Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Western

skrift på trailer!
Forfatter: 
Dato:  15-03-2004 15:49
Jeg mindes svagt at nogen herinde kunne kreere en lille tegning på sådan en trailer-fætter og lidt skrift?

Min far kræver at der skal stå "sponseret af far" inden jeg må kører nogen stedet *g* så det må jeg jo få skrevet, men det skal jo se fikst ud..

Så op med labberne.. hvem af jer var det?

-miki-

Tjek min HJEMMESIDE hvor I kan læse om krybbebidning, vævning og mere HESTEVIDEN! Dertil mere om mig og hestene, sjove historier og stævneresultater!
0
0
Svar på denne tråd

øhhh...
Forfatter: 
Dato:  15-03-2004 17:36
....det var vist mig :-P

....og jeg står da selvfølgelig ved mit ord!!

Jeg kan lave det lige som du vil ha' det ...næsten da! - også med sponsortekst!!!

Du kan sende mig en mail på niels-marianne@mail.tele.dk så skal jeg forsøge at forklare mig lidt nærmere.

Jeg laver også navneskilte til boksen, - tekster til staldskabe, striglekasser, bagrudestreamers m.m.m.

Forskellige westernmotiver haves eller kan laves efter din/jeres egne tegninger/motiver/logos.

Jeg har ikke noget "standard" jeg bare lige kan sende ud, - alt laves individuelt på bestilling, - og det er ikke dyrere!!!! - bare flottere!!!!

Glæder mig til at høre fra dig!
0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  16-03-2004 08:36
Har du ikke lidt du kan vise frem her på siden?? Bare så vi andre kan se hvad det er du laver ;-D

{> Snart lykkelig ejer af paint-føl {>
0
0
Svar på denne tråd

ups! ....
Forfatter: 
Dato:  16-03-2004 19:28
...øøhhhh, - det har jeg faktisk ikke :{-( ...jeg er ikke nogen "haj" til at få taget billeder af mine ting! - kun rent "professionelt".

Jeg har arbejdet i skiltebranchen i snart 15 år, og har lavet utallige bildekorationer, facadeskilte, messestande o.lign......

Jeg har ikke noget "standart" - ALT laves jo individuelt efter de ønsker der måtte være. Det er det der gør det lidt sjovt - både for den der skal ha' skiltene, men også for mig.

Alle tekster og logos opsættes og redigeres på pc, - skitser sendes til godkendelse, først herefter producerer jeg skiltene. Der er altså ikke nogen der køber noget de ikke ved hvad er. Der er ikke noget der er hverken håndklippet eller håndmalet eller lignende, - det er "rigtigt" lavet med selvklæbende plotterskåret folietekst/logo.

...sååå, - hvis der er nogen der mangler noget til bil, trailer, postkassen, staldskabet eller lignende, - ja, - så vil jeg da gerne hjælpe.

Hilsen Marianne

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider