Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Western

Seniornettet????
Forfatter: 
Dato:  15-03-2004 22:31
Altså... Nu var jeg lige inde og ligge på de andre forum og ser at der er kommet et forum der hedder senionettet til dem der egentligt er for gamle til at ride (-Og hvornår er man så det?)Og hvor tanteskammel og rolator efter sigende skulle forefindes. Til min stor skræk er de fleste der har skrevet der yngre end jeg... Og så er det lige jeg spørger, om man virkelig er blevet sådan en "gammel kone" allerede???? Sikke da noget pjat med sådan et forum, hi hi. Bare fordi det er 14 år siden man blev konfirmeret er man vel ikke helt død endnu???-Eller hvad...?? Hi hi.

-Randi
0
0
Svar på denne tråd

du vil måske
Forfatter: 
Dato:  16-03-2004 00:03
gerne forudbestille en rolator? du kan få den i kongeblå, postkasserød, lamborgini gul og græsgrøn

hvilken en skulle det være?

derudover skal du jo lige vælge extra udstyr såsom, ringeklokke/dythorn, skivebremser, alufælge, rumpe pude, indkøbskurv og speedometer

husk, bestil altid i god tid

Mvh.
Enzo

PS. vi kan male små lyn eller fart striber på den også hvis det ønskes
0
0
Svar på denne tråd

seniorforum
Forfatter: 
Dato:  16-03-2004 08:13
har været der længe, og Randi, det er for alle, og der diskuteres alt mellem himmel og jord, fødsler, kærstesorger, skilsmisse, alt hvad du har på hjerter, det er både hesterelateret og familierelateret. Så kom du bare inden for. Ingen er for fin/ufin, "alle slår en prut i ny og næ" ;)

Appaloosa 4 u 2
Jeanette

Få en appaloosa, Mere af hvad du vil have, alt hvad du nogensinde behøver.
0
0
Svar på denne tråd

grunden til
Forfatter: 
Dato:  16-03-2004 09:36
at senior forum blev lavet er, at der var for meget ævl og kævl på hyggen.. vi "gamle" var blevet trætte af alle de zzz og store og små bukstaver mellem hinanden, som den yngre del af brugerne brugte i deres indlæg. Ligeså var der problemer med at kammertonen ikke blev holdt,da der er mange hormoner i den yngre del...
Så vi var en flok tanter der sammen med HN blev enige om at vi gerne ville have et seniorforum hvor vi kunne snakke om alt mellem himmel og jord, uden at tråden forsvand i zér og andet..
jeg vil tro at senior har været der i over ½ år, og det bliver lystigt brugt, ikke mindst af den yngrer del som er velkomne hvis de har nogle spørgsmål som vi der har været teenager kan svare på... faktisk er det et morsomt forum, der er en flittig diskuteren om alverdens emner, og kammertonen holdes uden den store moderatorhjælp ligesom her på western.. og det med tante skammer ol er kun for sjov..

Sussie

;-D lykken er en 4 hjulstrækker med spræl i ;-D

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider