Synes også selv hun er rigtig fin og dejlig ædel - og synes også godt om, at hun er så plaget endnu. Det skal nok blive godt engang - især når der kommer lidt muskler på den rigtige side af halsen 
Hun var købt ubeset - udelukkende udfra afstamning og lidt video jeg havde set. Og blev heldigvis positiv overrasket. Også over hendes temperament. Hun var hentet hjem i stalden fra sommergræs, hvor hun stod stille og roligt. Gik på trailer med det samme og stod fuldstændig stille uden så meget som at levere en klat, inden vi var hjemme igen....Så dygtig!