Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Western

Hjælp har en Qarter
Forfatter: 
Dato:  29-05-2005 17:32
Hej jeg har en lille Qarter som fylte 3 år, 27 april rød/broget.
købte ham af nogle folk der havde købt ham og hans bror på an studerig og havde ikke tid til ham mere og måtte bare eje ham der er halve papire på ham har kigget lidt i dem da jeg købte ham, og han heder river boy som de fortalte var han født ved en sø om morgen der står så af han kan blive skimmel det er hvad jeg kan huske.. nu kommer så spørgsmålet ?

jeg kigget på nogle papire som de sage var hans og skrev undre på dem som ejerskift.
beskrivlsen på ham var helt mande til ham avtegninger og tegningen på han var også ens. De spør mig om de ikke skal sende dem til avleren for mig jeg er uviden og siger ja... de sage fadren var en Qarter på 169 stg kul sort modren rød skimmel og 155 stg. jeg har ventet snart 2 år og papirene er ikke kommet har ringet og snakket med dem og de siger af de ikke helt kan huske hvad fadren heder og har gevet mig et navn på en Qarter hingst palomino favet. men snakket så med ejeren til avleren og hun kentet ikke til ham... de siger så af de har sendt dem og de er bare linge om af komme... er de fortabte de papire eller kan jeg få dem tilbage
0
0
Svar på denne tråd

ham der er halve papire på ham
Forfatter: 
Dato:  29-05-2005 17:42
sorry der er ikke nogen Quarter der har halve papire!!!! Men det bedste hjaelp du kan faa er at henvende dig til DKQHA og faa dem til at undersoege sagen, (jeg) er af den maning at du er blevet taget ved naesen, sorry, men det er min mening.

mvh Ariel
.
Nu kommer en af dem der er i DK til Brazilien for at laere Brazilianerne HMS!!!!!!

HUSK AT BRUGE agpaladini@hotmail.com IDET DEN DANSKE IKKE BRUGES LAENGERE

GAARD takket vaere HN er solgt!!!!!
Smil naar i glaeder jer
0
0
Svar på denne tråd

Det bli'er halv dyrt ERIK
Forfatter: 
Dato:  29-05-2005 19:48
... hvis men ikke siger normal DYRT...
Registrering 3-4 årig hest $500,- (non Member £ 535),
måske DNA KIT til hoppen (moren)$30,-
måske DNA Kit til hingsten $ 30,-
DNA kit til din hest $30,-
Og jeg vil tro at der kommer flere omkostninger på ... fx .. som mange telefon samtaler ..

Og husk også du får en del extra spørgsmål med bevisførelsen for der er tale om en broget Quarter.

Men hvad for en slags halv papir har du på din hest ...? Det lyder meget mærkeligt og lyder nærmest som om du ejer en ny slags quarter. Måske

A Danish Nickel and Dime

(don't makes a quarter yet)

Så du er nødt til at overveje om din sød lille hest ikke lige så godt kan undvære papirene ....

vh
paul

0
0
Svar på denne tråd

det lyder som om....
Forfatter: 
Dato:  29-05-2005 21:01
Jeg synes også det lyder som om at sælgeren ikke har haft helt rent mel i posen... lyder som om du er blevet snydt....
altså at folk vil være det bekendt!!

hilsen Maja
0
0
Svar på denne tråd

Annulering???
Forfatter: 
Dato:  29-05-2005 21:55
Mon ikke sådan en handel kan annuleres?

Faktisk har du jo købt en hest, som du troede var en quartere men som det så måske viser sig, at det har det aldrig været.
Hvis sælger ikke kan dokumentere påstanden, så vil jeg mene at handlen kan gå tilbage. Især hvis du havde i tankerne at starte den i quarterklasser....

Er der nogen som kan be- eller afkræfte det?

Selvfølgelig afhænger det af om du har lyst til at sende hesten tilbage. Måske er du allerede så glad for den, at du ikke kunne forstille dig det men så ville jeg nok mene, at du i det mindste skulle have en knækkeligt afslag i prisen.

Bedste hilsner
Susanne

HAVE A NICE DAY THE WESTERN WAY ! {>

Alle DK's Westernrytter bruger www.westernportalen.dk
salgsheste på www.h-farm.dk
min hjemmeside http://www.123hjemmeside.dk/smoky
0
0
Svar på denne tråd

lille prol
Forfatter: 
Dato:  29-05-2005 22:16
Jeg ville jo nok gerne havde vis ham frem så andre kunne se hvor smuk han er... jeg kunne aldrig sende ham tilbage da han er mit lille barn.. og jeg synet i mine øjne han er utrolig flot ville ønske af andre også kunne se ham son en Qarter

0
0
Svar på denne tråd

er det denne her?
Forfatter: 
Dato:  30-05-2005 08:17

Er der nogen i det ganske land som har set denne her før, som føl?

Det kunne da godt ligne et føl jeg engang har set til salg fra Bornholm.

jeanette

0
0
Svar på denne tråd

Erik....
Forfatter: 
Dato:  30-05-2005 09:04
ja han er godt nok køn !
Men han bliver da ikke kønnere eller bedre af at være anerkendt som Quarter, han stiger bare i salgpris hvis papirerne er i orden og så kan du starte AQHA-stævner og klasser istedet for kun at have muligheden for at starte All-breed....
Hans udseende og charme kan ingen tage fra ham uanset papirer eller ej !

Rigtige mænd rider western

" You can see what man made from the seat of an automobile, but the best way to see what God made is from the back of a horse."

0
0
Svar på denne tråd

enig med Jørn
Forfatter: 
Dato:  30-05-2005 13:51
Jeg er enig med Jørn...
du kan jo sagtens bruge ham alligevel.. og han kan jo sagtens have talent selvom papirerne ikke er der..

hilsen Maja
0
0
Svar på denne tråd

Jeg ville
Forfatter: 
Dato:  30-05-2005 15:00
bestemt være glad for ham som han er.
En dejlig hest, køn og med en flot bygning.
Jeg har selv en papirløs paint. Godtnok ved vi at han er ren paint, men det gør ikke fra eller til for os. Hesten er sød, køn og utroligt rolig og er ideel til det vi skal bruge ham til.
Det vil nok være meget omstændigt og dyrt, hvis overhovedet det er muligt at gøre noget ved sagen, og jeg er enig med de som mener at du er blevet snydt...hvad info om hesten angår...Men hvem ved..Måske sælger er blevet mest snydt ved at skille sig af med den hest ;-)
Jeg har haft en hoppe som mindede om den...På Bornholm. Men den stod ikke til salg på nettet. Den er nu på Amager, så det er ikke den.
Hilsen Lone.

Stockhorse Ranch
Hjemmeside

QUARTER HOPPE fra. juli 2004 sælges
Pearl Eyed Dixie
0
0
Svar på denne tråd

Jeg var ellers sikker
Forfatter: 
Dato:  30-05-2005 15:25
Jeg trode af heste skulle havde papire for af ride med i Wenstren men i har utrolige hjælpe midler som jeg synet jeg kan komme langt med.. ved desvære ikke hvad hans forældre her heder kun af de var en kul sort hingst på 169 stg. og modren var rød/fluge skimmel på 155 stg. men kan ikke rigtige finde nogle hingste der er kul sorte og 169 stg. desvære
0
0
Svar på denne tråd

Hell no ;)
Forfatter: 
Dato:  31-05-2005 13:07
Jeg rider altså også western på en papirløs hest. (og starter shows)
Der er ikke engang nogen, der har påstået, at der er blandet quarter i den - for jeg har selv lavet den ;)

Det er primært bygningen og temperamentet, der gør den egnet eller uegnet til western.

Men hvor er det ærgeligt, med sådan nogen uærlige mennesker, som sælgere - det giver unægteligt nogle knæk i ens tillid til andre mennesker.

mvh Maria

Lysten til at kritisere er omvendt proportiornal med evnen til at gøre det bedre selv 8-)

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider