Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Opslag, billeder og video

 Politi afviser vanrøgt
Forfatter: 
Dato:  14-06-2012 22:28
0
0
Svar på denne tråd
 
 1234542
Forfatter: 
Dato:  14-06-2012 22:35

Ja, det burde jo være indlysende for enhver at der er noget galt der

 

Man undres...


Hilsen Sarah D

0
0
Svar på denne tråd
 
 Ringe118?
Forfatter: 
Dato:  14-06-2012 22:52

Kan man i dette tilfælde ikke ringe 118 og melde det???

0
0
Svar på denne tråd
 
 lalalala
Forfatter: 
Dato:  14-06-2012 22:54

Hvad f..... sker der lige for den dyrlæge som vurderer disse ponyer til at være i normal eller over middel i forderstand???

 

Det er da det mest kritisable - politiet skal jo bruge en dyrlæges udtalelse som argument for en sag om vanrøgt - så er er der da tale om en dyrlæge som ikke lever op til sit ansvar!!

 

Fy for pokker - stakkels stakkels ponyer...


Lewitzer - den hemmelige race i DK :)

0
0
Svar på denne tråd
 
 hmmmm..........
Forfatter: 
Dato:  14-06-2012 22:56

ring til dyrenes beskyttelses formand i området de tager det seriøst!

Har lige meldt en fra en salgs side som havede pony til bortgivning med sabel hove (ALT for lange hove) Gik 30 min fra jeg sendte mail til jeg fik svar (23.30) de tog ud dagen efter om morgen og de fik en uge til at få det ordnet.

Politi tager ik det alvorligt da de fleste jo ikke ligefrem er udd omkring dyr så de aner ik hva tegnene er selvom de i de fleste tilfælde jo er indlysnede.





0
0
Svar på denne tråd
 
 Dyrenes Beskyttelse
Forfatter: 
Dato:  14-06-2012 23:03

Tja man kan da håbe de vil tage denne sag seriøst...

Ingen tvivl om vanrøgt, men jeg har mistet tilliden til Dyrenes Beskyttelse.

Håber inderligt der bliver gjort noget for de stakkels ponyer!!

 



Hilsen Maria


Nu med Enghavens Fiona <3


" Det er så svært at sige farvel,

så svært at gå sin vej

Men alle mine tanker vil altid følge dig"


Til min elskede sjæleven Day-Light

R.I.P

&

Min sorte skønhed Ridder

0
0
Svar på denne tråd
 
 hephey
Forfatter: 
Dato:  15-06-2012 07:05

stakkels stakkels små heste....

 

Nulle82: ved ikke om det vil hjælpe... 118 er oplysningen :-D :-P


Carina Overgaard... Militaryrytter


Change the voices, in your head
Make them like you, instead


klip tilbydes, lydsvag klipper ...

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tja...
Forfatter: 
Dato:  15-06-2012 15:34

...altså nu har jeg siddet og kigget disse ponyer på billederne og ser ingen radmagre ponyer....

 

Ja de trænger til en gevaldig strigletur og generel soignering, men så vil jeg da også mene at det var det...

Hovede er svære at se, men på de par billeder tættere på ser det da ikke alarmerende ud.

 

Så skulle i bare have set de varmblods jeg kørte forbi for 2,5 år siden...og stadig holder øje med.

 

Jeg meldte også ejerne for at have skelletter gående!


Mvh Nina Nielsen


* Funder Nørhedes Rasmine KNN 2249 *

og

* Kirstine Vårby *


 


 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Føj for den lede.
Forfatter: 
Dato:  16-06-2012 09:52

Den bruget pony er da i særdelsehed undervægtig. Hofterne stikker ud m.m. Der er da ingen tvivl om at det er vandrygt. Den dyrlæge burde ikke være dyrlæge. Håber at der er nogle der går vidre med sagen og ikke kun til politiet. For de har ikke en skid forstand på dyr. Desværre.


R.I.P. Elegant Spotlight XX

 

R.I.P. Evidence XX

 

Bolig på landet søges i Helsingør el. omegnen. Evt. Hillerød. Med mulighed for at opstalde hest el. leje af lille stald/folde el. evt. løsdrift/folde.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Du godeste
Forfatter: 
Dato:  16-06-2012 22:42

 

 

De dyr ser da i den grad ud til at mangle både en stor del foder og også almindelig pleje.

 

Jeg FATTER simpelthen ikke, at nogen kan sidde herinde og sige, at de ponyer ser OK ud....bl.a. bare fordi at vedkommende har set nogle heste, der har set værre ud!

- At man har set noget, der var værre, er s'gu da ikke nogen undskyldning til at godtage den slags, som vi ser på disse billeder!

 

Vi bor for pokker da ikke i Afghanstan!!

I dagens DK er der simpelthen bare IKKE nogen som helst undskyldning for, at dyr i éns varetægt ser sådan ud.

 

 

Hilsen Linda


Hellere tænde et lille lys end rase over mørket.
0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  16-06-2012 23:24

Politiet burde gå til LOUIS NIELSEN!


Se min hjemmeside på www.stald-arthur.dk


2 Hestes trailer med lav egenvægt udlejes i Trige ved Århus efter aftale.


KVALITETS UDSTYR SÆLGES KIG MINE ANNONCER!!!

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider