Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Western

 LIVE BAND COUNTRY
Forfatter: 
Dato:  19-02-2013 13:23

Hej Allesammen

 

Da vi er ved at arrangere en rigtig western fest i Juni for firmaet (ca 130 mennesker) søger jeg med lys og lygter efter et live band som er interesseret i at komme og spille for os.

 

Håber nolge af jer kan hjælpe :)

Det er i 7500 området - hvor præsis festen skal være er endnu uklart da vi ikk ved om vi skal leje en lade eller et telt på vores egen plads ved virksomheden.

 

Ser frem til at hører fra jer =)


0
0
Svar på denne tråd
 
 moonlight Rangers countryband
Forfatter: 
Dato:  19-02-2013 21:04

hej Flowergirl ..

 

jeg kan foreslå Moonlight Ranger Countryband, de har lige spillet på min arbejdsplads "Kongskilde Friluftsgaard" og det var en kæmpe succes :-)

 

www.facebook.com/ MoonlightRangersCountryband

 



we do it
the Hippie way !





do the hippie hippie shake

0
0
Svar på denne tråd
 
 cowboyfest
Forfatter: 
Dato:  20-02-2013 07:54

I Vivild til shows har vi haft:

 

Mister Jack and the daniels...http://www.mrjack.dk/

 

og

 

Chick N' Roosters( kan findes på youtube) Der i bandet er Bibi og Snif. kunne ikke lige finde deres hjemmeside..

 

Kan varmt anbefale begge bands..

 

 

 

men held og lykke med det... håber i får en kanon fest på rigtig cowboymanere.


 

 

Hilsen Tina http://www.kenos.dk

Danmark´s dejligste Painthingst står til avlsbenyttelse

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Fedt Fedt Fedt
Forfatter: 
Dato:  20-02-2013 19:57

Tusind tak skal I have !!

 

 

Glæder mig til at se hvad vi finder ud af =)

 


0
0
Svar på denne tråd
 
 Feeest ...
Forfatter: 
Dato:  21-02-2013 11:00

Hey Flowergirl :)

 

Jeg bor ved siden af en campingsplads(Western Camp), som spiller live musik næsten hver aften hele sommeren igennem. Jeg har arbejdtet der i mange år og jeg ved at der nogen gange er en enkelt solist og andre gange bands.

Hvis jeg var dig ville jeg kontakte campingspladsen (Trine og Jens) og høre af om de har nogle forslag til bands du kan kontakte;)

 

Jeg håber i får en fantastisk fest !!

 

Kig forbi deres hjemmeside: http://www.westerncamp.dk/

 

Mvh Kristina

0
0
Svar på denne tråd
 
 Masser...
Forfatter: 
Dato:  21-02-2013 19:41

Kommer helt an på hvilken kvallitet man vil have og hvilken pris man kan klare. Jack and the daniels kender jeg kvalliteten af og de kan anbefales. Men der er mange flere... Bibi og sniff kan også anbefales, bibi synger fantastisk. Mountain wolves.. osv osv... Moonlight rangers kender jeg ikke andet end at jeg kender sangeren personligt... Og vil man have en original cowboy som taget ud fra en gammel western, som også giver et super western show så skal man kontakte martin ( texas jack ) Han har underholdt mange i western rideverden... men som band kan jeg ikke sige noget da jeg kun har oplevet martin til lejrbål og jam på en sjov aften. Held og lykke med det :)

0
0
Svar på denne tråd
 
 hej hej
Forfatter: 
Dato:  21-02-2013 21:18

Hej I to

 

Tusind tak for informationen - jeg vil helt sikkert kigge nærere på de forskellige muligheder :)

 

Nu er der hvertfald noget materiale at arbejde med :)

 

Ha det rigtig godt


0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider