Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Opslag, billeder og video

 Ny hoppe - Fürst Nympenburg/Don Frederic
Forfatter: 
Dato:  24-06-2012 22:30





For fire uger siden brugte jeg en dag på at hente en plag i Tyskland -knap seks timers kørsel hver vej...

 

Med hjem kom en et-års plag efter Fürst Nymphenburg/Don Frederico/Lauries Crusador XX, som jeg har døbt Filly Focus. Hun er ud af samme hoppestamme som Benetton Dream

 

Hun er faldet godt til og går nu og nyder "sommeren" på græs

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Ny plag
Forfatter: 
Dato:  24-06-2012 22:35

Hvor er hun smuk. Held og lykke med hende. :)

 

Venlig hilsen Janne


Går altid ind for hestevelfærd :)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Smuk...
Forfatter: 
Dato:  24-06-2012 22:55

Nej hvor er hun dog yndig og harmonisk! Stort tillykke med hende!



Lenny Langben - hellere stor og vågen end lille og doven!

 


***

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  25-06-2012 09:03

Hvor er hun fin og så med 4 hvide ben



Søger du: Unikke, flotte, håndlavede pande-næsebånd? Måske bling på underlag-tæppe-trøje? Så se på www.kvdesign.dk!

Lykkelig ejet af Klitgaards Mr. Big :)

"Man skal ikke gå ned på udstyr"

0
0
Svar på denne tråd
 
 mange tak
Forfatter: 
Dato:  25-06-2012 13:44

Synes også selv hun er rigtig fin og dejlig ædel - og synes også godt om, at hun er så plaget endnu. Det skal nok blive godt engang - især når der kommer lidt muskler på den rigtige side af halsen

 

Hun var købt ubeset - udelukkende udfra afstamning og lidt video jeg havde set. Og blev heldigvis positiv overrasket. Også over hendes temperament. Hun var hentet hjem i stalden fra sommergræs, hvor hun stod stille og roligt. Gik på trailer med det samme og stod fuldstændig stille uden så meget som at levere en klat, inden vi var hjemme igen....Så dygtig!

 


Billede




Billede

 

Billede

 

Billede

 




0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider