Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Western

Rytterudstyr fra linedance??
Forfatter: 
Dato:  07-03-2003 21:03
Hej alle.

Der har et par gange været skrevet om fordelene ved de forskellige slags cowboy-støvler elller "boots" om man vil. Når man så har besluttet sig for et par "gammeldags" støvler, er spørgsmålet så bare hvor man kan få dem:

- er det bedst at kontakte en butik der også handler med rideudstyr

- eller er de støvler der ses på linedancer-hjemmesider lige så gode til ridning?

Skøn jer at hjælpe mig, da jeg så gerne vil have nogle støvler :)

Hygsen, Sussanne
0
0
Svar på denne tråd

støvler
Forfatter: 
Dato:  07-03-2003 22:55
Køb RIDESTØVLER....Linedancestøvler har mange ulemper, i forhold til ridning. En af de mest iøjenfaldende er at der ikke er nogen "sporehylde", så sporen vil glide ned om hælen, med mindre du presser sporerne så hårdt sammen i gaflerne, at de bliver ulidelige for dine fødder. De fleste støvler der er beregnet for ridning, er desuden syet med råd-fri tråd, og lavet med syrefast sål, så de kan tåle anselige mængder hestelort, før de gå i opløsning. Nogen af dem, har også indlæg i sålerne med luftpuder osv., så det er til at holde ud at have dem på en hel dag.

Check forhandlere udi westernrideudstyr på

http://www.westerninfo.dk .

Hilsen Jette
0
0
Svar på denne tråd

udst. støvler fra linedance
Forfatter: 
Dato:  08-03-2003 10:47
Ja det vil jeg også foreslå. Jeg rider da af og til i mine smarte spidse støvler som jeg også danser i, meeen det er altså mere behageligt med mine workboots når jeg rider.
På samme måde, syntes jeg at det er "en flad" fornemmelse at danse i workboots, de er for bløde ( og "lydløse" thi hi )
Kh LoneA
0
0
Svar på denne tråd

Hvilken forhandler?
Forfatter: 
Dato:  09-03-2003 09:37
Det er herligt at have fået svar på hvilken slags støvler man skal vælge - så er det bare hvor man lettest finder en forhandler, når man nu bor i Aalborg.

Hygsen, Sussanne
0
0
Svar på denne tråd

øhh
Forfatter: 
Dato:  09-03-2003 09:46
kunne du ikke tage en tur til sjælland ?? *GG* PÅ Tuse Creek har de støvlerne, jeg har haft mine i 2 år nu , kan gå, ride i det uendelige i dem, uden gener i fødderne. Det er de bedste støvler jeg nogen sinde har haft..tager dem kun af når jeg bader og sover *GGG*
Sussie
;-D
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider