Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Fede/sjove tøsebøger - hvilke?
Forfatter: 
Dato:  08-02-2006 19:32

Har nogen læst Nynne-bøgerne??? Skide sjove bøger - lige min humor!

Eller hvad med Shopaholic-bøgerne? Er lige startet på den første, og har allerede bestilt en mere. Super gode tøsebøger!

Men findes der flere bøger i samme genre, som er virkelig sjove og tøsede og hvor man virkelig kan sætte sig i hovedpersonens sted?

Kunne godt tænke mig at høre hvilke bøger I har læst, som minder lidt om ovennævnte, som I bare synes var helt fantastiske.

Jeg vil nemlig ud og købe nogle bøger, og jeg er som sagt helt vild med Nynne bøgerne og garanteret også Shopaholic bøgerne.

Kom med jeres bud på en rigtig god tøsebog!

Med venlig hilsen

Helle Sophie Christensen

www.sophies-foto.dk

JEG ER IKKE KRÆSEN!

- Jeg spiser bare ikke noget, jeg ikke kan lide...!

0
0
Svar på denne tråd

God i sengen
Forfatter: 
Dato:  08-02-2006 19:36

Ja det hedder den - kan selvfølgelig ikke huske forfatteren, og min mor har mit eksemplar ;)

Den er super sjov, og lige i stil med de andre du har læst :)

Og selvfølgelig Bridget Jones diary (y)

Går det, så går det, og går det ikke, så går det nok

Kender du denne pony?
0
0
Svar på denne tråd

Sophie Kinsella
Forfatter: 
Dato:  08-02-2006 19:37

Sophie Kinsella, som har skrevet Shopaholic-bøgerne, har også lavet to andre: "Can You Keep A Secret" og "The Undomestic goddess". Begge er skrevet i samme forrygende morsomme stil som Shopaholic - især er "Secret" fantastisk sjov!

Herudover vil jeg også gerne anbefale Lauren Weisberger: "The Devil Wears Prada" og Megan McCafferty: "Sloppy Firsts". Begge kan købes over amazon.com :-)

0
0
Svar på denne tråd

God i sengen
Forfatter: 
Dato:  08-02-2006 19:37

Jeg er helt SYG med Jennifer Weiner's "God i sengen" - og den har ingen frække scener selvom titlen antyder dette ;)

To links der omhandler bogen;

elsebeth.hansen.homepa...engen.html

www.litteratursiden.dk/sw2548.asp

Ellers er begge Bridget Jones bøgerne da også klart en hitter, meget bedre end filmene fordi du får så mange flere fede detaljer med :)

0
0
Svar på denne tråd

Bridget m.fl.
Forfatter: 
Dato:  08-02-2006 20:38

Er også lige ved at købe brugte Bridget bøger! Dem glemte jeg lige at nævne. Jeg er lidt spændt på at læse dem, når man nu har set filmene først...

Det er rart at få titler på nogle bøger, det gør det meget nemmere for mig at søge efter dem og købe dem!

Nynne filmen er nu også et hit, og den MÅ jeg bare have når den kommer ud!!

Med venlig hilsen

Helle Sophie Christensen

www.sophies-foto.dk

JEG ER IKKE KRÆSEN!

0
0
Svar på denne tråd

hvad med Nynnes dagbog..
Forfatter: 
Dato:  08-02-2006 22:06

De er total morsomme hvis man spørger mig...og så kan man jo også se filmen.. hvis den ikke allerede er det...

Hilsen Marianne

Lykkelig ejer af en smuk hvid ganger

Hestehøjens Pelle

Samt selskabsgimpen Mini Mette - En shetter med krummer i.....

0
0
Svar på denne tråd

Nynnes
Forfatter: 
Dato:  08-02-2006 23:16
Jeg er i gang med den 1. Nynnes dagbog. Faktisk ret underholdende. Det må vist gøres til en tradition at læse en bog om aftenen i stedet for at glo ind i skærmen!

0
0
Svar på denne tråd

lalala
Forfatter: 
Dato:  08-02-2006 23:20

ingen der har nævnt "sushi for begyndere" ELSKER den bog

malene

0
0
Svar på denne tråd

duttelut
Forfatter: 
Dato:  08-02-2006 23:45
Jeg har læst "shopaholic" bøerne.. (bedmindre der er mere end 2??)
Og jeg sys bare de er rigtig gode!

Her for en 2 år siden læste jeg tre bøger om en pige der hed Louise. Tror den første hed "Louses sommer" og sådan fortsadte det; Loises...bla bla (kan ikke huske det) Men sammen hed de i hvertfald Louise trilogien..
De var sjove og til tider også ret seriøse

Jeg har også læst én af MIG bøgerne, det var vidst nok nr tre i rækken og den hed "MIG - en glopetrotter", De forrige bøger hedder "MIG-En pige" og "MIG-blir kvinde" Og kan varmt anbefales til de yngre læsere.

MVH Sidsel
0
0
Svar på denne tråd

Sushi for begyndere...
Forfatter: 
Dato:  09-02-2006 06:29

hvad handler den om? Må man få en kort beskrivelse?

Jeg har også læst den første bog i Louise-trilogien, og synes den var ret god! Måske man skulle få læst de sidste :-)

Med venlig hilsen

Helle Sophie Christensen

www.sophies-foto.dk

JEG ER IKKE KRÆSEN!

0
0
Svar på denne tråd

Sushi for begyndere
Forfatter: 
Dato:  09-02-2006 08:35

Er også ret sjov mn det er nu ikke lige min genre. Er mere til krimier.

Men jeg fik den af svigermor :-)

Mvh Tina

0
0
Svar på denne tråd

Bøger på vej
Forfatter: 
Dato:  09-02-2006 16:35

Jubii! Nu er Nynnes Dagbog 1 + 2, Shopaholic 1 + 2, Sushi for begyndere og God i sengen på vej til mig

Glæder mig helt vildt til at komme i gang med at læse, selvom jeg har læst nogle af dem før. Nu må jeg bare have min egen samling tøse-bøger :-)

Bridget 1 og muligvis 2 skulle også gerne være på vej inden ret længe, så det er bare super!

Mange tak for jeres gode forslag til tøse-bøger!

Med venlig hilsen

Helle Sophie Christensen

www.sophies-foto.dk

JEG ER IKKE KRÆSEN!

0
0
Svar på denne tråd

alt med Marian Keyes
Forfatter: 
Dato:  09-02-2006 16:44
Sushi For Begyndere, Tre Sider Af Samme Sag og Sidste Udkald, det er virkelig nogle sindssygt sjove, tøsede og virkelig VIRKELIG gode bøger.

Hilsen Nanna og Sebastian
Dressur er kommunikation mellem hest og rytter
And I wonder...
0
0
Svar på denne tråd

Altså her
Forfatter: 
Dato:  11-02-2006 15:51

Rammer du mig jo virkelig på min ekspertise område :-)

Jeg elsker female urban humore, som det hedder i den store Barnes and Nobles ( bog butik) på Union Square i New York.

jeg har læst denne slags bøger siden 2001, og er derfor IKKE begejsret for Nynne da jeg syntes det er et knock off der ikke er noget nær så sjovt som mange af de engelske, og jeg syntes Nynne bøgerne bliver hysteriske og platte.

Men til de engelske bøger, som jeg alle læser på orginal sprog :-)

Sophia Kinsella som nogle allerede har nævnt, har alle 4 shopaholic bøger, alle sjove, men kunne godt have nøjedes med to :-) Men Can you keep a secret er klart anbefalesesværdigt

ALT hvad Marian Keyes har skrevet hun er virkelig god, sushi for beginners, Rachels Holiday, Watermelon. Angels etc etc

Wendy Holden er god, og ligeledes Jane Green.

Min seneste "besættelse" har været den engelske jilly Cooper, det er en lidt anden genre, mere lidt sladder agtig, der foregår i the english countryside. Hun har skrevet mange bøger, men jeg har læst 6 bøger der uafhængigt af hinanden hænger sammen ( det lød underligt :-) - de hedder Riders, Rivals, Polo, The man who made Husbands Jalous, Appasionata og Score. de er hver på ca 800 side i snit. Jeg er lige blevet færdig med den sidste, så nu kan jeg ikke få flere "fix" på den konto.

De handler om heste, intriger, @!#$ og der er god humor i dem.

Det var lidt herfra.

mvh Camilla - der da hun var i london i sommers havde 11 bøger med hjem. Det samme sker hver gang jeg er i US

Kender du Østrup skov??

Successful people will do what unsuccessful will not.
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider