|
|
| Jeg fatter virkelig ikke |
|
|
hvordan man kan sætte sin pony til salg på nettet for rigtig mange penge, og så ikke engang have nogle ordentlige billeder på annoncen  Jeg ved ikke med jer, men var jeg i den situation at jeg skulle ud og købe en ekstrem dygtig pony til min datter, så ville jeg da ikke tage en annonce med utydelige mørke billeder, særlig seriøs! Min holdning er, at vil du sælge din hest/pony for et beløb der hedder langt over de 50.000 kr, så er det mindste man kan gøre da, at ofre de få hundrede kroner til at få taget nogle ordentlige billeder, hvis man ikke selv kan tage nogle gode nogle. Ja det er så min mening. Hvad synes du? Mange hilsner Pernille
Sød og venlig børnepony, f.eks. shetlænder, wales mountain etc. søges til udlån til godt og hestekyndigt hjem. Gerne med forkøbsret. Helst en vallak. Kontakt mig for nærmere info.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jamen jeg |
|
|
Jamen jeg kan da kun give dig ret.. Der er ikke meget ved et par mørke billeder fra en ridehal, hvor der muligvis står en pony i den modsatte ende.. Om ikke andet så kan man jo hæve prisen med den plovmand det ville koste. Gode billeder sælger ponyen langt hurtigere end et sæt dårlige billeder gør, så i den sidste ende kan det jo betale sig, hvis man får ponyen solgt bare 14 dage eller en måned hurtigere. Mvh Jan
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Billeder |
|
|
Ja er helt enig  - Selv jeg gad godt ofre lidt penge på at få en ud og tage lidt ordentlige billeder af min føllemand, og han koster intet nær 50k  Men folk tror vel at prisen siger alt - jeg synes også billeder siger meget. Og vil egentligt hellere undvære billeder end nogle dårlige nogle som intet ordentligt viser.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| billeder |
| Forfatter:  |
pjemm |
| Dato:  |
08-02-2006 09:14 |
|
Jeg tror mange mennesker ikke selv kan se forskellen. Jeg har da tit herinde set billeder af "se Musse i ridehus, er det ikke et godt billede? Jeg ved godt det er lidt mørkt." Og hvad har jeg på min skærm? En sort firkant med en lillebitte hvid plet som formentlig er et blitzøje. Hvis man kan imponeres over at Musses øje ses på billedet, så kan det måske være svært at vælge gode salgsbilleder... Men jeg er ganske enig, jeg har ofte valgt heste fra udelukkende pga manglende billeder eller dårlige ditto. Jeg gider ikke køre fra Sjælland til nord for Limfjorden for at se på noget jeg ikke aner hvad er. :Pia
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg synes |
|
|
Jeg synes for eksempel også det er mærkeligt med nogle af de springheste der er til salg. I mange af de annoncer er der ingen billeder af at hesten springer. Manglende billeder er nok til, at jeg ikke engang gider kigge på annoncen.
Med Venlig Hilsen Karina Both Andersen De bedste kys kommer fra en varm mule
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| pjemm så er det |
|
|
godt at vi bor syd for limfjorden  gode billeder er ønskeligt, pt er de billeder som jeg har darma ikke særlig gode, men vejr forholdende har praktisk talt været umulige og da hun ikke er ridevant skal det bare være nogle billeder af hende i bevægelse og et par still billeder, men som sagt vejret har ikke været til det. Aoife blev i øvrigt solgt på det her billede som jan har taget det er nuværende ejer meget facineret af 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hvor er de dog |
|
|
rart at jeg ikke er den eneste med den holdning. Sad her og tænkte om det var mig der var helt galt på den. Som Karina vil jeg også sige, at manglende billeder er nok til at jeg springer annoncen over. Og ligesom Pia gad jeg heller ikke køre fra den ene ende af landet til den anden ende, for at se på en hest/pony, som jeg reelt ikke aner, ser ud af bare lidt af det, som annoncen beskriver. Og som Jan så fint skriver det, forhøj dog prisen med det beløb som det koster at få taget nogle billeder og er det en hest/pony til over 100.000 kr, så også en video. Hvor svært kan det være??  Pernille
Sød og venlig børnepony, f.eks. shetlænder, wales mountain etc. søges til udlån til godt og hestekyndigt hjem. Gerne med forkøbsret. Helst en vallak. Kontakt mig for nærmere info.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Aoife!! |
pjemm |
08-02-2006 09:28 |
|
Jamen det billede viser jo ikke bare hendes bygning, men også hendes gang, hendes majestæt og hele hendes personlighed som jeg har forstået den på jeres beskrivelser. Det er lige det der skal til. At man genkender hesten når man ankommer og nogenlunde ser det man har forventet. :Pia
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Berit: |
|
|
Det er præcis sådanne billeder jeg taler om. Billeder af hesten i bevægelse og billeder hvor man kan se dens bygning. Det er de billeder jeg vil se i en salgsannonce. Det kan da ikke være så svært...  (Skønt billede af en skøn hest forvrigt ) Men når folk sætter deres hest/pony til salg for mange penge, så er et billede af dens hoved ud over en boksdør eller nogle mørke billeder af en prik i et ridehus bare ikke nok. Ihvert tilfælde ikke hvis de vil fange min interesse. Pernille
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| helt enig.. |
|
|
Jeg gider heller ikke se annoncer uden billede, eller kun mørke billeder af dårlig kvalitet. Et godt billede kan sige mere end tusind ord.  Det her er ment som blikfang og jeg vil kombinere det med evt ride billeder og hele kroppen i bevægelse. Jeg fatter det nemlig heller ikke... Vi er i et informationssamfumd som er fyldt med kræsne købere.
"Det tar lang tid, at få en gammel ven"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Kan ikke være mere |
|
|
enig! Eller billeder af en hest på fold med dækken... øhhh  Utroligt, som du siger, at folk ikke få taget nogle lækre billeder..
Voksi pose købes - sort, brun eller grå. Jack D. tilbyder naturlig bedækning - fotos på præs. Hilsener Gitte mor til Tera 1 år i dag!!! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Helt enig! |
|
|
Er der tale om en dressurhest, vil man da gerne se ordentlige billeder af en hest, der arbejder under rytter. En springehest vil man gerne se springe. 4 billeder af en dækkenklædt hest, der græsser på folden, siger altså ikke meget.
Bøger til lærerstudiet sælges. Skriv for titler.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
kathrine pedersen |
08-02-2006 13:56 |
|
, den tanke, har også RIGTIG ofte strejfet mig !
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|