Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Western

HVORDAN MON??
Forfatter: 
Dato:  11-10-2006 13:37
Er der ikke en behjertet sjæl, der kan fortælle mig, hvordan det kan være, at mine venner og familie modtager henvendelser (spammail) fra Hestebladet og Team Klindt.

Ret mig, hvis jeg tager fejl, men er det muligt at de mail der fremsendes, automatisk lægger sig på min adresseliste og bare kører videre derudaf.

Jeg har rettet henvendelse til Per Klindt omkring det, men han har ikke fundet det nødvendigt at svare.
Det undrer mig jo noget, når min gamle mor oa fortæller mig at de modtager de mails vedr. Hestebladets fortsættelse og indsending af stof.

Er der andre der har samme problem, eller er det mig der har en mystisk virus?

MH Conny

Følg klummen "Trænerliv" på

WESTERNPORTALEN der har 11,500 hits om dagen

Vil du vide noget om NONI Juice?

WWW.NoniUser.dk

0
0
Svar på denne tråd

får fra klindt også
Forfatter: 
Dato:  11-10-2006 14:23
på begge mail adresser.

Jeanette
www.sitecenter.dk/appaloosa
Opdateret August 06
Nu også med en alpequarter
Køb en hest og få bekymringer
sælg en hest og få flere bekymringer

0
0
Svar på denne tråd

mail fra H.B
Forfatter: 
Dato:  11-10-2006 14:57

Apropos

Fik lige denne mail fra Heste bladet

mne: HesteBladet

Til HesteBladets annoncører og samarbejdspartnere

Det er med beklagelse vi må konstatere, at det ikke ikke er muligt at samle den fornødne interesse omkring en videreførelse af HesteBladet. En del annoncører er dog kommet med mange positive tilkendegivelser og flere har udvist interesse i at genoptage deres samarbejde ved bl.a. annoncering i bladet.

Desværre er det dog langt fra nok til at vi kan få et fornuftigt fundament at arbejde videre på og med udsigt til at skulle bruge mange mandetimer på et tvivlsomt fundament, har vi valgt at sige stop umiddelbart inden vores første udgave går i tryk.

Tak til dem der udviste interesse for projektet.

Vi skal herfra anbefale annoncører og samarbejdspartnere fra de enkelte foreninger om at rette henvendelse til

bladet Hest & Rytter:

Tlf. 49 13 92 00

Venlig hilsen

HesteBladet

Se vores hjemmeside RANCH HORSE DK

www.sitecenter.dk/ranchhorse

Og besøg Westernrytternes egen portal på nettet

www.westernportalen.dk

Mia Svejgård søger en quarter

www.heste-nettet.dk/fo...802/39793/

0
0
Svar på denne tråd

hmm jeg
Forfatter: 
Dato:  11-10-2006 15:06
får også mail derfra

Hilsen Sanni

Den der tager sjov for sjov og alvor kun alvorligt,

har fattet begge dele lige dårligt....

0
0
Svar på denne tråd

får også ,,,
Forfatter: 
Dato:  11-10-2006 16:09

mail derfra med undren

hilsen

JANE

Super welsh mountain pony sælges -

se på westernportalen under andre racer sælges.

Der findes piger - ikke så mange måske, men man kan finde dem, hvis man leder ordentligt, som når deres råd ignor

0
0
Svar på denne tråd

Naiv kan man være
Forfatter: 
Dato:  11-10-2006 17:15

Vi fik brev for over 1 måned siden ang. fornyelse af vort abbonement på Hestebladet, da vi gerne vil have lidt westernstof fra DK også, skyndte vi os at betale. Jeg kan nu bedre forstå, at vi ikke har modtaget det lovede blad i oktober, men mon vi ser pengene igen??

M.v.h.

Lone

Westerncenter Godrumgaard

**Husk!! Dyr kan ikke vælge selv**

0
0
Svar på denne tråd

Nok en virus
Forfatter: 
Dato:  11-10-2006 17:28

Hejsa!!!

Der er virus typer der videre sender dine mails..

De tager dine kontakt personer fra dit mail program og de kan så igen sendes fra andres Pcér.

Sørg for at have et godt antivirus program og hold det opdateret...

Mvh.

Kurt

Rigtige mænd rider Western
0
0
Svar på denne tråd

outlook
Forfatter: 
Dato:  12-10-2006 07:34

man kan lave nogle regler inde i outlook hvor man kan slette mailen med det samme, det er meget nemt

Et billede siger mere end 1000 ord

www.weideke.dk

Et besøg værd

0
0
Svar på denne tråd

¤¤¤ Jeg har også..
Forfatter: 
Dato:  13-10-2006 00:59

fået en mail.. om at Heste bladet nu heller ikke findes.. men det er nu ikk det der er mit problem.. mit problem er at jeg ikk kan læse om western nogen stæder mere.. Western jounalen er det jo også slut med.. og så får jeg jo nok høvl af mine næste ord..

VI er mange, rigtig mange der gerne vil læse om western, desværre er der knap så mange der vil betale for det og så er der de få der gerne vil lave western blad.. men her er der vist for mange høvdinge.. hvorfor samarbejder i ikke.. i bund og grund er det vel det samme i/ vi vil... åh ja og så er der janteloven..Han siger og hun gør eller også er det omvent.. altid pliderplader og nu jeg træt, tænkeren er gået i stå..men det var nu hugligt i gamle dage når vil fik vores sort/hvide klub blad... Nat Nat og ha det godt..

¤¤¤ HerligHesteHilsen Mulle.¤¤¤

0
0
Svar på denne tråd

åh ja Mulle
Forfatter: 
Dato:  13-10-2006 09:20

jeg er så enig med dig Mulle...

Hvorfor dælen kan det ikke lade sig gøre ? Hvor er der en stærk pengemand m/k som kan stå for det økonomiske og så lave et udvalg af kompetente personer til driften ??

De som allerede har forsøgt har alle været 100 % kompetente personer, og de har brugt vanvittig meget tid på det, til stor glæde for mange mennesker... Men der er brug for penge og et team at kompetente ildsjæle som kan og vil samarbejde, og have hver deres opgave. Vi må snart have lært at vi kommer længst med samarbejde i vores lille dejlige sport / hobby.

Western Riders Express og Western Journalen ( som jeg holdt meget af, idet det var et meget meget "bredt" blad, er voldsomt savnet her i hjemmet. Det var en god dag da bladene lå i postkassen. Tid til fordybelse...SUK SUK !!

Hilsen Lone.

Se vores hjemmeside RANCH HORSE DK

www.sitecenter.dk/ranchhorse

Og besøg Westernrytternes egen portal på nettet

www.westernportalen.dk

Mia Svejgård søger en quarter

www.heste-nettet.dk/fo...802/39793/

0
0
Svar på denne tråd

Nej Mulle!
Forfatter: 
Dato:  13-10-2006 16:20

Uanset hvad, så er interessesfærene for forskellige.

Jeg tror ikke på et samarbejde bladmæssigt i vores sektor, for der har været alt for store private interesser i de fleste af de blade der har kørt gennem tiderne.

For mit vedkommende er emnet over and out (jeg sørger stadig over mit blad og nænner ikke at slette alle filerne) jeg ved godt det er åndsvagt, men sådan er det. Jeg har nye og andre opgaver nu og kan ikke påtage mig sådan en byrde igen.

Jeg savner at komme ud til stævnerne som "journalist", jeg elskede opgaverne med interviews, - jeg elskede at lave opsætningen og jeg elskede i det hele taget mit blad og nænner heller ikke at smide de tiloversblevne numre ud.

Det er bare passè og det er forbandet sørgeligt.

Der vil i mange år frem ikke være tilstrækkelig opbakning i vores sektor til at lave et westernblad og desuden er nyhederne så hurtige på IT, at det efterhånden også er overflødigt, men alligevel begræder jeg det.

MH Conny

Følg klummen "Trænerliv" på

WESTERNPORTALEN der har 11,500 hits om dagen

Vil du vide noget om NONI Juice?

WWW.NoniUser.dk

0
0
Svar på denne tråd

¤¤¤ man skal aldrig sige aldrig...
Forfatter: 
Dato:  17-10-2006 22:26

... vi går da alle med hat, spore... og joggebukser indimellem.

¤¤¤ KNUZZZ ¤¤¤

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider