Trakehner blod med samme tildens til at miste huld om vinteren. Sidste vinter begyndte vi efter Le's anbefaling af give et dagligt tilskud at 1dl kalvemælk og 1dl sojaskrå opløst i varmt vand. Efter 14 dage var der en bedring og hun har været virkelig smuk siden. Man kan jo skrue lidt op og ned i mængden. Men summasumarum, det virker lynhurtigt og der er billigere i længden end alle de fancy tilskud og kæmpe mægder er krybbefoder.

Bare et lille fif, så kan du jo bruge det eller lade være :)

Held og lykke med det næste år og en ny ranglistepalcering (måske højere oppe).

Mvh. Mette

0
0
Svar på denne tråd

Dejligt at I havde en god tur
Forfatter: 
Dato:  28-08-2012 20:17

Selvom vi ikke er enige om træningen, så synes jeg stadig Bubbi er smuk og jeg holder af jeres tråde, fordi de bare er fulde af glæde. Og når billederne så er som her, så synes jeg godt om det :)

Sagde Janne

0
0
Svar på denne tråd

6 tegn
Forfatter: 
Dato:  29-08-2012 14:53

Sikke en dejlig tråd af den dejligste HN-hest!!!

Skønne skønne billeder - især den serie med din far, det ser bare hyggeligt ud...

Forresten, så har jeg en hemmelig plan om at overtage Bubbi, så du siger bare til når du er klar

0
0
Svar på denne tråd

bum bum
Forfatter: 
Dato:  30-08-2012 09:04

Karen TT - Velbekomme :) Jeg synes det er hyggeligt at lave disse tråde, så det er dejligt der bliver sat pris på dem :)

Kjeldsen - Tak :) Jeg er også selv ret glad for den serie - det er virkelig min far og Bubbi i en nøddeskal ;) :P

FrkAloe - Haha! Ja, det er bare typisk... Jeg kan nu altså ikke sige mig helt fri fra at give Bubbi godbidder på staldgangen, men han betaler også med et kys, så han må jo arbejde for det ;) :P

Og tak! Jeg er glad for at det kan ses, for Bubbi er virkelig mit et og alt

Mette Tak skal du ha' :)

Tak for fiffet. Jeg plejer at give ham mash dagligt i vintermånederne imens de går på jordfold, det har virket nogenlunde indtil nu. I år har jeg også købt en del bigballer hø hjem, så han får fri adgang til hø fremfor halm i boksen og så får han sine 6 kg. wrap derudover. Jeg håber det kan gøre tricket :)

Nu må vi se... De andre er længe foran os, nu vi ikke formåede at hove placering med hjem fra Broholm (som giver 100% tillæg på ranglisten) Vi må bare ud og vinde nogle MB'er, så er vi vist på rette kurs ;) :P

Janne - Jeg tror nu stadig vi er mere enige om træningen end som så ;)

Jeg er glad for du synes om tråden og billederne :)

MamadahieMarie - Haha!! Jamen nu er planen jo ikke længere hemmelig ;) Jeg er bange for jeg må skuffe dig for planen er ikke at Bubbi skal nogen som helst steder ;) Man skiller sig jo ikke bare sådan lige af med sin bedste ven, vel? Heller ikke selvom han godt måtte være 5 cm. højere ;) :P

Men du skal være velkommen til at komme og få en tur!

Karen

0
0
Svar på denne tråd

Hvor ser han godt ud
Forfatter: 
Dato:  30-08-2012 09:13

Kære Karen

Hvor ser han bare godt ud, jeps til den runde side men jeg syntes hans hals er bedre end nogensinde - jeg er fan af en lidt mere rund Bubbibjørn.

Hilsen Camilla

Ps vi døjer også med en foldskade her, det er prisen ...

0
0
Svar på denne tråd

Dejligt dyr
Forfatter: 
Dato:  30-08-2012 09:40

Super dejlige billeder Karen!! Gud hvor jeg savner at ride når jeg ser disse billeder

Jeg kan se at Bubbi står i den boks Gaia stod i da hun var ude på gården i sin tid, inden hun flyttede til Jylland

Med venlig hilsen

Line

0
0
Svar på denne tråd

Bum bum
Forfatter: 
Dato:  30-08-2012 10:15

Tak Line :)

Ja, det gør han... Og det har han gjort i 4 år nu :)

Han bliver ikke flyttet derfra før jeg bliver smidt ud :P

Karen

0
0
Svar på denne tråd

bubbi...
Forfatter: 
Dato:  31-08-2012 21:19

Skøn hest! Synes virkelig at han har fået udviklet en del muskler, især er hans hals blevet en hel del pænere siden jeg så ham engang i Nørre Åby :)

God vind fremover!

0
0
Svar på denne tråd

Overskrift
Forfatter: 
Dato:  01-09-2012 01:15

Bubbiiiiiiiiii :-D

WAUW flot sløjfe - stort tillykke (y) må være fedt at ride på Broholm!

M.h.t. laaaaange tøjler, det skal man da have host host - siger en, der er lige så "dygtig" til at ride med laaaange tøjler :-D

Hilsen Jannie

- med de fantastiske fire

Øgårdens Sammie RDH

Wendy Klint ERDH

Sydvillegaards Fiona

Sydvillegaards Zander (til salg)

:: GRAFIKER ::

www.nokke.dk

:: HESTENE ::
www.sydvillegaard.dk

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider