Hmmm........, slet ingen der har kendskab til hvors kære naboer, og som vil, dele lidt ud af deres erfaringer.........
Jeg har siddet og kigget lidt..., og tror nok at jeg har fundet frem til, at tage til Småland, også følge flod Emån, med at starte med, at følge Solgenån der går fra Värne og ud til havet.
Det er en tur der rigtig godt ejnet til kano-folket, men nu bliver det så bare til hest;)
Det er ikke vigtigt om vi når, at komme helt ud til havet inden vi skal vende om og komme hjem igen..., men det kunne da være hyggeligt:)
Så nu lyder spørgsmålet nok mere på, om der er nogle af jer der kender til området eller måske floden og kan/vil fortælle lidt om jers erfaringer......, om der måske er noget jeg skal være special opmærksom på........
Jeg har læst lidt om området og tror ikke, at det er hverken et naturresavat eller nationalpark......., også skulle problemet vel ikke være så stort.....
Fra Värne til havet - 178 km
Den klassiske kanorute på Emån starter i den største biflod Solgenån. Efter ca. 18 km mødes Solgenån med Emån, som man fortsætter ad.
Det er den rute der er vist på kortet med talene 6,7,10,11

Mvh
Signe