Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Venner søges

Lettere sindsforvirret tegnetosse søger mage
Forfatter: 
Dato:  26-02-2003 20:16
Konnichiwa!

Jeg er en hesteelskende, mangategnende, hypernova- og tegnebordsafhængig japanoman og kirbyelsker på 14 år. Jeg tegner REEEEEDDIG meget, faktisk hele tiden, hvis hvis du også interaserer dig for tegning er den jo bare fino.
Men VÆR ADVARET! Mit sprog er utrolig farvet af japansk, engelsk og tegnebords-pladder, så det erpå eget ansvar om du vil skrive med mig....
Jeg har en overdejlig fjordvallak på 9 år jeg simpelthen elsker over alt på jorden, så fjordhesteelskere, kom til mig!

Den populære "ting jeg hader" liste:
At løbe tør for papir (både tegnepapir og toiletpapir)
Når min blyant ikke vil som jeg vil...
JON!!! *dies*

Og så det jeg elsker:
Tegnebordet.dk!
MANGA!!!!!
Ketchup (?)
Min hest
Fuldmånen (UUUUUUUHHH)
Langhårede, storøjede, spidsørede manga-bishier *kigger skummelt efter Kano*

Hmmmm... Men min addresse er crystaldragon@ofir.dk og hvis du bor i Viborg er det bare endnu bedre, for så kan vi også ride sammen! <(^-^)>

AWA!

/SignoffHeste bærer ikke nag, heste hader ikke uden grund, heste er ikke racistiske, heste respekterer en god leder, ergo heste er IKKE mennesker!:-)
0
0
Svar på denne tråd

Hejsaaaa!!!!
Forfatter: 
Dato:  13-03-2003 11:52
Hej. jeg håber ikke at det gør noget at jeg ikke bor i Viborg, men tilgengæld er jeg også helt vild med at tegne, hvilket mit håndled ikke bryder sig så meget om, så der opstår nogle små pauser ind imellem. jeg tegner gerne manga, men har lidt problemer med at tegne efter, hvilket irritrer mig meget. Jeg har ikke selv hest, har ikke råd. Jeg havde nær glemt det. Jeg er en 17 årig heste/tegneglad pige ved navn Anemarie. Jeg har desværre holdt en lidt ufrivillig pause fra at ride, en pause som har varet 5 MÅNEDER. Jeg håber inderligt at du vil skrive med mig.
Hilsen Anemarie.
P.S. Jeg har gået til selvforsvar i 1½ år og jeg er ret bekendt med japanske ord, men der selvfølglig nogle som kræver lidt oversættelse.
:-P >o<
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider