Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Western

hvor kan man lære western
Forfatter: 
Dato:  10-02-2007 11:12

Jeg har en datter på næsten 12 år der gerne ville lære western ridning .

så er der nogen der kan råde ,, ?

hvor kan man gå til begynder undervisning og er der overhovedet noget nogen steder for børn? og hvorhenne ? KUNNE man komme og se en undervisnings time? Hvad koster det og skal man selv have hest med?

Min datter har ikke redet længere end fra maj måned og stadig i begynder stadiet men nogen siger at så kan hun lige så godt lære det her fra så der ikke skal pille s så meget fra af det der kun hører til alm ridning... Hun har en tinker og planen var at når hun havde lært noget kunne vi godt tænke os at få under visning på ham allerhelst herhjemme .(og så vidt ved kender hesten ikke til western).. kan man det er der nogen der kan råde os vi bor i Fakse Ladeplads nærmeste store byer er Køge Haslev Næstved Vordingborg hilsen Christina

0
0
Svar på denne tråd

Der er
Forfatter: 
Dato:  11-02-2007 10:12

så vidt vides ihvertfald mulighed for undervisning på elevheste hos Cal B i Næstved - www.sitecenter.dk/west...emap.nhtml

Eller hos Tuse Creek Ranch i Butterup - www.tusecreekranch.dk/frame.htm

Kira

- A Quarterhorse is a girl's best friend!!!!

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  11-02-2007 21:20
da din tråd er ødelagt p.g.a. mig kan jeg nævne Pernille Post som en god træner.

du er min store kærlighed,

drømmene om dig, være ved

vennerne si´r at det aldrig vil gå

men det vil vi to ride på

hvis det ikke lykkes første gang - så er faldskærmsudspring nok ikke liiiiige sagen

0
0
Svar på denne tråd

hej christina
Forfatter: 
Dato:  11-02-2007 21:35
jeg kan anbefale dig cal-b western center, der er også mulighed for at din datter kan ride på en skole hest. ellers kig ind på westernportalen, der er et link til forskellige trænere.

MED VENLIG HILSEN

TEAM PEP`N SPOTZ / SUSAN

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider