Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Møgdag!
Forfatter: 
Dato:  11-02-2006 13:02

Sidder her og har svært ved at komme videre. Har li tømt postkassen, hvori jeg finder et brev fra mit boligselskab.. Der står der er klaget over min hund, jeg har ingen husdyrtilladelse og jeg har til den 24 feb. til at skille mig af med ham..

Ehmm tænker jeg, hvorfor klage over ham? Han er da kun til gene når han er i haven uden mig, når han gør for at passe på... Det er måske det der er galt? Finder straks min husdyrtilladelse frem og ser jeg i min forvirring har glemt at betale de sølle 150 kr for min hund.

Nu ramler min verden snart. jeg er lige flyttet fra sjælland til esbjerg for at starte på en frisk pga familie-problemer, min søn er evig syg og nu skal jeg så af med min hund? hvorfor skyder de mig ikke bare snart?! Der er virkelig grænser for hva jeg snart kan holde til da..

Jeg er large omkring min nabo der har holdt fest hver evig eneste fredag og lørdag siden jeg flyttede ind, jeg er ligeglad med hvem der larmer, kører vildt og skælder ud på åben gade, bare jeg kan få lov til at være i fred, men næ nej.. Så nemt slipper jeg ikke..

Jeg kan ikke kigge på min hund eller min søn uden at få tåre i øjnene, for hvordan kan jeg skille de to ad? De er hinandens bedste venner jo! Jeg ved snart ikk hva jeg skal gøre.. Det er udelukket at flytte, da det har jeg lige gjort og mener ikk det er sundt for børn at flytte hele tiden... Jeg kan ikke ligefrem skjule min hund her, da jeg bor lige ud til vejen, og gider heller ikk provokerer til jeg bliver smidt ud herfra..

Nu må jeg ringe til ham der har sendt mig brevet på mandag og spørger hvad klagen lyder på og så må jeg ellers bare kigge mig om efter et nyt hjem til min ven, for ved jo på forhånd at han ikke kan blive, uanset hvad jeg siger og gør..

Jeg skulle bare lige ha luft en gang, håber på forståelse..

0
0
Svar på denne tråd

ny bolig
Forfatter: 
Dato:  11-02-2006 13:09

kan du ikke finde et middlertidig hjem til din hund imens du finder et sted hvor du må bo sammen med hunden...?

Alt over 165 er ikke en hest men en Giraf :-)
*La'Chalina*

Djursland og Århus området kik her! Fortid Søges! kik præsentationen
0
0
Svar på denne tråd

Jamen...
Forfatter: 
Dato:  11-02-2006 13:13

...kan du ikke lige snakke med boligselskabet om den regning og så batale den?

Kunne det ikke måske være nok?

Knabstruppere forever !!
0
0
Svar på denne tråd

Plethesten
Forfatter: 
Dato:  11-02-2006 13:16

Jamen jeg har den regning liggende her, men det ville ikke være nok, eftersom der er klager over ham.. Kan bare ikk forstå hvorfor de ikke er kommet til mig, istedet for at gå direkte til boligselskabet...

Livet er en leg, man skal bare kunne reglerne..
0
0
Svar på denne tråd

Måske???
Forfatter: 
Dato:  11-02-2006 16:02
Nu har jeg lige haft en samtale med min veninde der siger det er en "ulovlig" klage da jeg ikke har fået en mundligt advarsel/klage først, og at der skal 3 mundtlige advarsler til før man kan få en skriftlig...?? Nu er jeg virkelig forvirret, og LLO åbner først mandag og jeg kan ikke finde noget under Lejeloven... Er her nogen der ved noget om dette er sandt??

Livet er en leg, man skal bare kunne reglerne..
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider