Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Store hunde eller lille hunde..
Forfatter: 
Dato:  11-11-2005 21:08

Er det bare mig der er helt galt på den eller hvad? Mig og min kæreste diskuterer rimelig kraftigt nogle gange om vores måder på at holde hund.

Da vi flyttede sammen havde/har jeg en lille langhåret gravhund som altid har været vant til at ligge i sengen og være med mig over alt. Vi har ingen børn så hunden er mit et og alt.

Min kæreste havde/har en stor schæfer hund som også er lidt delte meninger om. Jeg vil gerne have at store hunde hører til i gangen/bryggerset pga. af rengøring og pga. dens størrelse. Det skal lige siges at den er meget aktiv. Han kan få et legeflip, hvilket jeg ikke har noget imod, men samtidig ridser han jo vores trægulve og sætter poterne op i vinduerne for at se om der kommer nogen, hvilket er meget naturligt, men jeg kan bare ikke have at huset kommer til at ligne noget som ligner en mindre hundekennel.

Hvad mener i? Skal lidt større hunde ind i resten af huset? Og hvordan behandler i jeres hunde, store som små?

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tja...
Forfatter: 
Dato:  11-11-2005 21:11
Mine schæfere har altid færdes over hele huset, derfor fik vi lagt klinkegulv
0
0
Svar på denne tråd
 
 hvis den
Forfatter: 
Dato:  11-11-2005 21:15

lille hund er i sengen så burde den store også ha' lov.


MVH Maria

0
0
Svar på denne tråd
 
 Store hunde...
Forfatter: 
Dato:  11-11-2005 21:16

...har lige så meget behov for at være sammen med deres "flok" som små hunde har.


Lige nu passer jeg en airedale terrier, som er på størrelse med en golden retriever - altså en forholdsvis stor hund.


Hun fylder en del i min lille 1-værelses, men hun ville søreme blive ked af det, hvis hun blev forvist til entréen. Hun kan jo ikke gøre for, at hun fylder lidt.


Hun ville trives MEGET dårligt med at sidde alene og glo i en entré, et bryggers o.l.


Hun vil selvfølgelig være sammen med nogen, som det flokdyr hun nu engang er - stor eller ej


Så man må jo gøre op med sig selv, om man synes, man har den fornødne plads til en stor hund




0
0
Svar på denne tråd
 
 ja selvfølgelig
Forfatter: 
Dato:  11-11-2005 21:19

Hvorfor har man ellers hund !!!


Den store har jo lige så meget brug for kontakt, som den lille.




Uddannet dyrekinesiolog og hestemassør
0
0
Svar på denne tråd
 
 Ja mine/vores
Forfatter: 
Dato:  11-11-2005 21:36

Hunde er en del af vores familie ( IKKE som børn ), vi har 3 terrier og der er velkommen alle steder UNDTAGEN i vores himmelseng .

Den ene sover i sden ene stue ( egen sofa ) og de 2 andre i køkkenet .


Jeg er af den overbevisning at alle hunde har brug for kontakt , grunden til at jeg har små er at så kan jeg have flere ;-)


Og jo jo støvsugeren køre også med små hunde , tit og ofte .


Og hvorfor har din hund lov til mere og kærestens ikke ???

Han holder jo også af sin hund ikk???



Illum

0
0
Svar på denne tråd
 
 Vi har en...
Forfatter: 
Dato:  11-11-2005 21:38

stor sort blandingshund, som fælder meget. Desuden bor der 3 katte hos os også. Vi har laminatgulv, og alle hår kan ses. Men vi fejer da bare næsten hver dag, værre er det da ikke.

Jeg mener også, at hvis man har hund, så er den inde i hele huset.


Hilsen

Charlotte

0
0
Svar på denne tråd
 
 flokdyr
Forfatter: 
Dato:  11-11-2005 21:40
alle hunde er flokdyr, hvis den ene kommer ind i stuen og soveværelset giver i den en kunstig plads i hierakiet som den skal forsvare overfor den store hund, det er ikke fair overfor hverken den lille eller den store. hvis man har hund lever man sammen med den.
0
0
Svar på denne tråd
 
 alle hunde
Forfatter: 
Dato:  11-11-2005 21:53

skal være inde... og store hunde skal lære at vild leg foregår UDE og at det er strengt forbudt at sætte poter i karme og på ruder! Så kan alle være sammen i god ro og orden!




Et andet kinesisk ordsprog:
Den, der ikke siger ret meget, er temmelig tavs.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Uanset om jeg...
Forfatter: 
Dato:  11-11-2005 22:00

..havde en lille eller en stor (har en labrador nu, så den er vel stor... :-) ), så er der INGEN dyr i soveværelset! Eller på børnenes værelse. Jeg vil ikke have hundehår i soveafdelingen, slut. Jeg synes det er ulækkert. :-)

Vores hund må komme i køkken og bryggers. Stuen er fredet af hensyn til børnene. Jeg vil have et sted, hvor de kan lege i fred. :-)

HVIS hunden måtte komme i stuen, så var det på gulvet eller i sin kurv. Hunde hører efter min mening ikke til i andre møbler end en hundekurv. :-)

Og trods det, at hunden er forvist til køkken og bryggers, så skal der alligevel en daglig støvsugning til - og det ville der også skulle selvom det havde været en lille pekingeser eller hvad ved jeg. :-)

Men jeg synes nu også, at det er mærkeligt, at din hund må mere end hans hund...bare fordi den er mindre...! ;-)


Camilla



- NU MED HUND!!! :-D



Festsange forfattes. 200 kr. pr. sang. Fuld tilfredshed eller pengene tilbage. Ring/skriv for mere info. :-)
0
0
Svar på denne tråd
 
 Selvfølgelig
Forfatter: 
Dato:  11-11-2005 22:00

hører store hunde da ikke bare til i bryggerset/gangen.

Vi har en rottweilerblanding, Ganzi, som følger os overalt - også i sengen, når han får lov...

Han er en meget aktiv hund, men trænes meget i at være rolig indenfor (vi har også trægulve).

Da vi også havde Filur, en stor dobermannblanding, samtidig med Ganzi. skulle den ene da ikke lukkes ud i bryggerset. mens den anden var sammen med os. Det ville da godt nok være synd!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Samme regler
Forfatter: 
Dato:  11-11-2005 22:03

Samme regler -store som små.


Men man må så lære den store -og den lille - nogen fælles spille regler. Jeg har 2 store hunde og en lille. Der er de samme regler.

Mine hunde er meget MED i alt hvad der foregår og vi aktivere dem ihvertfald et par timer hver dag, så når vi er hjemme er der ro på og vil de lege vildt er det i haven. Vi har formået at formidle de regler så godt at de nu stiller sig hen til havedøren hvis de gerne vil ud og tonse lidt rundt.

Jeg acceptere ikke vild leg i stuen.Slet ikke når det handler om en voksen schæfer han og en voksen schæfer/dobermann blandingstæve. Mine møbler ville jo fandme flyve rundt i stuen. Nix. Den går ikke. Man kan også sagtens lege liggende ned(det gør vores faktisk...).


Men samme regler.Synes faktisk ikke at det du vil tilbyde den store er et fair hundeliv, så synes jeg hellere i skal finde et nyt hjem til ham hvor han kan få lov at være sammen med flokken.Hvis ikke det er en mulighed og du vælger den løsning fordi dyret er uopdragent ville jeg nok foreslå at din kæreste trænede sin hund. En schæfer er jo også lavet til at blive brugt.



Mange hilsner Sarah.

Læreplads som beslagsmed søges!

0
0
Svar på denne tråd
 
 nu tror jeg
Forfatter: 
Dato:  11-11-2005 22:04

ikke hunde tænker at "det er snyd den ene må og den anden IKKE må", - Gandalf må fx mere end de andre hunde her i huset. (De andre er ikke mine og jeg har indført særregler for min, som fx at han må ligge i sofaen, - det er nemmere at klø en stor hund, der ligger ved siden af sofaen, på ryggen end end lillebitte gravhund!)


Hunde (tror jeg) opfatter forskelsbehandlingen som forskel i rang, - og at der er forskel i rangfølge ved enhver hund!






Et andet kinesisk ordsprog:
Den, der ikke siger ret meget, er temmelig tavs.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg synes
Forfatter: 
Dato:  11-11-2005 22:09

nu, der er stor forskel på, om den ene hund må ligge i sofaen og den anden ikke må, i forhold til at lukke den ene hund ude af flokken.


0
0
Svar på denne tråd
 
 hunde...
Forfatter: 
Dato:  11-11-2005 22:09

Store som små hunde skal da være sammen med sin flok. Det er da unaturligt når den lille må være alle steder, men den store må ikke. Vi har to store hunde og de eneste steder de ikke må være er på børnenes værelser. Jeg har ikke noget problem med at de viser sig i mit soveværelse, men de har det bedst med at ligge i entreen om natten.





Anita Osk Rasmussen


"vi er ikke alle lige, men vi er alle lige værdige"
"hellere lugte af hest, end bare at lugte"

0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  11-11-2005 22:12
Min hund, som er en ganske stor collie på 64 cm, må være hvor det passer ham. Han er velkommen i sengen, og overalt det passer ham i lejligheden, samt han er med ii byen, og hvis det er lovligt at være i sofaen når vi er i byen, ja så kommer han også i sofaen der, men de steder hvor sofaen er forbudt, så ligger han bare på gulvet Derburde ikke være forskel på om hunden er lille eller stor, alle hunde har behov for en flok..
0
0
Svar på denne tråd
 
 Alle mine hunde måtte være over alt...
Forfatter: 
Dato:  11-11-2005 22:25
...men jeg må da indrømme...at den gang jeg var højgravid og lå med min mand og to labradorer i en 3/4 seng...der var jeg ved at være lidt træt af det ;-)

...så derfor købte vi et hus og en ny kæmpe dobbeltseng...og vupti...der kunne vi alle være ;-)

Så...min mening: vil man have hund, må man også behandle dem som en af familien...og ikke gøre forskel på div. hunde i familien...

Jeg ville aldrig drømme om at sende mine hunde i bryggerset/gangen m.m...selvom jeg ikke er hjemme...må de gerne være i hele huset.

Jeg er ikke et "svin", men jeg lider bestemt heller ikke af rengøringsvandvid ;-)


:-) ;-) :-D Med Venlig Hilsen Hanne :-) ;-) :-D


Tinker Magnus... :-)
0
0
Svar på denne tråd
 
 Mabel, jeg er da glad
Forfatter: 
Dato:  11-11-2005 22:30

for at i ikke også har børn med hver sin partner, for måske du også ville mene der her var grund til forskelsbehandling


Skam dig Mine to hunde en schæffer og en pekingser har begge lov til at være de samme steder og i de samme møbler.


Det eneste sted de to hunde er forment adgang er min seng, men børnene elsker at sove sammen med dem og det er ok med mig


Vel giver det større slid og mere rengøring Men alt her i livet er et valg og har man valgt dyr, følger det bare med Og din kærste har valgt sin hund stor og det må du respektere.


Hunde kan sagtens lære, at man ikke leger indenfor, såfremt man sørger for deres motion og man selv er rolig


Mvh

Charlotte, der stadig træner ind/udlukning af stor hund og kat

0
0
Svar på denne tråd
 
 Næh nej
Forfatter: 
Dato:  11-11-2005 22:33

Herhjemme har hele hunde og katteflokken som pt består af 2 store hunde, en lille hunde og tre katte adgang til både sofa, de gode stole... og sengen!!! Det er da glæden ved at have dyr,- nåja og så er det en god undskyldning for at have en seng der er 2,80 m. bred


Når Benjamin skifter sengetøj hver anden dag og gør rent ligeså ofte er han nok ikke enig, men når han ligger og putter på sofaen med hele bundtet, er han nok enig igen



Jeg synes ikke man bør have hund og forlange den bor i gangen. I bør lære jeres store hund at leg foregår udenfor - det ved jeg er muligt. Min gamle kloge nabokone havde to rottweilere som fint forstod den regl :)


-Annette

0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  11-11-2005 22:33

Igen

Det er meget unaturligt for en hund ikke at være en del af en flok, ja næsten 24 timer i døgnet, jeg synes personligt at hunde i vores sanmfund lever et ualmindeligt unaturligt liv, da hunden ofte er alenehund, ofte er den alene hjemme mange timer i døgnet og når familien endelig er hjemme er der ikke mange timer der står "hund" på. Jeg prøver at lade min hund leve et så naturligt liv som muligt. Selv arbejde for sin mad, lade den være sammen med artsfæller så ofte som muligt, sørge for at min hund er alene max. 6 timer dagligt (det er sjældent det sker), være sammen med ham så meget det kan lade sig gøre, tage ham med i byen og lade ham sove med sin flok (os). Altså så vidt muligt undgå at lade ham være seperat fra flokken, da det er unaturligt for hunden.

Hunden behøver ikke være i sengen, ej heller i sofaen, men bare være i nærheden af sin flok.

Tænk på hvor meget social kontakt vores heste får hver dag, de leger med artsfæller på folden, eller har socialt samvær i boksen, vi nusser om dem hver dag, og aktivere dem enten fra jorden eller fra ryggen, og skulle hesten få en fridag ville den ikke miste noget for den får social kontakt med sine artsfæller på fold hver dag..

Tænk over hvor unaturligt vores hunde lever i dagens danmark, den er bare i stand til at tilpasse sig det liv vi tilbyder den, men det er langt fra naturligt..


*Animals ar Not Ours to Eat*
*Animals are Not Ours to Wear*
*Animals are Not Ours to Experiment on*
*Animals are Not Ours to
0
0
Svar på denne tråd
 
 Stor som lille
Forfatter: 
Dato:  11-11-2005 22:36

Kan slet ikke forstå at du kan have samvittighed til at lade den store blive i gangen/bryggerset mens du har den lille i sofaen... Det ville jeg da ikke have...


Her er hundene i hele huset når de er inde men de er IKKE i møblerne...


Jeg synes ikke at der er noget mere irreterende end at komme på besøg hos folk som har påtrængende hunde i møblerne...

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift.
Forfatter: 
Dato:  11-11-2005 22:42

Nogle folk har jo også hunde til at gå i en hundegård alene og jeg kender en der også har haft adskillige store hunde, de har også altid kun været i gangen, eller ude i stalden. Og jeg syntes altså ikke at det var dyreplageri.



0
0
Svar på denne tråd
 
 Mabel..
Forfatter: 
Dato:  11-11-2005 22:45

At "nogle" folk har det, gør det da ikke mere rigtigt.


Der er nogle der mishandler deres dyr ved f.eks. at slå dem, og så er der dem der gør det på de mere inddirekte måder som f.eks. at skille et flokdyr fra en flok - jeg synes det er lige slemt.


Men du bad om vores mening og har vist fået den. :)


-Annette


0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  11-11-2005 22:52

Mabel: Hunden(e) lider nok heller ingen fysisk overlast, og jeg synes det er trst at hunden skal være i fysisk dårlig tilstand før det er dyreplageri. En hund der bliver skilt fra sin flok kan meget vel lide en psykisk overlast, da den jo er et flokdyr. Den er som sagt bare i stand til at tilpasse sig, og hvis den "protestere" bliover den "henvist" som værende en problem hund. Det kan være ganske traumatisk for en hund at komme fra trygge rammer, og blive forvist til gangen, stalden osv..



*Animals ar Not Ours to Eat*
*Animals are Not Ours to Wear*
*Animals are Not Ours to Experiment on*
*Animals are Not Ours to
0
0
Svar på denne tråd
 
 Mabel igen
Forfatter: 
Dato:  11-11-2005 22:56

Fordi nogen går over for rødt, er det ikke en undskyldning for til at dig at gøre det samme


Hvis din holdning generelt var, at hunde ikke hørte til inde i huset, så ville jeg respektere din holdning, selv om jeg ikke var enig med dig Men her er der direkte tale om at lave forskelsbehandling af to hunde, der bor i samme hus


Udover at du gerne vil have forskelsbehandling, træder du på din kæreste's føelser til hans hund og dermed respekter du ham ikke på det punkt


Mabel havde jeg en kæreste der havde den holdning til mit kæledyr, så havde jeg altså valgt mit kæledyr frem for kæresten


Mvh Charlotte

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg kan virkelig
Forfatter: 
Dato:  11-11-2005 23:15

ikke se at hunde skal behandles forskelligt fordi de har forskelligt udseende


Jeg ville godt nok blive møg-sur hvis jeg boede sammen med en der skulle have en tissemyre af en hund over alt og mine ikke måtte være inde på samme vilkår bare fordi de var store


Behandl dog Jeres hunde som det, de er; medlemmer af familien/flokken; størrelsen har intet med det at gøre, hunden har stadig behov for at være en del af familien. Find nogle regler der gælder og overhold dem begge to. Ville du synes det var fair at din hund skulle sove i bryggerset og ikke måtte noget indenfor andet end at ligge stille? Næppe...


Jeg sidder godt nok lidt og ryster på hovedet nu



0
0
Svar på denne tråd
 
 dyrplageri
Forfatter: 
Dato:  11-11-2005 23:18

Hvis det ikke er dyrplageri, og du ikke synes det er synd for den store hund, så forstår jeg ikke hvorfor den lille hund ikke også sover i bryggerset? hvis det er godt nok for din kærestes hund, så er det vel også godt nok for din hund.


Så kan de jo også være to om at "hygge" sig i bryggerset.


Hilsen Marianne




*Homestyle, -jeg glemmer dig aldrig, R.I.P 26/9-05*

0
0
Svar på denne tråd
 
 Til Mabel
Forfatter: 
Dato:  11-11-2005 23:49
0
0
Svar på denne tråd
 
 Til Mabel
Forfatter: 
Dato:  11-11-2005 23:52
0
0
Svar på denne tråd
 
 se på det som børn
Forfatter: 
Dato:  12-11-2005 02:33

ville du også lade din pige gøre en masse ting som din dreng ikke måtte?


både dyr og børn fårstår ikke at der er forskel på at bare fordi den ene er mindre må den godt.


og helt ærligt hvis din kæreste giver dig lov at have hunden med i sengen, er det mindste du kan gøre er at lade hans hund bevæge sig rundt i huset...det er jo en hund og ikke en potte plante.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Til Mabel
Forfatter: 
Dato:  12-11-2005 06:57

Du syntes ikke det er dyreplageri?


Prøv at læse nogle nogle bøger om hundeadfærd, så kan vi snakkes ved når du ved noget om dem.


Hilsen Helle




Hvis du ikke vil have en prop
Så prøv en Irish Cob

Helles Irish Cobber
0
0
Svar på denne tråd
 
 hører til i gangen/bryggerset
Forfatter: 
Dato:  12-11-2005 08:28

Alle hunde, hører til i gangen/bryggerset, altså hvis de har beskidte poter eller er våde.


Hunde vil da være sammen med deres flok, stor som lille.


Vil man havde hunden i sengen og møblerne, må man blive enige om.

Vores kongepudel må ikke være i seng og møbler, men ellers over alt, når han er ren.



Om det er synd for jeres hunde, ved jeg ikke, da jeg ikke ved hvad den (store) var vant før i flyttede sammen!


Men jeg kan da godt forstå hvis din kærste er lidt mut, over den "velkomst" du giver hans hund.

hilsen Joan

0
0
Svar på denne tråd
 
 Til Mabel
Forfatter: 
Dato:  12-11-2005 08:33

Hej Mabel.


Puha! - den er svær. Først og fremmest må du og din kæreste blive enige om "spillereglerne". Hvad der er normalt for den ene, kan næsten føles naturstridig for andre.

Jeg undres til stadighed over hvad de kan finde på enten at rulle sig i eller snaske på.

Derfor er "Grundloven" hos os. "Vi spiser ikke sammen med dem, og vi sover ikke sammen med dem".

Med venlig hilsen

Deerhunter


























0
0
Svar på denne tråd
 
 Min gamle hund...
Forfatter: 
Dato:  12-11-2005 09:47

Ja, min gamle hund sov altid ude i bryggerset, men det var han vant til fra helt lille. Han havde sin kurv derude, og jeg tror ikke at han følte sig uden for.


Dørene ind til soveværelset/børneværelserne blev alligevel lukket når vi sov. I dagtimerne måtte han være over hele huset.


Min nuværende hund er meget kuldeskær. Jeg har købt en katte-hule til den, da den derved har et lille rum som hurtigt bliver opvarmet. I hverdagene når kæresten er her, sover hun i hulen. I weekenderne når kæresten ikke er her, kommer hun op i sengen.


Jeg passer pt. min venindes hanhund (papillon). Han har samme regler som min egen. Han ligger dog i en stol om natten, når han ikke må komme i sengen. Enya kan ikke springe derop, og giver ham dermed ro. Hun vil allerhelst lege hele tiden, også selvom hun er træt. Så det fungere rigtig fint herhjemme.



Mht jeres hunde. Hvis du absolut vil have at din kærestes hund er i bryggerste, så skal din egen også derud. Hvis din absolut skal være i soveværelset, så skal kærestens også. Man kan ikke lave sær-regler, da det som mange andre siger, giver et kunstigt hieraki mellem hundene.


Den dag vi får bygget vores gård, kommer hundene til at gå som hestene. Ude hele døgnet rundt i sommerperioden, og indenfor om natten i vinterhalvåret.

De får selvfølgelig en god tør halm seng. Jeg mener at hunde har bedst af at være ude så meget som muligt. Der skal selvfølgelig være min. 2 hunde, så de ikke er alene.


Der bliver snakket så meget om naturligt heste-hold. Hvorfor så ikke naturligt hunde-hold?


Mvh Anette



Lauge´s E´jaaz - Wisnu Estopa Of Tas
0
0
Svar på denne tråd
 
 Anette vil
Forfatter: 
Dato:  12-11-2005 11:28

Du ikke nok uddybe din tese med at hunde har bedst af at være ude ???


For mine hunde mener at de har det bedst hvor vi er ...


Ja de er ude mange timer hver dag , sammen med os og faktisk også alene .

De har et skyttegravs projekt som tager nogle timer af deres tid hver dag :-)


Men aften tid er inde tid sammen med os , hvis du spør ved pote oprækning ..



Illum



0
0
Svar på denne tråd
 
 Ej bliv dog voksen
Forfatter: 
Dato:  12-11-2005 12:42

Hej


Ærlig talt, du har valgt at leve sammen med manden din og dermed også hans hund!


Er du jalous på hans hund eller hvad?

Det er da noget underligt noget at du behandler hundene forskelligt pga. deres størrelse.


Når man har valgt at have dyr ,må man også tage det ansvar der medfølger feks. ekstra rengøring og træning af dyrene.

Det har du valgt da du valgte at flytte sammen med din kæreste.


Det er fuldstændig fair at du gerne vil have et pænt hus, men så må der gælde samme regler for begge hunde. Ellers må du tage dig tiden til at gøre hunden ren inden den komemr ind.


Jeg kan godt se at i bor på en gård men hundene behøver jo ikke rende ud og ind.


Tager du og din kæreste jer tiden til at træne hunden?

En stor del af energien kan jo tages ved træning.

Det hjælper ikke noget at den bare for lov at gå selv,blot fordi pladsen er til det. Det bliver den ikke træt af.


Få jer en god snak og bliv enige om nogen retningslinjer som gælder alle parter,det vil hjælpe både jer og hundene.

Alt andet er da for barligt.


Mvh Hotbandit!



0
0
Svar på denne tråd
 
 Hunden (langhåret schæfer)
Forfatter: 
Dato:  12-11-2005 17:19
er et familiemedlem MEN ikke i vores sænger eller møbler. Den har sin egen kurv/sæng i stuen og sin egen madskål. Tallerkner og gryder er for menneskene. Den får ferdes i hele huset med undtag på mitt kasmirtæppe til 45 000,- der er der ingen hunder eller mennesker med sko på som får lov til at oppholde sig. Tæppet er så tungt og stort at det skal 3 personer til at fragte det til renseri. Det er 3,5x4,5 meter og kæmpetykt. Og lukter af våd sau i flere uger efter rens.

Hunden ved hvad der er lov og ikke lov, på samme vis som Thord ved hva som er lov og ikke lov.

Det som er det sjove er at min assistent har en forkælet hund som gør hva den vil. Når den er hjemme hos os irettesetter min hund den dersom den hopper opp i møblene etc. Hun ved godt at det ikke er lov.

Kunne aldri tenke mig at have hunden i sængen eller møblene. Nej sæng og møbler fri for hundehår, sand og flåtter (blodsugere) Men at hunden min skulle være på bryggerset eller entreen fordi den er stor, NEJ den er og bliver et familiemedlem.

Jeg kan ikke fordra at hunder eller børn er uoppdtragen. Begge skal have grænser for hva der er lov og ikke lov og have respekt for det vi har i hjemmet.
0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider