|
|
| Nu også Fumle på "Cowhouse" i Nov. |
|
|
Søndag d. 28 Nov. Fumleshow hos Cowhouse. Propositioner fås på mail: cmn-western2live.dk MH Conny 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Fumleshow |
|
|
Hej Conny! Jeg har forsøgt at skrive til dig, men min mail siger nej tak (: Vil du sende mig propositioner på mai_mustang@hotmail.com? Det ville være fedt !
Mai & Mustang Sally Medlem af NWR ~Natural Western Riders~ Med et overforbrug af smileyer 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| overskrift |
|
|
Så er der sendt mail fra mig. For selvfølgelig kommer jeg da 
Hej fra Irene Pragtfuld prinsesse pony sælges og Se hvor nemt du får en færdig pakket halv gris i fryseren, på www.halv-gris.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| juhuuuu |
|
|
Kunne du ikke maile nogle til mig, også.. nimbusmus@hotmail.com Min hotmail har nemmerlig fået den fikse ide at den kun vil modtage, men ikke sende.. 
Screw you guys...I`m going home. Eric Cartman
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
| overskrift |
|
|
Mail sendt fra mig til dig Lucky og jeg bliver da nødt til at skulle med 
Never argue with an idiot they drag you down to their level and then beat you with experience Indrømmer det gerne: er stor fan af Lenelw og DJ
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 28 november |
|
|
Er det lørdag eller søndag. Der står Lørdag den 28. på indbydelsen!
Lisbeth. 3 års knabstrupper plag sælges. Han er rigtig rar og bliver en god all-round hest. www.ulvegaarden.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| overskrift |
|
|
Jeg har endnu ikke modtaget noget fra dig 
Never argue with an idiot they drag you down to their level and then beat you with experience Indrømmer det gerne: er stor fan af Lenelw og DJ
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| griner... |
|
|
Undskyld, jeg er lidt langsom, men Cup-klasserne, er det så en klasse for sig, eller hvordan er det med det?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Tak for mail Conny  Nu vil jeg kigge på, hva Lucky og jeg skal starte  Glæder mig HELT vildt!!!!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Lyder bare herligt! |
|
|
Jeg håber der bliver noget at glæde sig til  MH Conny
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jep, vi glæder os! |
|
|
Så håber vi bare det bliver rigmelig vejr så heste og rytterer ikke kommer til frysen  Det bliver jo nærmest et julestævne 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
| Propositionerne ligger |
|
|
også på Westernportalen! Ikke at jeg ikke gerne vil sende, men så kan man ihvertfald også kigge der. MH Conny
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| halter klasser |
|
|
Hej Conny. Tak for mailen! Lige et spørgsmål. Hvad består de første halter klasser af??? Mvh Britta
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| De første |
|
|
Halterklasser er helt ordinære mønstringsklasser, der giver folk mulighed for at prøve og andre mulighed for at få deres uerfarne eller unge heste ind på arenaen. MH Conny
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Pga økonomi må jeg desværre melde fra  Kommer dog uden hest så vi ses alligevel 
Never argue with an idiot they drag you down to their level and then beat you with experience SÆLGES: Eggersmann Golden Mineral 25 kg.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Hvad er Egg and spoon Race. Og Dollar Bill Race?
Hej fra Irene Pragtfuld prinsesse pony sælges og Se hvor nemt du får en færdig pakket halv gris i fryseren, på www.halv-gris.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| økonomi :( |
|
|
øvøv jeg må desværre os melde pas denne gang, ville ellers super gerne og det ville være en fed mulighed for at komme i gang med show. Men når jeg skal til at leje bil og trailer for at komme til Give ( Fra Grenaa) så er det desværre for dyrt  Men jeg prøver at lokke pigerne i stalden med ned og kigge...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jamen.. |
|
|
Så fik jeg også taget mig sammen... 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Zorciere: Hvis ikk pigerne fra stalden vil med, så regner jeg med at starte den brune bisse op her fra Århus hvis det var noget! 
Anne PG Allways My Choice RIP Røde. Vil altid huske dig!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Har lige skrevet et |
|
|
langt og omfattende svar om egg + spoon og dollar bill, men så faldt pc`en ud. Skal lige tage mig sammen til at komme igen.  MH Conny
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| brune bisse.... |
|
|
lyder fedt Anne, det skal jeg helt sikert huske... jeg gemmer dig lige 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Det er du velkommen til Marie  Det kunne da være super hyggeligt! - Manden min er SÅ kedelig at tage med til hesteshows, han ved nemlig efterhånden så meget at han råber ROLLKUR så snart han ser en hest bag lod 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tilskuer. |
|
|
Jeg vil også rigtig ned og kigge. Det er efterhånden mange år siden jeg har været på Cowhouse.. Marie: Hvis du kan vejen, tror jeg godt jeg kan låne min mors bil  Kommer jo selv fra Grenå 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fedt Helle... |
|
|
Det lyder super, jamen jeg kan sagtens finde det ,ellers kan jeg da tage min gps med i baglommen  Måske vil Nanna ( Tinkas søster) og Julie Laursen gerne med..hvis du har plads til et par tøser mere 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 1234.. |
|
|
Hej.. Hehe super. Vi kan sagtens være 4 i bilen. 
HelleA R.I.P. Charlies Doc Sockett
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fedt.... |
|
|
kan du ikke bare lige sende en sms til mig så jeg har dit nummer 29 71 80 24
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Godt I finder ud af det, jeg vælger nemlig at se Just slide i stedet for. Skal alligevel til sønderjylland denne weekend og det er jo ikk helt billigt at kører den lange vej, så må hellere prioritere :p Håber ALLE får et fedt show! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Hvor kan der ses program? 
Rollkur-LDR, kald det hvad du vil, det er ikke dyrevelfærd! Lykkelig ejet af Bøffen, Muffedisen, Big og 3 herlige hunde  Nu har jeg mine 3 guldkarameller samlet i løsdriften 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| masser af sne |
|
|
Her ligger der sne og der kommer mere  Bare vi kan komme forsvarligt afsted i morgen med hest og trailer.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ja de har lovet |
|
|
omkring 15 -cm sne her på vestfyn, hvor der ligger meget i forvejen, jeg kommer nok ikke - vil ikke sætte liv og lemmer på spil - så håber da det bliver udskudt til en anden weekend. Her på Fyn er der nogen steder faldet ca 30 cm sne - hos os kun 10 cm - men det gør det jo ikke mindre glat. Jeg syntes ikke det er forsvarligt at køre med trailer i det vejr. Så bliver det ikke bedre - er jeg desværre nød til at melde fra - og det bliver desværre nok ikke bedre. Øv øv Der kommer vel en tråd - hvis det aflyses eller udskydes
Anita Andersen quarter ejer med smukke Zip Skip Sunshine
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|