Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Western

 heste med cowsense søges
Forfatter: 
Dato:  18-03-2014 10:06

Det er er et skud i tågen, men jeg ved ikke hvor jeg ellers skal henvende mig.

 

Sagen er den at vi har 6 små gallowaykøer som skal flyttes fra en mark til en anden. Der er så kort, at det ikke kan betale sig at køre dem og vi har mulighed for at spærre vejen af og via en anden mark forbinde foldende.

 

Det er udegangskøer, sam aldrig har været på stald eller lignende, men de er tamme og følger såmænd gerne med hvis man har en spand.

MEN: vi tænkte på om der mon findes nogle cowboys derude som kunne tænke sig at prøve kræfter med den ægte vare? som evt. har gjort det før?

Det handler simplethen om at få de små muh-basser drevet fra en eng til en anden. -galloway er meget små dyr uden horn, på størrelse med en lille pony(omkring 1m til 110cm i skulderhøjde)

Dyrene stå på skovengene ved Moesgård museum/århus.

0
0
Svar på denne tråd
 
 griner...
Forfatter: 
Dato:  18-03-2014 10:47

Hvis du går på fb, prøv de danske westernryttere, så er der mange, der gerne vil

 

Var der ikke så langt, så kom jeg gerne imorgen, det er ikke så tit man får lov at lege med køer..


Screw you guys...I`m going home.

Eric Cartman

0
0
Svar på denne tråd
 
 takker
Forfatter: 
Dato:  18-03-2014 22:06

mange tak - det prøver jeg.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Ropers
Forfatter: 
Dato:  18-03-2014 23:01

Hej,

 

du kan muligvis finde hjælpere via denne gruppe;

 

www.facebook.com/groups/ 478364435560921/

 


Part på velredne westernheste tilbydes


Mulighed for bestilling af quarter, paint og appaloosa føl

0
0
Svar på denne tråd
 
 Dette er også en mulighed
Forfatter: 
Dato:  19-03-2014 12:15

På Facebook der også en gruppe der hedder kvægrytternes sammenhold. Jeg ved der er en Tom og Jette Hansen der arrangere ture med kvæg i det fri. De har noget expertise du kan bruge.

www.facebook.com/groups/ 1383480111865311/?fref=ts


Med venlig hilsen

Annette Maid Larsen


Du skal være hjertelig velkommen til at besøge mine hjemmesider

 

www.maid-foto.dk

eller besøg

Fyns Western Club´s hjemmeside klik HER

0
0
Svar på denne tråd
 
 1234567
Forfatter: 
Dato:  20-03-2014 11:30

vi er også klar på en tur ud i det blå .


R.I.P

FIRECRACKER MOON


0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  17-05-2014 15:19

jeg har helt glemt at sige tak for hjælpen - vi fik Tom og Jette med følgeskab fra midt-vest westerncenter til at hjælpe os med at flytte de meget hurtige og forårskåde dyr!

 

hold op der var knald på, da køerne først kom ud i det fri! En skøn dag for hele familien.

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Jeg skal aldrig mere grine af de små kortbenede comboyponier - hold da op de kunne flytte sig, når det gjalt!

3
0
Svar på denne tråd
 
 Selv Tak ;-)
Forfatter: 
Dato:  18-05-2014 20:42

Ja Det var lidt af en udfordring - de var hurtige de små Galloway kvæg -det var hyggeligt og lærerigt ;-) vi kommer fra WWW.midtjysk-westerncenter.dk og tager gerne udfordringen op igen ;-)


Den største kunst i hestetræning, er at være i stand til at kigge på sin hest og kunne se hvad hesten har behov for LIGE NU.(www.horsemind.dk )

 


 

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider