Tak Jørn for de pæne ord, det er rigtigt at jeg havde kanonen med men jeg havde også kameraet med
og der kom da lidt billeder.
Og jeg var da dybt imponeret over stedet og hvordan det kommer til at se ud, der er stadig gang i byggeriet men man kan sagtens se hvad det bliver til og det er ikke små ting.
Først så er der de 26, tror jeg nok, helt nye bokse som møder en og det ser dælme godt ud og så vidt jeg kunne forstå kommer der er del flere uden for som stævne bokse.

Så var der det som jeg ville kalde klub huset, hvor der kommer en western shop, med tilhørende" slyngelkrog" oven på og mon ikke det nok skal blive benyttet.Der kommer også en bar så man kan få slukket tørsten.

Det er modsat af "shoppen" med udgang til tilskuer pladserne og de to vinduer, ja der kan man se ud på banen.

Det er så selve banen og på ende væggen bliver der sat træ op på det som mangler.
I bunden af banen til venstre ligger opvarmnings banen og der vil der komme et sekretariat også som vil have overblik over begge baner og der bliver gennemgang i mellem de to baner

Og så et billede af den stolte ejer, kanon sted du er ved at bygge op og tak for en rigtig hyggelig dag.

Uden for var der en stor p-plads hvor der var masser af plads til at vende med trailer, den udendørs bane manglede vist lige lidt jord inden den var helt færdig
.
Jeg glæder mig meget til at kommer ned og få gang i nogle stævner og igen blive en del af hyggen i Bhwr.
Imponerende sted