Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Western

Opfordring til Kvægryttere og arrangører
Forfatter: 
Dato:  20-06-2005 14:45
Jeg vil gerne sende en opfordring til kvægrytterene...Og arrangørene.
Vi har efterhånden talt med så mange mennesker som gerne vil have tidligere tiders stemning ved kvægarrangementerne tilbage, samt dyste ved stævnerne med folk fra den anden side af vores broer...
Efter at have talt i telefon med arrangører fra Jylland er vi kommet ind på idéen med såkaldte "brorabatter" idet man ved at undlade cattlecharge for de som skal krydse broen kan få større fremmøde ved stævnerne. Så kan der reelt rides mere for pengene og man sparer så lidt i bropenge. Alle er positivt indstillet på at afprøve denne løsning. Så lad det komme an på en prøve.....
Vi er derfor gået igang med at arrangere et 2 dages træningsstævne, som muligvis kommer til at ligge 20 og 21 august på Kiro D Ranch i Fuglebjerg som ikke er langt fra broen.(Tid og sted bekræftes senere når kalenderen er checket igen).
Her vil der blive alle kvægklasser, samt nogle af ranchklasserne og speedklasser. Altså udelukkende kvæg og speed.
De som krydser broen fra jylland, fyn og sverigessíden vil så kunne stryge cattlechargen.
Der vil blive overnatnings mulighed både på camping på Kiro D, samt på Kongskilde friluftsgård lige i nærheden.
Der kommer meget mere om dette en af dagene, men sæt lige et kryds i kalenderen allerede nu. Alle kan starte også de som endnu ikke er så øvede.
Hvis vi virkeligt vil have gang i kvægridningen så er opfordringen til jer alle, at bakke om om de arrangementer der er, for det er ikke for meget der er af den slags i forvejen og hvis vi aldrig ser rytterne til træningsstævnerne så er det ikke så sjovt at lægge en masse arbejde i det, så vi håber at i vil være med til at holde hjulene igang.

Samtidigt vil der i løbet af de næste dage komme en kalender over sjællandske træningsdage og clinics så der bliver rig mulighed for at blive klar til at dyste.

Og HUSK: Hvis i bakker os op, så har vi større mulighed for fremover at gøre det så billigt at ALLE kan være med.
Det er sjovere at vi er mange end at vi er for få fordi priserne er for høje.
Hilsen Lone.

Stockhorse Ranch
Hjemmeside

QUARTER HOPPE fra. juli 2004 sælges
Pearl Eyed Dixie
0
0
Svar på denne tråd

et lille grynt herfra.
Forfatter: 
Dato:  20-06-2005 19:14
Nu er jeg en af dem, som ikke altid KAN støtte op omkring jeres ellers fede arrangementer. Desværre, for ville faktisk rigtig gerne.

Men faktum er og bliver at det er svært at koordinere med så mange stævner efterhånden og de falder altid på samme datoer. Så skal man ud i og vælge, hvilket stævne man vil til (n)

Kunne man istedet ikke sørger for at få en "koordinator", der så kunne sidde med en kalender over ALLE stævner og fortælle hvornår der er "ledige" weekender.
Det kunne vi sørme trænge til! Så ville stævnerne blive med større tilslutning, stemning og mere spændende, istedet for at vi laver 4 små stævner hver anden weekend.

OG.. de ryttere der ikke tør stille op til kvæg og speed events får så en mulighed for at se hvad det er for noget. Lige nu får de ikke en chance fordi der altid er et stævne med kvæg og et uden hver anden weekend. Og man melder jo ikke til udelukkende kvæg, når man ikke har prøvet det før.

Lad os sprede de stævner ud! Så er det nemt og overskueligt!

Jeg missede eksempelvis Speed stævnet i Kokkedal fordi der var AWR stævne. Det er altså surt. Jeg kunne ellers nok have leveret lidt god underholdning med Bob!

Og jeg tager også gerne til Jylland og starter, men IKKE hvis der er stævne på Sjælland også.

Om ikke andet, så må jeg jo selv stå for at være koordinator, nu hvor jeg sådan har siddet her og bræget op og været en rigtig sur k*lling. (og * er så et æ og ikke et y!) he he
Husk min hjemmeside!
Læs om krybbebidning, mavesår, vævning, korrekt fodring, dækkentilpasning osv.
Samt mere om os, stævner og Bob historier!

www.prettyfancy.ridesiden.dk

0
0
Svar på denne tråd

koordinator
Forfatter: 
Dato:  20-06-2005 21:48
Vil lige fortælle at klubber fra Fyn og Jylland var samlet i februar måned hos Jensens Cowhouse, netop for at planlægge årets kvægstævner, der var også inviteret folk fra Sjælland men de mødte ikke op.
Vi havde faktisk en koordinerings aften,med succes, resultatet kan man læse på nsrdk.dk`hjemmeside. Håber at se jer til kvægstævner også på Fyn til september. hilsen FWC Lita
0
0
Svar på denne tråd

Er det så ikke på tide....
Forfatter: 
Dato:  20-06-2005 21:57
... at vi her fra sjælland kommer ud af buskene?

Og så synes jeg man skal tage skridtet videre og få koordineret med ALLE stævnearrangører, således at det ikke bliver stævner for showrytter og stævne for kvægryttere. Det skal være en blanding!

Mon ikke det er en opgave for DWF at håndtere?

Husk min hjemmeside!
Læs om krybbebidning, mavesår, vævning, korrekt fodring, dækkentilpasning osv.
Samt mere om os, stævner og Bob historier!

www.prettyfancy.ridesiden.dk

0
0
Svar på denne tråd

Vi her på sjælland
Forfatter: 
Dato:  22-06-2005 14:00
er skam igang Miki.
Det har vi været meget længe. Og vi har masser af aktiviteter med masser af deltagere. Som jeg skrev længere oppe så er det en prioritet om man vil starte alm. show eller kvægshow. Eller når der af os til er shows med begge dele....
Vi ved at der er mange stævner i DK, men når vi satser udelukkende på kvæg / speed så rammer vi ikke størsteparten af de ryttere som eks. starter DLWR og AWR. De fleste af disse rider ganske enkelt ikke kvæg.
Det ville være meget svært at finde datoer til vores kvægaktiviteter hvis vi også skulle undgå de alm.. rideshows som der hele tiden er mange af. Men som du kan se så satser vi på at undgå de datoer man har shows med kvæg i jylland og på fyn....
Desværre er det ikke meget vi besøger hinanden på tværs af broerne, men det er jo netop et led i min opfordring. Derfor har vi bla. "fredet" de 2 datoer som Mulle på Jensens cowhouse og Hytten western riders har shows. Der er skam koordinering Miki, men det omfatter ikke planlægning i forhold til de mange alm. rideshows. Det ville begrænse vores udfoldenle en hel del.
Se iøvrigt kalenderen for kvægaktiviteter på Sjælland. Der er masser af muligheder hvis det virkeligt er lige det du vil.
Ang. mødet om kvægaktiviteterne, så var vi aldrig inviteret. Om det beror på at vi på det tidspunkt ikke tilhørte en DWF klub at vi ikke fik besked...før bagefter, ved jeg ikke, men da det jo er os som arrangerer de fleste kvægaktiviteter på Sjælland så undrede det også os.
Men jeg er hele tiden OBS på de ting som sker af den slags rundt i landet og har også kontaktpersoner fra kvægstederne i Jylland, så jeg syntes bestemt at vi gør det så godt vi kan.
Hilsen Lone.
Stockhorse Ranch
Hjemmeside

QUARTER HOPPE fra. juli 2004 sælges
Pearl Eyed Dixie
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider