Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Western

 Westernridning, at skifte ridestil!
Forfatter: 
Dato:  25-06-2013 11:28

Godformiddag!

 

Jeg har efter længere tids overvejelse besluttet mig for at lægge dressur og engelsk ridning bag mig for en periode, for at prøve westernridning, som længe har fascineret mig!
Jeg elsker det bånd en westernrytter har med sin hest, og den dejlige, cool westernhest, der både er gearet til konkurrencer, og en rolig skovtur... Synes jeg at jeg har manglet lidt på mine forhenværende, iltre dressurheste

Jeg vil rigtig gerne se om det er noget for mig, men inden jeg farer ud og kaster penge i en hest, vil jeg rigtig gerne lære mere om selve ridestilen, dens forskellige former og racerne man bruger

 

Derfor søger jeg et sted, eller en person her på Fyn, som kunne tænke sig at lære mig alt hvad der er værd at vide om westernridning og hestene, og som eventuelt har en hest jeg kan få undervisning på, da jeg aldrig har siddet i en westernsadel før

 

Håber på at høre fra nogen!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Westren ridning
Forfatter: 
Dato:  25-06-2013 18:15

Hvis det er på Fyn, så prøv at henvende dig til Fyns western klub, de kan nok være dig behjælpelige :)

 

http://fynswesternclub.dk/debatten

 

 

 

 

mvh Signe:)





Highland Pony

Man er vel Skotte


I live in a House, But I'm home IN THE SADDLE

(Sitat: En anden)

1
0
Svar på denne tråd
 
 BWRiders
Forfatter: 
Dato:  26-06-2013 17:21

Hej Michelle,

i den kommende weekend har vi (BWRiders) clinic i Nr. Aaby med Helle Kristensen.

Du er mere end velkommen til at komme og kigge. Det er enormt lærerigt og vi plejer at have det rigtigt hyggeligt. Vi starter kl. 9.00 lørdag og der rides også søndag. Adressen er Byllerup 13, Nr. Aaby.

Kom bare - vi bider ikke

 

Mvh Dorte Ørom



Westernrytter? - gå på:

http://www.bwriders.mono.net/

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider