Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Western

Puha det var ikke så godt
Forfatter: 
Dato:  26-10-2005 13:17
En af mine heste elsker æbler. Og jeg ved godt at heste ikke bare må æde alle de æbler de vil. Så han har fået 10-12 om dagen. Og FANME om han ikke er blevet forfangen af det. Det er ikke slemt, ikke noget drejet hovben og han er også haltfri igen. Men nøj en forskækkelse jeg fik. Jeg skriver dette indlæg for at advare jer andre. Pas på med alle de lækre nedfaldsæbler, der er alle vegne. Og så modtages gode råd ellers...
0
0
Svar på denne tråd

Uha da da
Forfatter: 
Dato:  26-10-2005 13:21
Det var ikke godt. Godt at du fangede det så tidligt i forløbet, så det ikke blev værre. Ja - æbler kan være lumske. Rigtig god bedring! Anne
0
0
Svar på denne tråd

det var da...
Forfatter: 
Dato:  26-10-2005 13:41
en grim ting...hvem af dem gik det ud over ?

Rigtige mænd rider western

" You can see what man made from the seat of an automobile, but the best way to see what God made is from the back of a horse."

0
0
Svar på denne tråd

Læste for nyligt
Forfatter: 
Dato:  27-10-2005 08:15
At heste kun må få max ca 2 æbler om dagen fordi de faktisk ikke har godt af æbler. Det vidste jeg heller ikke. Vi har købt gård med 3 små æbletræer, så jeg kunne da godt have fundet på at smide en halv spand æbler ind til mine 5 heste. odt jeg ikke gjorde det for de var nok ikke blevet helt ligeligt fordelt...hmmm...de store deler...og de store vælger først :-) Mvh Tina
0
0
Svar på denne tråd

æbler..
Forfatter: 
Dato:  27-10-2005 09:19
har også hørt de ikke skulle have så godt af dem, vores får nu 2-3 stykker om dagen aligevel...de elsker dem jo :-)..og man syndes jo også det er synd de bare ligger og rådner op håber alt går i orden igen
!
0
0
Svar på denne tråd

det er mærkeligt
Forfatter: 
Dato:  27-10-2005 12:22
mærkeligt...' mine forældre har to store æbletræer stående i heste folden, og når der er nedfaldsæbler går hestene bare og æder dem, vi har aldrig haft forfangenhed blandt vores heste.. og til tider ligger der ret mange æbler om morgenen når hestene lukkes ud... dyrlægen har da heller ikke reageret når jeg har nævnt at vi havde en masse æbler min kollik hest kunne få... hilsen Maja
0
0
Svar på denne tråd

æbler...
Forfatter: 
Dato:  28-10-2005 11:35
Jeg har også hørt noget om, at heste ikke må få ret mange æbler, da de er sure og kan gøre uorden i mavens pH-værdier. Men mon ikke der trods alt skal ret mange til, medmindre man har en specielt "sart" hest?? Har dog aldrig hørt om forfangenhed ved æblespisning. Jeg har i hvert fald altid gerne fyldt mine heste med æbler, og der har aldrig været optræk til problemer - jeg er endda blevet anbefalet at give Mille sure æbler (eller citron, men den hopper hun ikke på ;)) fordi hun har tendens til at hæve bag ganacherne pga noget i græsset - og hævelsen falder da også lidt, efter sådan et par æbler. mvh Maria
Lysten til at kritisere er omvendt proportiornal med evnen til at gøre det bedre selv 8-)

0
0
Svar på denne tråd

Gud...
Forfatter: 
Dato:  28-10-2005 11:43
det vidste jeg ikke engang. Jeg giver mine en del æbler i løbet af ugen, de nedfaldene fra haven. Jeg må da hellere lige tjekke hvor mange der er til hver i en halv spand! Tænk det anede jeg slet ikke... Håber den bliver rask i en fart
..
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider