Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Western

Broderi på Showtøj
Forfatter: 
Dato:  17-10-2006 12:18

Anne C. Schwalbe, en pige på Fyn, er netop startet med at lave broderi på Showtøj. Syntes lige I skulle se et eksempel. Man kan få samme motiv på hestens skridttæppe eller sadelunderlag.

Westerncenter Godrumgaard

**Husk!! Dyr kan ikke vælge selv**

0
0
Svar på denne tråd

Ih altså den hingst
Forfatter: 
Dato:  17-10-2006 21:28

er da bare så lækker

Har Anne en hjemmeside?

Jeanette
www.sitecenter.dk/appaloosa
Opdateret August 06
Nu også med en alpequarter
Køb en hest og få bekymringer
sælg en hest og få flere bekymringer

0
0
Svar på denne tråd

Ja det har hun
Forfatter: 
Dato:  17-10-2006 21:47

ved bare ikke om jeg må sætte den ind her, nå skidt, vi prøver

www.broderi-design.com

og tak for roserne til hingsten Jeanette, han er en dejlig dreng, som vi er meget glade for, men det var nu roserne på skjorten jeg ville vise jer denne gang

Lone

0
0
Svar på denne tråd

Flash er bare
Forfatter: 
Dato:  17-10-2006 22:14

lækker

Ser meget godt ud med broderierne skriver mig det lige bag øret.

skal du snart give kaffe eller hvad? Anna snakker om at komme over at ride sammen med frk. S en dag..

Pia

0
0
Svar på denne tråd

Jamen hej Pia
Forfatter: 
Dato:  17-10-2006 22:30

Vi giver altid gerne kaffe til hestefolk og en ostemad eller en gryderet (uden navn) kan det også let blive til, når folk kommer langvejs fra, så kom I bare, det kunne være smadderhyggeligt.

Lige et billede af Sara, på sin nye hest, som hun er meget glad for.

0
0
Svar på denne tråd

uha da da
Forfatter: 
Dato:  17-10-2006 22:37

hvad har Sara nu lokket ud af sin mor

Ja vi skal hvert fald ikke have flere retter med navn, vi skal nok komme forbi jer, så må vi jo se om der er kommet vejskilte op derovre...

Anna ville i hvert fald gerne ridde sammen med Sara da vi fortalte hende hvem vi var rendt ind i på Tuse..

Anna kunne stadig huske vores tur til jer. Hun er forøvrigt på ridelejr ligenu på Cal B.

0
0
Svar på denne tråd

Jamen så
Forfatter: 
Dato:  17-10-2006 22:49

stopper I bare børn og hest i bilen og kommer herover. Er der ikke plads til hesten, finder vi nok en Anna kan låne. Syntes ellers det var smart nok med navn på maden , så slår det bedre til hihi, men ok, jeg skal nok dy mig.

Det lyder spændende med ridelejren, det vil Sara helt sikkert misunde Anna, men vi skal jo afsted til jyske mesterskaber på lørdag, så der trænes på livet løs herhjemme.

0
0
Svar på denne tråd

jeg har hørt en lille historie
Forfatter: 
Dato:  17-10-2006 23:05
om nogle marsvin Lone? Jeps fra Pia. Its a small world.

Jeanette
Opdateret August 06

0
0
Svar på denne tråd

skriver lige
Forfatter: 
Dato:  17-10-2006 23:06
ligger lige hjemmesiden af broderi under fortrukne, så er det til at komme til engang. Flotte skjorter.

Jeanette
Opdateret August 06

0
0
Svar på denne tråd

Jaja det kan jeg tænke mig
Forfatter: 
Dato:  17-10-2006 23:59

marsvin har vi skam også stadig, de mutter lystigt i 3 hestebokse i den gamle del af stalden, derudover har vi vores maskot, æslet miss Soffy, som trisser løs rundt på matriklen og i stalden, ganske som det passer hende. Det er altid sjovt, at se fremmede hestes udtryk, når de får øje på Soffy, nogen bliver nysgerrige, andre rædselsslagne og miss Soffy er bedøvende ligeglad. Hunde, katte og en enkelt papegøje har vi da også, så som Sara så rigtig siger: "Mor, hvis folk ikke kan lide dyr, så kommer de nok kun og besøger os én gang". Det har pigen helt ret i, men det gør så heller ikke så meget, for hvad skal man tale med folk om, hvis de ikke kan lide dyr, dyrene er jo det centrale i vores liv, som I nok kan se.

Ups, nu kom jeg vist lidt langt bort fra tråden om broderi, undskyld, kan I sove godt.

Lone

0
0
Svar på denne tråd

ja jeg snakkede
Forfatter: 
Dato:  18-10-2006 08:34

med Jeanette om dig, da Jeanette har lidt ligheder rider en total flot appalosa og har teddy marsvin, så kunne jeg jo kun fortælle den sjove historie om Lone og alle hendes spændende dyr

Pia

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider