Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Western

 Mangler skribenter på HN?
Forfatter: 
Dato:  25-09-2013 01:10

Har ikke selv været så meget på HN det sidste halve år, men har tænkt lidt over følgende:

Hvor er den/de skribent(er) henne der skulle lave nogle indlæg til nyheder osv, med western?

Der har da været flere flotte shows i år, som havde fortjent noget dækning og burde ha været fremhævet?! Her tænker jeg bl.a Klappe kage stævnet, Keep it Simple, diverse DM (paint, quarter, NRHA osv)

 

Vi vil jo gerne at flere blir opmærksomme på denne del af ridesporten, men når der ikke er noget dækning nogen steder fra?!

Jeg indrømmer Gerne at min fritid til sådanne skriv, er begrænset, da jeg i forvejen er aktiv bestyrelses medlem i vores klub, samt jeg selv båder træner og shower, så jeg forsøger at gemme min sparsomme fritid til familen og vennerne

Men på den anden side behøver det jo ikke være laaaange romaner, men bare der er lidt, og at det er dækket med nogle lækre indbydende billeder (eller måske lige frem lidt video)

 

Bare en tanke og håber der er andre herinde der måske har tænkt det samme eller har en idé til hvordan vi kommer lidt mere ud i nyheds medierne i vores skønne hesteverden


Always with my soulmate Sweet Doc Herman

"Cowgirls do it better"

2
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  26-09-2013 12:27

Ja vi er dårligt dækket mht artikler osv.

 

QH DM havde jo også en opvarmnings politik, som folk bla. herinde fra har efterspurgt ved traditionelle stævner o.a, som jo godt kunne have været fremhævet lidt i eksempelvis en artikel.

Jeg synes det er fedt at nogle rent faktisk arbejser på bedre vilkår for stævnehestene også ved opvarmning og rent faktisk gennemføre det ved et DM.

Der stod bla. at der ikke måttes anvendes næsebånd (undtagen hunter), hjælper tøjler af nogen som helst art, bid der ikke var godkendt til klasserne, der måtte ikke stoppes ved barrieren ved slides osv.

 

Var der ikke en der skulle dække disse på et tidspunkt her på hn? eller skriver hun ikke mere?

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  04-10-2013 08:15

Det er det jeg mener. Vi bør nemlig netop gøre opmærksom på os selv alle de steder vi kan... (Så er der de brodne kar, men de findes jo desværre alle vegne, så der er vi ikke bedre stillet end så mange andre dele af ridesporten)

 

Men jo jeg mener nemlig os at der var én eller to der skulle skrive lidt forskellige nyheder fra westernsporten, men der har desværre ikke rigtig været noget at læse det sidste år...-måske mere?!


Always with my soulmate Sweet Doc Herman

"Cowgirls do it better"

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider