Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Western

WRS Finals
Forfatter: 
Dato:  28-09-2005 20:21
Er der nogen der har nogen fornemmelse for om der bliver et sådan i år? På WRS' hjemmeside kan man se at det er datosat til 5. november, men stedet er ikke offentliggjort endnu. ...Bliver det mon på Sjælland? Hvis nogen ved noget, vil jeg meget gerne høre nærmere... Mange hilsner Jette
0
0
Svar på denne tråd

også mig...
Forfatter: 
Dato:  29-09-2005 09:02
Jeg er også ret nysgerrig efterhånden... Bliver det overhoved til noget... Der må være nogen der ved noget- Kom frem med det :-) Mia
Dreamland Western Riders
0
0
Svar på denne tråd

Jeg kan...
Forfatter: 
Dato:  29-09-2005 14:06
Jeg kan da prøve at ringe og forhøre mig hos Steen Merrild. For vi er da også meget interesseret i et N.F. i år... Hilsen Lone.
Stockhorse Ranch
Hjemmeside

QUARTER HOPPE fra. juli 2004 sælges
Pearl Eyed Dixie
0
0
Svar på denne tråd

hi hi hi hi
Forfatter: 
Dato:  29-09-2005 14:11

Rigtige mænd rider western

" You can see what man made from the seat of an automobile, but the best way to see what God made is from the back of a horse."

0
0
Svar på denne tråd

Hæ hæ...
Forfatter: 
Dato:  29-09-2005 14:33
Jørn, du har altid en herlig kommentar parat. Rart med den slags humor... :-D. Krykkerne er afleveret, så jeg er ikke "skarpladt" mere... Hilsen Lone.
Stockhorse Ranch
Hjemmeside

Pearl Eyed Dixie
0
0
Svar på denne tråd

Ang. N.F.
Forfatter: 
Dato:  02-10-2005 11:25
Jette: Jeg har sendt dig en besked ang. NF. Der er ikke pt. arrangeret et N.F. i år heller. Hilsen Lone.
Stockhorse Ranch
Hjemmeside

Pearl Eyed Dixie
0
0
Svar på denne tråd

Lone...
Forfatter: 
Dato:  02-10-2005 15:19
Det var da underligt.. Det står jo ellers på hjemmesiden...
Dreamland Western Riders
0
0
Svar på denne tråd

Hej Mia
Forfatter: 
Dato:  04-10-2005 15:05
Jeg ved at der er tale om at arrangere det et andet sted, men da jeg sidst var på WRS´side stod det der ikke. Jeg har derfor talt med Steen og spurgt ham, og han sagde at det var muligt at der blev arrangeret N.F et andet sted, bare under lidt andre former. Men jeg ville ikke offentliggøre noget som jeg ikke har noget med at gøre, men lade WRS om det selv. Det er så åbenbart sket i mellemtiden. Jeg blev blot oplyst om at Steen og Lotte ikke selv ville arrangere noget i år da de selv har så travlt med deres nye ejendom. Hilsen Lone.
Stockhorse Ranch
Hjemmeside

Pearl Eyed Dixie
0
0
Svar på denne tråd

Og...
Forfatter: 
Dato:  04-10-2005 15:17
Det står der stdig National finals
BREEDING STOCK: BEST NON SPOT
0
0
Svar på denne tråd

Det er da
Forfatter: 
Dato:  04-10-2005 15:20
dejligt at det bliver til noget...Meeen det er samme dag som NRHA afholder Nordic superslide i Ikast...ærgerligt, for der er vel mange som gerne vil over og ride eller kigge dér også... Hilsen Lone.
Stockhorse Ranch
Hjemmeside

Pearl Eyed Dixie
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider