De dyr ser da i den grad ud til at mangle både en stor del foder og også almindelig pleje. 
Jeg FATTER simpelthen ikke, at nogen kan sidde herinde og sige, at de ponyer ser OK ud....bl.a. bare fordi at vedkommende har set nogle heste, der har set værre ud! 
- At man har set noget, der var værre, er s'gu da ikke nogen undskyldning til at godtage den slags, som vi ser på disse billeder!
Vi bor for pokker da ikke i Afghanstan!!
I dagens DK er der simpelthen bare IKKE nogen som helst undskyldning for, at dyr i éns varetægt ser sådan ud.
Hilsen Linda