|
|
| NY DATO for trail & tillidstræning |
|
|
Halløjsa...
Ja det var en lille smuter der sket i det første indlæg ang ny træningsdag.
Den nye dato er d:29 okt kl 12 (fælles opsætning og oprydning af bane)
pris 50,- pr deltager incl hest
Stedet: Jensens Cowhouse
Gødsbølskovvej 2 UHE
7323 Give/Billund
Henv: Mulle 20769046 ( & for evt spørgsmål)
Håber på at endnu flere har lyst til at prøve.

|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| trailtræning |
|
|
Håber jeg får mulighed for at låne trailer til den dag, ville gerne derned og leje med. Min araber er godt nok 5 år gammel men det er vel også ok. Jeg kommer muligvis sammen men en friserplag som kun er 1½ år.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ¤¤¤ kom endelig.. |
|
|
Sefølig er der ingen alders begrænsning, hverken for dig eller hesten, det er jo aldrig for sent at lære noget nyt. ¤¤¤ HerligHesteHilsen Mulle.¤¤¤
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bare til toppen igen.. |
|
|
... jeg ville selfølgelig ønske jeg havde nogle kloge ord at tilføje, men det har jeg ikke... ¤¤¤ Hesteknus fra Mulle.¤¤¤
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| bare... |
|
|
til toppen igen, er der ikke nogle der kunne tænke sig at være med??
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg vil |
|
|
jeg kommer den 29 okt. det skal nok blive hyggeligt Tine er du spændt på stævnet d. 8 okt. vi kommer og ser dig og Cæsar.
Heste Hilsen Rebecca

|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Det skal |
|
|
det nok blive, vi hyggede os ihvertfald sidste gang... Tillykke med din nye hest den ser dejlig ud, så jeg glæder mig til vi ses... Ja det bliver spændene med Cæsar og jeg..men jeg tager det som en oplevelse... Hilsen herfra...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ude eller inde |
|
|
Hej Jeg ville lige høre om det er ude eller inde, nu hvor efterået er på fremmarch. Jeg har nemli aldrig været nede hos jer før. Iso
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
| Hej ígen |
|
|
Mcguire - Tak for sidst i Give - det var vældig hyggeligt!! Jeg er lige ved at arrangere de sidste ting på plads, for at finde ud af om vi kan komme afsted! Håber det meget! Jeg mangler lige at vi ca. hvor lang tid det kan forventes at vare. Hvor lang tid plejer i at træne? Fint sted i øvrigt - jeg har lige fundet ud af, at jeg faktisk har været nede hos jer en enkelt gang sammen med Tina Tornado til kvægtræning sidste år - dog kun som tilskuer... Jeg prøver at ride pouls CD udendørs og spinne det var helt vildt sjovt! Håber vi ses Iso
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ja sidste |
|
|
gang vi afholdte det var vi vel færdige til at køre ca kl 17 tror jeg...Men vi stater med at bygge banen op sammen, når folkene er kommet til stedet.. Så går vi igang laver det vi har lyst til, da ridehuset er delt op i 2 dele, en med forhindringer og den anden ende med forskellige ting man kan gå og rasle med osv. Så tager vi en pause .. spiser lidt og tager en kop kaffe el hvad men nu har lyst til. Og hvis man har et eller andet man gerne vil have lidt hjælp til så finder vi ud af det, sidste gang var der en der skulle have hendes åring med til shows men hun ville ikke stå stille, el løbe ved siden af ejeren...men det lykkes for ved noget hjælp. Vi har en fin hygge dag sammen med vores heste og hinanden. Det glæder mig at du kommer.  hilsen Tina
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| På lørdag |
|
|
Vi kommer også Per og jeg, med vores plag. Vi glæder os. Mvh. Linda
Tillid er ikke noget man kan kræve, det er noget man skal gøre sig fortjent til.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ¤¤¤ Glæder mig til... |
|
|
... at se jer alle og håber bare at Tina har lavet suppe nok, for stole kan vi altid hente flere af... og hvad skal det så betyde.. tja i ka jo komme og kik. ¤¤¤ HerligHesteHilsen Mulle.¤¤¤
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Hejsa... |
|
|
Alle sammen, tak for en dejlig dag. Det var rigtig hyggeligt.. Her er opskriften på Peberfrugtsuppen som lovet.. 25 g smør 2 løg 2 røde peberfrugter 1 1/2 L. hønsebouillion 1 spsk sød chillisauce 1 tsk paprika 1 ds flåde tomater salt/peber Kom det hele i en gryde lad det simre i en gryde i 1/2 times tid. Derefter tilsætter du 150 g neutral fløde ost OGSÅ MÅ DET IKKE KOMME OP OG KOGE... Så kan man tilsætte kogte suppenudler, skinketern, rejer, eller brunet oksekød ...det er op til en selv hvad man kan li.. Go´fornøjelse...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|