Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Western

Mine heste sneet inde :(
Forfatter: 
Dato:  24-02-2010 23:19

Ja puha, mig som elsker sne, (ikke mere)

Nu har mine heste været inde i 6 dage, det er bare ikke holdbart, nu må det meget gerne begynde at tø, så sneen kan falde noget sammen.

Og vi kan få gravet vores hegn frem igen :(

Hilsen

Helle Dahl Nielsen
Den Bette Western Klub

www.dbwk.dk
0
0
Svar på denne tråd

her kommer de ud
Forfatter: 
Dato:  25-02-2010 09:24

men meget kortere tid end de plejer, vores hegne er ikke druknet i sne, næh her blæser det konstant, så snebunkerne skifter plads, og vi andre har meget travlt den ene vej og mindre travlt den anden, efter vindretningen.

Glæder mig til foråret, når alt smelteriet er overstået.

0
0
Svar på denne tråd

Enig enig
Forfatter: 
Dato:  25-02-2010 09:27

Hej Helle!

Jeg føler virkelig med dig.

Selv er jeg også godt vintertræt.

Mine heste kommer ud hver dag, men det er svært at få redet. Jeg skal køre til ridehus og det kan jeg ikke få tid til hver dag og mange gange når man så har bestemt sig for at køre i ridehus, så er det dårligt kørevejr. ØV øv

Forår ønskes!!!!

Hilsen Jette

Mini/dværg ruhåret gravhunde til salg. Se billed på min præsentation.

0
0
Svar på denne tråd

næsten samme...
Forfatter: 
Dato:  25-02-2010 09:30

...historie her. Men jeg har dog lukke mine ud alligevel. Det er ikke alle steder på folden at hegnet er begravet, og de steder det er, har jeg sat nogle metalhegnspæle ned i sneen med høstbindegarn på Jeg har osse afspærret dem fra den del af folden der er værst...

Heldigvis er de slet ikke interesserede i at gå i den meget dybe sne, og indtil videre har de ikke opdaget at sneen er så hård, at den sikkert sagtens kan bære dem

De har derfor ikke meget plads heller at bevæge sig på, men det er trods alt bedre end at stå i stalden. Vi har haft så meget sne her på Bornholm, at det skulle betyde de havde stået på stald i over 1½ måned, hvis ikke jeg tog denne "chance".

Og så får vi snart mudderbad

Alt det bedste - Karina

Døm ikke førend du har overvejet den positive side af sagen...

0
0
Svar på denne tråd

Vi er heldige...
Forfatter: 
Dato:  25-02-2010 12:11

Vi har vores heste stående på Skelgården, i Benløse (Ringsted). Her kommer hestene ud fra kl. 6-17 hver dag uanset vejret, på muddderfri folde, og sneen bliver skrabet væk på foldene, så der kun er et acceptabelt lag. Vi rider næsten hver dag, i deres store dejlige ridehus.

Vi føler os meget heldige i denne vinter. Selvom det koster mange penge at have dem opstaldet, er det det hele værd.

Jeg føler med jer som har problemer, og håber tøvejret følges af en lang periode med tørvejr, så mudderet hurtigt bliver fast igen.

@Karina dj.... he he det er først lige gået op for mig i dette sekund, hvor mange fælles interesser vi har :-D

Glæder mig til du kommer til Sjælland og besøger mig og henter dine ænder.

Mange hilsner Lene

Hilsen Lene

Paint og Quarter ejer.

0
0
Svar på denne tråd

Det da løwn!!!
Forfatter: 
Dato:  25-02-2010 12:27

Er det virkelig dig Lene!!!

Jamen altså...hvilket chok! haha!

Jeg mangler iøvrigt en hest meget snart...så hvis du osse har sådan én, ta'r jeg den med

Den kan jeg alligevel ikke helt komme mig over... Uha! Denne verden er så lilleputtelille.

Superheldig er du i hvert fald med de forhold...heldige asen

Alt det bedste - Karina

Døm ikke førend du har overvejet den positive side af sagen...

0
0
Svar på denne tråd

Hej hej
Forfatter: 
Dato:  25-02-2010 12:28

Ja det er jo dejligt man ikke er alene om det.

Jeg kan desværre ikke skrabe folde fri da det er skråninger de går på, det ville være alt for farligt desværre.

De folde jeg har på flad jord har kommunen nedlagt med deres gummiged :(

Så ja gerne tøvejr nu.

Tak for jeres kommentarer :)

Hilsen

Helle Dahl Nielsen
Den Bette Western Klub

www.dbwk.dk
0
0
Svar på denne tråd

Tøvejr...forår
Forfatter: 
Dato:  25-02-2010 12:43

@ Karina

Ha ha jeg har to heste til salg, og du må selv vælge

Men så skal du nok have fat i den hestetransport alligevel....

Ja verdenen er lille, eller også er vi western/hestemennesker bare glade for naturen, (selvforsyning), høns og ænder, og så må vores veje jo næsten mødes på et eller andet tidspunkt.

Jeg glæder mig ligesom Helle, og sikkert alle andre til tøvejr... forår, og ture i skoven når anemonerne står smukt i skovbunden.

Hilsen Lene

Paint og Quarter ejer.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider