Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Western

Møns Klint indlægget er skredet ..
Forfatter: 
Dato:  30-01-2007 20:34

Mit indlæg med skredet på Møns Klint er fjernet. Fik besked på at jeg ikke måtte have et indlæg, der ligner hinanden, på både Hyggen og Western siden. Mange regler !!

Men jeg nåede at læse jeres indlæg. John ! halvdelen af Klinteskoven er Statsskov den anden del ejer Klintholm Gods. Der er fri ridning i Statsskoven, men ikke ubetinget i Godsskoven. Men vi må gerne ride der. www.klintholm.dk

Mulle og John hvorfor rotter i jer ikke sammen i en lille flok og kommer herover. Kan det ikke betale sig at leje en Lastbil så ?

Det ville være rigtig kanon med et besøg fra Jylland - vi trænger til at høre Jyske toner her i lokalerne.

Lone du må da sende din mand herned på trailturen - så han også kan bestå manddomsprøven.

Arbejder på en dato .. en weekend i maj eller juni ? Ska nok holde prisen nede og kvaliteten oppe.

hilsen

0
0
Svar på denne tråd

trailtur
Forfatter: 
Dato:  30-01-2007 22:05

Jeg skal da prøve at sige det til ham. Alt efter hvornår det bliver vil han måske. Han plejer at kunne lide at tage på tur.

Hilsen Lone

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider