Rammer du mig jo virkelig på min ekspertise område 
Jeg elsker female urban humore, som det hedder i den store Barnes and Nobles ( bog butik) på Union Square i New York.
jeg har læst denne slags bøger siden 2001, og er derfor IKKE begejsret for Nynne da jeg syntes det er et knock off der ikke er noget nær så sjovt som mange af de engelske, og jeg syntes Nynne bøgerne bliver hysteriske og platte.
Men til de engelske bøger, som jeg alle læser på orginal sprog 
Sophia Kinsella som nogle allerede har nævnt, har alle 4 shopaholic bøger, alle sjove, men kunne godt have nøjedes med to
Men Can you keep a secret er klart anbefalesesværdigt
ALT hvad Marian Keyes har skrevet hun er virkelig god, sushi for beginners, Rachels Holiday, Watermelon. Angels etc etc
Wendy Holden er god, og ligeledes Jane Green.
Min seneste "besættelse" har været den engelske jilly Cooper, det er en lidt anden genre, mere lidt sladder agtig, der foregår i the english countryside. Hun har skrevet mange bøger, men jeg har læst 6 bøger der uafhængigt af hinanden hænger sammen ( det lød underligt
- de hedder Riders, Rivals, Polo, The man who made Husbands Jalous, Appasionata og Score. de er hver på ca 800 side i snit. Jeg er lige blevet færdig med den sidste, så nu kan jeg ikke få flere "fix" på den konto.
De handler om heste, intriger, @!#$ og der er god humor i dem.
Det var lidt herfra.
mvh Camilla - der da hun var i london i sommers havde 11 bøger med hjem. Det samme sker hver gang jeg er i US