Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Western

til show folkene....
Forfatter: 
Dato:  19-06-2004 21:36
Sidder her og kigger proportiner igennem til stævner og ved BHWR stævne nu her har de delt barrelracen over to dage.. første go round lørdag og anden go round søndag. Det er blevet gjort andre steder før.. det er bare så irriterende at man ikke får redet klassen færdig og får hesten ordentlig op i gear inden man e færdig igen..

Kan man ikke overveje så at afholde to barrelrace klasser istedet for at dele den?

Er jeg den eneste der er irriteret over at man deler en barrel race over to dage?

-miki-

Tjek min HJEMMESIDE hvor I kan læse om krybbebidning, vævning og mere HESTEVIDEN! Dertil mere om mig og hestene, sjove historier og stævneresultater!
0
0
Svar på denne tråd

Miki....
Forfatter: 
Dato:  19-06-2004 22:07
Der burde være 2 go´s...hver dag ved flerdags stævner, så klassen afsluttes samme dag. Det tager ikke så lang tid af afvikle, og det giver en god stemning. Så lad os håbe at din bøn bliver hørt. Ikke alle kan komme 2 dage i træk for ar ride 1. go lørdag og 2. go søndag.
Hilsen Lone
Pinto Vallak sælges / byttes. Se min præsentation.

Lucky Westernhorses

Westernklubben Holy Smoke

0
0
Svar på denne tråd

Det er jo lige det...
Forfatter: 
Dato:  20-06-2004 12:31
... man gider jo ikke hytte hesten i traileren hver dag, for at ride 19 sekunder. Det er sgu for kedeligt.

Lad os få begge go rounds på een dag og så måske flere BRklasser..

Hvem ved -det kan jo være at nogle så måske ligesfrem får smag for det og efteranmelder til dagen efter!

-miki-

Tjek min HJEMMESIDE hvor I kan læse om krybbebidning, vævning og mere HESTEVIDEN! Dertil mere om mig og hestene, sjove historier og stævneresultater!
0
0
Svar på denne tråd

BHWR stævnet
Forfatter: 
Dato:  21-06-2004 10:06
Vi kan godt lave det om til 2 go om søndagen.
Skal vi det?

Hilsen BHWR
0
0
Svar på denne tråd

det kan
Forfatter: 
Dato:  21-06-2004 10:36
man da kalde flexibilitet.. godt gået Big Heart..

Sussie

Check vores hjemmeside - Linedance,westernridning og hygge i Fuglebjerg
Dancing Joyriders :-D
0
0
Svar på denne tråd

Det synes jeg ville være....
Forfatter: 
Dato:  21-06-2004 12:02
... rigtig lækkert! (y)

Dejligt med lydhøre showarrangører!

-miki-

0
0
Svar på denne tråd

Det er af....
Forfatter: 
Dato:  21-06-2004 12:22
Speedklasserne er så hurtigt overstået, men så publikums populære at alle showarrangørene burde give dem lidt mere plads. Det kunne være sjovt om det vandt lidt mere fremgang herhjemme. I USA er der folk som lever af at ride speedklasser. Når vi er ude til opvisning viser vi altid lige hvad de forskellige dicipliner er, men det er speed og dummy folk helst vil se. Der er så mange forskellige dicipliner og også mange forskellige interesser blandt publikum, så vi bør give ligeligt plads til det hele.
Vi har gjort det på den måde Miki nævner, og det er skønt at BHWR følger trop. Flot !!
Hilsen Lone.

Lucky Westernhorses

0
0
Svar på denne tråd

Lone...
Forfatter: 
Dato:  21-06-2004 17:58
Jamen det gør det jo ikke helt vel ?:-)

Som jeg forstod Birgitte ville BHWR lave begge go rounds om søndagen og så ikke have nogen om lørdagen ikk? I har jo en hel klasse, med 2 go rounds begge dage... eller er det mig der har misforstået den ene af jer.. eller begge to *g*???

-miki-

0
0
Svar på denne tråd

Miki...
Forfatter: 
Dato:  21-06-2004 18:33
Nej du har forstået det helt rigtigt. Vi har begge go arounds begge dage.
Det ville da være fedt om andre gjore det også på deres 2 dages shows.
BHWR har som jeg også opfatter det, så 2 go arounds om søndagen. Men det er da bedre end kun et hver dag.
Hilsen Lone.

Lucky Westernhorses

0
0
Svar på denne tråd

oki....
Forfatter: 
Dato:  21-06-2004 19:02
... var da helt bange for at jeg nu havde fået det hele helt galt i halsen *g*

Men jo, det er fedt at blive hørt på den måde og det skal BHWR sørme have STOR ros for. Det er helt fantastisk!

-miki-

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider