|
|
| Opfordring til sjællandske kvægryttere |
|
|
I forbindelse med mit andet indlæg om kvægarrangementerne, vil jeg gerne opfordre alle i som har deltaget i vores clinics de sidste 3 år, samt andre kvægryttere på Sjælland til om muligt at bakke op om de stævner som arrangeres i Jylland i det omfang i har tid og råd.
Der er mange træningsstævner hvor i ALLE kan være med uden nødvendigtvis at være proffer.
Derfor vil vi gerne spørge om nogle (gerne en masse) har lyst til at tage med os til Hytten Western Riders d. 3 september hvor der netop afholdes et stævne hvor prisen tillader de fleste at deltage.
Vi ligger pt. i snak med arrangøren om evt. rabatter og vender tilbage med mere info senere.
Til de stævner lægges meget vægt på den sociale hygge og god stemning. Der vil være team og cattlepenning samt god mad og fest.
Der kommer senere info på nettet fra arrangøren, men de skal lige have DM overstået først.
Samtidig ser jeg også at Mulle (Jensens Cowhouse) har lagt et stævne ud d. 9-10 juli, også til priser hvor vi kan deltage, så der er efterhånden masser af rigtigt gode tilbud til alle os som gerne vil ride med kvæg.
Skulle i have lyst til ovenstående så ring eller skriv til os. Der er som regel også gode muligheder for samkørsel og vi hjælper gerne med koordinering .
Hilsen Lone.
Stockhorse RanchHjemmesideQUARTER HOPPE fra. juli 2004 sælgesPearl Eyed Dixie
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| kommer i osse selv |
|
|
eller står i bare koordineringen af samkørselen ?
Rigtige mænd rider western " You can see what man made from the seat of an automobile, but the best way to see what God made is from the back of a horse."
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hej Jørn |
|
|
Lige pt. er det helt sikkert at vi kommer til Hytten d. 3 september og opfordrer andre til det også.
Mulles dato 9-10 er jeg ikke sikker på endnu pga. fødselsdag i familien.
Hilsen Lone.
Stockhorse RanchHjemmesideQUARTER HOPPE fra. juli 2004 sælgesPearl Eyed Dixie
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet