Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Venner søges

Haflinger FANS!! Tjek lige her.......
Forfatter: 
Dato:  16-12-2002 10:01
Hellløw.. Jeg er en frisk pige på 13 år, det er lige meget hvor gammel du er, du skal bare være super sød, ikk snobbet, og elske heste , med liv og sjæl... Jeg har min egen lille haflinger hypz som hedder Fasha.. Hun er 2 1/5... Og elsker forhindriger... Nå men hvis jeg er noget for dig så skriv tilbage!!!!!!!! Med de sødeste VRINSK Line og Fasha!!!!!
0
0
Svar på denne tråd

Re: Haflinger FANS!! Tjek lige her.......
Forfatter: 
Dato:  17-12-2002 10:48
Hej Line !

Jeg er godt nok en gammel en ( 18 år ), men jeg er garanteret lige så glad for haflingere som du er :-)
Jeg har selv tre - to voksne hopper, Helena & Linea, og en hingst på 6 måneder, Aslan. Desuden er Helena i fol, så der kommer en mere til foråret.

Hvis du vil skrive lidt om haflingere med mig, så send en mail.

-Sine
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  17-12-2002 14:14
Hej sine!!! Ja jeg vil gerne snakke lidt med haflinger om dig har du en email? min er prutkanalje@yahoo.dk vil du ikke være sød at skrive til den, jeg er nemlig ny på det her heste net... Fedt,,, jeg vil også have føl på min hypz, men først når hun er 6 år, jeg syns det lyder fedt at du har 3 snart 4 haflingere, går du så til et eller adet med dem? Jeg vil gerne være en rigtig god springer, men det er jo mega træls, man må da ikk ride på haflinger mere når man er 16 år? det er nemlig det jeg er meget bange for jeg elsker min hest så højt at døden skal skille os ad, jeg harhaft hende siden hun var et år hvor bor du henne ad, det kunne jovære sjovt hvis du ikk boede særlig langt fra Hobro Mange søde jule knuz til jer Vrinsk fra Fasha og knuc fra Line....
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  22-12-2002 00:34
Line :
Min mailadresse er sine_84@sol.dk
Næh, jeg går ikke til noget med mine heste. Jeg rider lidt let dressur og en masse skovture; jeg kan bedst lide at nyde naturen i selskab med min hest.
Ja, det er træls, at man ikke må ride ponyklasser til stævner, når man er fyldt 16, men du kan jo sagtens ride på din haflinger alligevel og måske opklasse hende til hesteklasser..?
Jeg har også haft mine heste fra de var føl - Helena købte jeg da hun var 8 måneder gammel og de to andre har jeg selv avlet.
Jeg bor på Djursland, så det er desværre ikke tæt på dig.
Du kan se billeder af mine heste ved at trykke på den knap, der hedder "præsentation" ved siden af mit navn.

-Sine
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  08-01-2003 21:27
Hej Line!

Jeg ridder også selv på en haflinger, der hedder Basse!
Han er bare lidt vild!
Jeg er 13 år og vil meget gerne skrive sammen med dig!
Hvis du synes jeg lyder som en du gerne vil skrive med må du gerne skrive en lille besked til min e-mail som er: luckymufle@yahoo.dk

Knuzzer Katia/Lucky
0
0
Svar på denne tråd

Tag mig!
Forfatter: 
Dato:  08-03-2003 14:29
Jeg vil utroligt gerne skrive sammen med jer.
I lyder som nogle meget søde og nice piger...
Måske kan vi finde uf af noget.. Bare os tre og så hestene?
Men min hest (HybLotte) har kolik. Jeg er så ked af det! Jeg mener jeg har jo givet mit liv til den hest!
Har i også oplevet det?

Hyb,Hyb og Vrinsk,Vrinsk

Erik
0
0
Svar på denne tråd

What ?!
Forfatter: 
Dato:  09-03-2003 14:33
Erik : Huh ?! Hvordan kan det være, at du har et billede fra UglyPeople.com liggende på din præs ?

-Sine
0
0
Svar på denne tråd

Det er mig..
Forfatter: 
Dato:  09-03-2003 15:29
Det er mig på billedet. Min Storebror var så ond at sende et billed af mig ind.. Sårh.. Så grim er jeg da heller ikke ?.... Jeg ved godt at det lyder liidt utroværdigt, men sandt er det rent faktik.. Så tro på det eller ej..
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider