|
|
| Støvler? |
|
|
Hej alle! Jeg skal ud at have investeret i et par støvler, men der er SÅ mange mærker, typer osv. Jeg har før haft et par Abilene work boots:  Men de var for smalle til mine fødder og jeg syntes ikke så meget om at de var spidse i enden (heldigvis kunne min mor godt li' dem, så jeg fik dem afsat til den side ) Nu er jeg faldet over disse Ariat boots:  Som bare er vildt fede og "kun" koster 194,96 Euro... Er der nogen som har erfaringer med disse støvler? Eller er der måske nogen, der kender til nogle bedre mærker, som de har gode erfaringer med?  Forslag til støvlemærker og modeller er MEGET velkomne, men jeg lever på SU og hverken kan eller vil bruge en bondegård på nye støvler så de skal ligge i en prisklasse af maks 1500.- ca. Mvh. og Pft. Line 
Makker med den dejlige Quarter Timber Ranch Shilooh 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ariat er jo kvalitet... |
|
|
men jeg kender ikke så megt til modellen...men til gengæld kan jeg anbefale Dan Post støvler og de kan købes hos Westernoutfitter.dk til en pris du også kan klare...1650,-  westernoutfitter.dk/ product.asp?product=5992
Proud owner of the australien cattledog " Archi" Nu med 3 AKC hyrdetitler fra USA westernundervisning tilbydes heste tages i træning....omskoling af heste til western
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hej Jørn |
|
|
Har du selv denne model?  Jeg synes de ser lidt spidse ud i enden, eller er det bare billedet der snyder? Jeg har kigget lidt på dem, men synes netop de ser spidse ud, derfor var jeg ikke sikker på dem. Ellers må jeg jo bare lige stikke ned til Pernille hvis hun har dem på lager, hun bor ikke så langt væk  Vh. Line
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ariat og Justin |
|
|
Hej Line Har et par Ariat der er næsten identisk med dem du har på billedet. Bruger dem dog kun til "pænt-brug". Altså ikke i hverdagen. Men de passer mig perfekt og er rigtig behagelige. Købt i Fort Worth. til APHA World Show i 2006 og ser ud som nye. Kvaltieten virker god. Til den mere daglig brug har jeg et par Justin Roper boots. Dem har jeg ehrvervt i Dutch Harbor, Alaska. De brugte denne type støvler som arbejdsfodtøj i fiskefabrikken ombord på skibet. Altså monster holdbare og mine har jeg haft siden 2000. Det er det jeg har erfaringer med.
Lars Toftdahl Red Horse Ranch
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ariat. |
|
|
Jeg tænker lidt på at købe den viste Ariat støvle, da jeg kun skal have et par, og så er de jo lidt fine, så man også kan bruge dem til stævner  Vh. Line
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 1234567 |
|
|
Line - husk, det koster kassen hvis du bestiller dem hjem fra US. Der bliver lagt told ovenpå pris og fragt. Jeg har købt mine Ariat, (næsten magen til de viste) over nettet i Tyskland,- O told. Pris ca. 2000,- Bedste kvalitet jeg har haft.
Hilsen KD (EXSTREME COWBOY RACE = Agility/Trail tilsat STOPUR) www.filmheste.dk Quarter vallak købes. Kørespand købes.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ariat. |
|
|
Hej Kjeld. Det er også på en tysk hjemmeside jeg har fundet dem  cowboystiefel-shop.de eller sådan noget var det vist. Fandt dem også på profi-tack.de, men der var de ikke kommet på lager endnu. Men regner stærkt med at bestille dem her en af dagene, glæder mig som et lille barn! Men er jo også kun 90'er  Så er det også nemmere at sende dem tilbage HVIS nu de ikke passer. Er du glade for dine og bruger du dem til hverdag? Ps. Få lige extreme cowboy til Nordjylland tak!  Vh. Line
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 1234567 |
|
|
Ja .. det var også der jeg købte mine. Prøver lige at sætte et billed af dem ind her: ![]() Jeg bruger dem kun når jeg rider. De er rigtig EXSTREME gode.  PS. Jeg håber at ex-Race kommer UD allevegne, - Du kan jo arbejde på det i det Jyske.
Hilsen KD (EXSTREME COWBOY RACE = Agility/Trail tilsat STOPUR) www.filmheste.dk Quarter vallak købes. Kørespand købes.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| 12345678 |
|
|
Øj, hvor er de fede! Men er der egentlig forskel på en firkantet og en rund snude, eller er det bare hvad moden "dikterer"?? Vh. Line
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Line.... |
|
|
Det er billedet som snyder, de er ikke særlig spidse. Jeg syntes du skulle besøge Pernille og prøve støvlerne...og så må du jo hisle hende fra mig. Jeg har ikke selv støvlerne endnu men det bliver de næste støvler jeg skal have, når de andre er slidt ned(hvilket de nok snart er)...men kæresten har dem og render rundt i dem dagligt, hun er yderst tilfreds med dem.
Proud owner of the australien cattledog " Archi" Nu med 3 AKC hyrdetitler fra USA westernundervisning tilbydes heste tages i træning....omskoling af heste til western
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Boulet |
|
|
Jeg har et par sindssygt lækre støvler i mærket Boulet! Var så heldig at finde dem på tilbud på www.bestinwestern.dk og så havde de kun det ene par tilbage i min størrelse. De er også med mønster op af skaftet og ser generelt rigtig lækre ud. Dog er ulempen ved at have så "fine" støvler, at jeg skifter fodtøj hvis jeg skal ud i mudder osv, nænner det simpelthen ikke! 
Sofie med Spøgelset Se min præsentation Undervisning med Andrea Angeli hver mandag, arrangeres på Kystvejens Hestecenter i nærheden af Haderslev. Kontakt mig for tilmelding eller mere information!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| mærket ariat |
|
|
har jeg i både sko og støvler. Man kan have dem på i dagevis uden ømme ben og fødder.Så jeg går næsten kun i dem. Jeg køber i usa på udsalg, og så kan man godt få nogle flotte for omkring 1000 kr alt incl. www.shopusa.com/shopusa/denmark/ denne er en god søgemaskine
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Abiline |
|
|
Abilene work boots er lige mig... Jeg har ellers også to par Boulet støvler (som er til salg, se min annonce ), de er super gode, men jeg foretrækker altså mine Abilene boots 
De bedste hilsner Tina  SÆLGES: Toyota RAV 4x4, lav vægtafgift, må trække 1550 på krogen se mere her
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Abilene |
|
|
Hej Tina. Jeg var også rigtig glad for mine Abilene, men det var bare lige en tand for smalle til mig, hvis jeg skulle have dem på i længere tid. Hvis jeg havde haft større fødder, havde jeg bestilt mig et par herre støvler, men ak, bruger kun en 37½, så det er vist begrænset hvad der er af herrestøvler i den str. Men nu må vi se hvor brede de Ariat er  Vil gerne lige gøre lidt reklare for der hvor jeg har bestilt dem. De er nemlig i UK sizes, men jeg troede det var US, jeg skrev dog for bare lige at være sikker. Men da jeg fandt ud af at jeg havde bestilt de forkerte, blev det rettet med det samme, plus at jeg også lige fandt ud af hvornår de blev sendt, og alt muligt andet. De er meget søde og hjælpsomme og med hurtigt hjælp  Vh. Line
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|