Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Western

xxUndervisning m/ Jonna 31/1xx
Forfatter: 
Dato:  09-01-2007 08:41

Så er der en ny dato d 31/1-07 hvor Jonna kommer og giver os lidt undervisning..

Så børst julestøvet af hesten og kom frem...

Det er ene undervisning á 45 min til en pris af 285,- pr mule..

Kaffen er gratis...og alle er velkommene..

Tilmelding til Mulle på tlf 20769046

Adressen er Gødsbølskovvej 2, Uhe 7323 Give/Billund.

Hilsen Tina

Rigtige piger rider western.....

0
0
Svar på denne tråd

¤¤¤Hej..Hej
Forfatter: 
Dato:  09-01-2007 20:27

..Så nåede jeg selv herind...men kun for at takke min spindokter mcguire Tina... Hun er vaks ved havelågen og når alt det jeg ikk ka nå.. Knusss til dig.

¤¤¤ HerligHesteHilsen Mulle.¤¤¤

0
0
Svar på denne tråd

¤¤¤ Det vi ikke fik skrevet..
Forfatter: 
Dato:  14-01-2007 01:29

De 285,- kr er incl undervisning, en box til din hest så du også kan kikke og få en go hestesnak, ridekort og kaffe og den sidste tíer er til gas, så ingen står i rideskuret og fryser..

Vel mødt... også hvis du bare vil kikke..

0
0
Svar på denne tråd

¤¤¤ Bare til toppen igen..
Forfatter: 
Dato:  16-01-2007 21:47
Kom, kik eller bedre endnu...VÆR MED.
0
0
Svar på denne tråd

Ja altså nu har
Forfatter: 
Dato:  24-01-2007 13:45
jeg længe truet med og gerne vil prøve noget westernridning og vil med ud og kigge denne dag. Men jeg vil da frygteligt gerne have min bette hest med, så er der nogle der har en ekstra plads i traileren til os..?? Jeg bor mellem Fredericia og Vejle - selvfølgelig hvis der er plads på dagen til en komplet uvidende rytter og en hest der måske har gået noget western for en krig siden.
0
0
Svar på denne tråd

Rentakt
Forfatter: 
Dato:  25-01-2007 20:49

hejsa...ang. transport kan jeg ikke hjælpe..men men der er plsda til alle, også uvidne som du kalder det...

Western bliver man bare bidt af...

Hilsen Tina

0
0
Svar på denne tråd

Jeg ville bare
Forfatter: 
Dato:  30-01-2007 13:37
lige høre hvad tid det er imorgen, for jeg glemmer garanteret og ringe til mulle og høre. Beklager - påbegyndende hjernenedsmeltning. Jeg skal ud og kigge og suge til mig inden jeg skal med næste gang. Så hvad tidspunkt skal man komme ...?? Så hvis der går et stk kvindfolk imorgen med glukøjne er det miiig...
0
0
Svar på denne tråd

Nogle der ved
Forfatter: 
Dato:  31-01-2007 10:13
hvad tid det starter, ellers må jeg jo gribe knoglen..
0
0
Svar på denne tråd

11111111
Forfatter: 
Dato:  31-01-2007 10:57

vi starter kl 17.30..

vi ses...

Hilsen Tina

0
0
Svar på denne tråd

Mange gange
Forfatter: 
Dato:  31-01-2007 13:22
tusind tak
0
0
Svar på denne tråd

Så blev der tilføjet
Forfatter: 
Dato:  05-02-2007 11:30
endnu en westernrytter til jeres spændende verden. Jeg var ude og lure lidt på clinicen ovenstående dato, og jeg er meget glad for at jeg gjorde dette.. (o: søde mennesker, fed hal, lækker aftensmad. I skal alle have tak for den positive aften - og tak for lån af hest.. (o: Så tak til jer alle for en fed oplevelse - vi ses næste gang hvor jeg tager Savannah med - vi skal lige øve os i at køre med trailer ude på landevejene indtil...
0
0
Svar på denne tråd

11111111
Forfatter: 
Dato:  05-02-2007 14:43

hej rentakt,

tak for de pæne ord...vi glæder os til at se jer..

Hilsen Tina

0
0
Svar på denne tråd

¤¤¤ Som Tina siger..
Forfatter: 
Dato:  06-02-2007 15:03

.. Tak for de pæne ord, vi glæder os til at se din hest.. måske du ku lave en præsentation.. vi er lidt nyfigen..

0
0
Svar på denne tråd

ha, ha nu er mit
Forfatter: 
Dato:  08-02-2007 14:38
navn også lavet om, nu hvor jeg er trådt helt ind i westernverdenen og ikke kommer til at ligge giftige kommentarer i hyggesnakken mere. Så nu er det snart slut med anonyminiteten mere...nu mangler jeg bare og ligge nogle billeder ind af pruhesten + hendes følgeskab, men er det ikke korrekt billederne skal ligge på nettet først for at man kan trække dem ind i et indlæg..?? Men jeg advarer - hun er både småtyk og gammel...men som hest så ejer (o:
0
0
Svar på denne tråd

22222222
Forfatter: 
Dato:  08-02-2007 16:49

Hejsa!

Jamen velkommen til... Det er da altid dejligt med nye ryttere i western verden...

Det gik jo også fint med dig og My Cindrella i Cowhouse.

Jo, det er korrekt at billederne skal ligge på din præsentation før du kan bruge dem i dine indlæg.

Hilsen

Kurt

Rigtige mænd rider Western
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider