Nu er jeg en af dem, som ikke altid KAN støtte op omkring jeres ellers fede arrangementer. Desværre, for ville faktisk rigtig gerne.
Men faktum er og bliver at det er svært at koordinere med så mange stævner efterhånden og de falder altid på samme datoer. Så skal man ud i og vælge, hvilket stævne man vil til
Kunne man istedet ikke sørger for at få en "koordinator", der så kunne sidde med en kalender over ALLE stævner og fortælle hvornår der er "ledige" weekender.
Det kunne vi sørme trænge til! Så ville stævnerne blive med større tilslutning, stemning og mere spændende, istedet for at vi laver 4 små stævner hver anden weekend.
OG.. de ryttere der ikke tør stille op til kvæg og speed events får så en mulighed for at se hvad det er for noget. Lige nu får de ikke en chance fordi der altid er et stævne med kvæg og et uden hver anden weekend. Og man melder jo ikke til udelukkende kvæg, når man ikke har prøvet det før.
Lad os sprede de stævner ud! Så er det nemt og overskueligt!
Jeg missede eksempelvis Speed stævnet i Kokkedal fordi der var AWR stævne. Det er altså surt. Jeg kunne ellers nok have leveret lidt god underholdning med Bob!
Og jeg tager også gerne til Jylland og starter, men IKKE hvis der er stævne på Sjælland også.
Om ikke andet, så må jeg jo selv stå for at være koordinator, nu hvor jeg sådan har siddet her og bræget op og været en rigtig sur k*lling. (og * er så et æ og ikke et y!) he he