Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Western

QH ejer / kvæg
Forfatter: 
Dato:  18-04-2008 10:19

Vi er igang med en undersøgelse for at sætte kvægridningen og interessen herfor hos QH ejere, på landkortet i forbindelse med DKQHA kvægudvalg.

Vi opfordrer derfor alle QH ejere med interesse, både nye og kommende, samt allerede aktive udøvere på alle niveauer om at sende os et mail, med en kort beskrivelse om dem selv, deres foretrukne gren indenfor kvægdiciplinerne, deres hest/e og deres niveau, samt er du med i en kvægklub, så få den på landkortet også.

Vi håber at i vil bruge lidt af jeres tid på at være behjælpelig med oplysningerne.

Målet er som skrevet, at få kvægaktiviteterne hos QH ejere på landkortet, for bedre at kunne arbejde på at bedre interessen for cowhorse avlen og sporten.

Skriv til John Jensen

skullerupvej 8

4171 glumsø

eller mail lucky.westernhorses@mail.dk

0
0
Svar på denne tråd

Holly og Dorte
Forfatter: 
Dato:  18-04-2008 21:34

Hej John

Vi er ejere af flere QH og jeg træner cutting og grundridning hos Brian Kronborg. Startede sidste sommer, da vi først fik hestene hjem fra Texas i april 2007, Play Upon A Star, Cody, JP Holly Badger. Jeg er helt ny i western, red tidligere dressur, spring på hobbyplan. Brian lærte min hest og jeg rigtig meget og til DM i Vemmelev red han Holly til en 3. plads i cutting, kun ½ point fra Jens Christensen som blev nr. 2. Jeg deltog selv i et stævne hos Martin på Djursland, blev sidst, men vi fik startet, så det var fint nok.

I år venter jeg føl til midt i juni, så denne sæson bliver sløv, men vi er ambitiøse mht. kvægtræning.

Venlig hilsen Dorte Harbo

Ps. Jeg synes det er helt vildt dårligt der på DKQHA's hjemmeside ikke er blevet vist resultater for andet end futurity.

Dorte Harbo
Luneborg Quarters
Kauffmann-outdoor.com
0
0
Svar på denne tråd

Hej Dorte
Forfatter: 
Dato:  19-04-2008 11:04

Tusind tak for dit hurtige svar :-). Alle de svar der indkommer bliver samlet til vores udvalgsmøder.

Og hjerteligt tillykke med den lille ny skønhed i har fået.

Hilsen Lone og John.

JL COWHORSES

Avl Kvæg Reining Cutting.

www.sitecenter.dk/ranchhorse

PEP`N PERFECT AQHA stallion

Tilmeldt NRHA Futurity

American Quarter Horse ...

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider