Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Western

 Dækkentid igen
Forfatter: 
Dato:  26-09-2013 13:35

Som overskriften siger er det jo ved og være dækken tid igen.

 

Jeg sidder og fundere over hvilket dækken jeg skal købe.

Jeg plejer normalt at bruge Amigo i regn, og Rambo i vintermodel. De sidste par år har jeg brugt Duo, men jeg er ikke helt tilfreds med pasformen.

Så jeg tænker lidt at måske et Originalt (det grønne) vil kunne bruges.

Eller måske skal jeg over i bucas, syntes bar at de altid ligger skævt bagtil.

 

Min hest er ikke til den smalle side.

 

 

Hvad bruger i til jeres heste?

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Helt klart Original
Forfatter: 
Dato:  26-09-2013 14:14

Den ene af mine drenge bred, og det har været svært at finde dækken til ham. Duo var for snæver og andre mærker som Weatherbeeta, Bucasog Catago sad bestemt også stramt over bringen, og havde i det hele taget en dårlig pasform :(

 

Jeg købte et Rambo Original regn, og er den model sidder bare perfekt :) Normalt vil han skulle bruge en 135, men Original er lidt stor synes jeg så han kan være i en 130 (findes dog heller ikke i 135). Han kan også gå i Amigo Bravo, men sidder ikke lige så godt, og han skal op i en 140 og så bliver den lidt lang i siderne :) Så jeg kan helt klart anbefale Rambo Original :D

 

Held og lykke med at finde et dækken :)


Vrinsk Vrinsk

 

Ea, Junior & Smartie

0
0
Svar på denne tråd
 
 Rhino.....
Forfatter: 
Dato:  03-10-2013 11:21

Til min lille brede paint bruger jeg bl.a. Rhino turnout.

De er gode brede fortil. Og har en god front til en bred hest - syntes jeg.

 

Bucas kan han slet ikke passe - er alt for smalle. :)

 


Hilsen Mette



*Venner er som engle, som hjælper os til at flyve når vores egne vinger har glemt hvordan*

*Se fremad - derfor er forruden større end bakspejlet*


R.I.P. Lord Sinclair

0
0
Svar på denne tråd
 
 Horze Avalanche
Forfatter: 
Dato:  04-11-2013 20:29

Chappo er en bred kompakt paint, 144 i stang...

Han går pt. med en regndækken med forlænget hals fra Horze - den hedder Horze Avalanche... Den er alletiders... god plads foran, god bevægelsesfrihed, slider ham ikke på skulderne... regndækken er i 135 cm men når vi skal i en vinterdækken vil jeg nok kigge på en 140 cm, efterhånden som numsen er blevet muskuløs kunne han godt bruge de 5 cm ekstra.

 

fordelen er at den heller ikke koster en formue... omkr. 700 - 800,- synes man får en del for pengene.

 

Held og lykke med jagten.

VH

Anna


 




Majesty 12. 3. 1998 - 16. 9. 2008

Du vil altid være i mine tanker

0
0
Svar på denne tråd
 
 priser.
Forfatter: 
Dato:  05-11-2013 19:19

synes 700-800 er dyrt for et billigt dækken.

 

rhino fås fra 950 og opad.

 

amigo har standard mængde af diner og fås fra 450 kr og op efter, så jeg synes efterhånden at de "billige" dækkener er blevet lidt dyre, hvilket er lidt ærgerligt synes jeg. Vidste ikke at priserne er kommet helt derop på "billige" alternativer.

 

Anna: kender godt det der med at numsen stikker ud måtte købe to nye dækkener i år pga lige de der qh numser.

så nu hedder det 145 i str på ude dækkener. 140 kan lige gå, men så er det heleklappen der dækker numsen og ikke dækkenet. .

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  06-11-2013 11:31

Jeg kan så fortælle at det er blevet til et Rambo Wug 145

Og det ligger faktisk godt.

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider