Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Western

 Westernshows i Nordjylland
Forfatter: 
Dato:  01-01-2013 20:11

Hej HN´er

Min søster er blevet grebet af westernridning, hun har købt en westernsadel og læst en del bøger.

Men hun vil gerne ud til nogen lette/nybegynder-shows og evt. finde en underviser.

Vi bor i Nordjylland ca. 30 km. under Aalborg.

Er der nogen der vil anbefale shows og undervisere heroppe?

Eller andet godt til en nybegynder indenfor westernverdenen

Derudover er det en fjordhest hun vil ride western på, pt. rider hun bare ridning for ben og sæde med minimal tøjlekontakt da det fungere bedst for ponyen :-)

VH Iben og Laura og på forhånd tak


Sælger 16" læder kombisadel mellem mod bred bom. Stand som ny!

 

 

En rigtig hest starter med OX

0
0
Svar på denne tråd
 
 westernridning
Forfatter: 
Dato:  01-01-2013 20:26

Træner kan hun finde inde på www.westernportalen.dk hvad shows/stævner ang. så kan hun kigge på de forskellige klub sider, eller herinde på HN under arrangementer.

 

 

 

 

Mvh Signe:)





Highland Pony

Man er vel Skotte


I live in a House, But I'm home IN THE SADDLE

(Sitat: En anden)

0
0
Svar på denne tråd
 
 klub i nærheden
Forfatter: 
Dato:  02-01-2013 10:00

prøv at se på http://www.westernportalen.dk om du kan finde en klub i nærheden som du kunne tage kontakt til (eller din søster)

 

jette


 

Stald Møllegården Heste og Ridecenter

 

Pony Rideskole - Horsemannship kurser for børn og unge

 

Center for alternativ behandling

bla. KST, Akupunktur, TFT, Massage og Naturopati

Rideterapi og Hippoterapi

0
0
Svar på denne tråd
 
 Bom bom
Forfatter: 
Dato:  08-01-2013 07:17

Hej Iben og Laura.

Nu bliver jeg så simpelthen nødt til at høre hvor I så er fra?

Ude hos os rider vi western (men går til undervisning et andet sted). Vi bor ca. En halv times kørsel syd fra Aalborg (i Tisted, 9510).

 

Mht. Stævner, så er der ikke meget her.

Pernille (Little Creek) holder hvert år i sommerferien "landsstævne" hvor der kommer folk fra hele landet, deraf navnet. Der er også begynderklasser.

Golden Horse Ranch (Google det, så får du deres hjemmeside) holder også hvert år fastelavnsstævne i februar eller marts måned. Det er et rigtig godt førstegangsstævne.

 

Hvis du leder efter en underviser, er der Toos Derks, som vi selv rider hos. Hun underviser i Ommersyssel Rideklub. Hun holder dog lige pt. pause indtil midt i februar, pga. travlhed derhjemme.

 

Der er også Little Mule ved Lene Andersen, men det er vestpå. Dem kan du også finde på nettet.

Og ellers kan man jo selvfølgelig også få undervisning hos Pernille (førnævnte) i Randers, hvor de holder til.

 

Det var lige hvad jeg kunne komme i tanke om pt. Har jeg taget fejl, så ret mig hellere end gerne :)

Og velkommen til din søster i westernverdenen.

 

Mvh. Line


Sagde Line

 

Skovsgaard Quarter Horses

Avl af American Quarter Horses

 

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider