Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Western

Familie til Golden Miss Belle
Forfatter: 
Dato:  07-02-2007 08:18

Inspireret af Lillis tråd om Boons' familie ville jeg gerne høre, om nogen har informationer om og meget gerne billeder af min quarterhoppes familie.

Hun er efter Coco Skunk, som er efter Doctor Skunk. (Ham kunne du måske hjælpe med billeder og oplysninger om, A.G.?) Det eneste jeg ved om Coco Skunk er, at han i dag går som kvæghest i Sverige.

Moderen er Sugarbelle Dean, som skulle være importeret fra USA og vist nok er dansk ejet i dag.

Hvis du kan hjælpe, vil jeg være taknemmelig for oplysninger/billeder.

Med venlig hilsen

Marianne

0
0
Svar på denne tråd

Skunk...
Forfatter: 
Dato:  07-02-2007 09:31

Jeg har en veninde der red en Skunk (Doctor?) hos Jimmi Flores i USA, det var den AG samme år tog med til DK.

Hun hedder Cathrin Abigael, www.abigael.dk

Jeg kan høre om hun har billeder fra hendes ophold, men jeg tvivler på det.

Mvh Louise

If you're not making dust - you're eating it!
Kik min hjemmeside her
0
0
Svar på denne tråd

På Westernportalen
Forfatter: 
Dato:  07-02-2007 10:13

Er der en til salg efter Coco Skunk en 7 års cremello vallak , der står tlf.nr

så der kan du prøve måske ??

MvH Jette Hansen

Min Træner: Littlecreek Ranch

Min foretrukne shop: western outfitter

0
0
Svar på denne tråd

Helbror
Forfatter: 
Dato:  07-02-2007 12:34
Hej

Jeg har en helbror til din hoppe - vi har vist også mødt hinanden på Alhambra!

Jeg ved desværre ikke ret meget mere end dig, så det ville da også være spændende for mig;)
Jeg har dog lige været inde på AQHAs records og set at hun skulle være købt af en Karin Simonsen i 2003. Men hun er fra 1986, så hun er ved at være en ældre dame - hvis hun da stadig er! Ellers har hun jo været ejet af Karsten og Birgitte Kragh, hvor jeg også købte Bianco. Og før det af Anette Siren.

Mvh
Pernille
0
0
Svar på denne tråd

Tak for jeres svar
Forfatter: 
Dato:  08-02-2007 20:36

Pernille: Jeg kan godt huske, at vi har talt sammen på Alhambra. Du havde vist også en halvsøster til dem begge, ikke? Jeg vil meget gerne høre fra dig, hvis du får oplysninger/billeder og jeg skal nok gøre det samme.

Jette: Vi har da også mødt hinanden i araberregi for et par år siden (Vilhelmsborg med Majbritt og Lars)Jeg har tidligere mødt Joan (også på Alhambra), som ejer cremello vallakken. Som jeg forstod det, vidste hun ikke så meget, men tak for forslaget, det havde jeg ikke selv tænkt på.

Louise: Du må meget gerne høre, om hun har billeder...

Med venlig hilsen

Marianne

Reining saddel til salg. Se min præsentation

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider