Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Underligt spørgsmål
Forfatter: 
Dato:  01-07-2005 23:29
men alvorligt ment.
Jeg har en forholdsvis stor barm, og da min kæreste så mig til hest og kommenterede det på nogenlunde denne måde- "De er godt nok dejligt levende..."med et lystent blik i øjnene, ja så vil jeg gerne høre jer.. Hvad gør i for at "snøre" den ind, så den ikke gynger derudaf.
Syntes det var en rigtig træls ting at få at vide, og blev lidt ked af det, for vil da ikke at folk bare glor på "dem". Skal lige siges at jeg ikke mærkede det selv da jeg havde bh+ stram trøje indenunder, men er der mere jeg kan gøre for at få "ro på sagerne".
Håber i vil tage det seriøst.

På forhånd tak.
Christina

Danmarks dejligste drenge- klik her
0
0
Svar på denne tråd

sports bh
Forfatter: 
Dato:  01-07-2005 23:34
jeg har ikke det problem, men jeg kender nogle der har.. de bruger en meget stram/ et nr. for lille sports bh og det plejer at holde det på plads....

Låne Hest søges af ansvarbevidst person... kik på min præsentation!

0
0
Svar på denne tråd

En sportsbh...
Forfatter: 
Dato:  01-07-2005 23:36
...skulle gerne afhjælpe en del. Man kan få dem i de fleste sportsforretninger.

Håber det kan bruges.

Manger hilsner fra

Marie :-)
0
0
Svar på denne tråd

takker
Forfatter: 
Dato:  02-07-2005 00:05
er meget glad for svarene, vil smutte i en sportsforretning og få kigget på sådan en. Kan næsten ikke vente lige nu :-) Det er ikke et sjovt problem at have

Danmarks dejligste drenge- klik her
0
0
Svar på denne tråd

Kender det
Forfatter: 
Dato:  02-07-2005 00:52
Mine lever nærmest deres eget liv ;)

Desværre er jeg ikke så heldig, at der er nogen som helst sports-bh der passer. Hvis jeg laver noget der virkelig giver bølgegang, tager jeg en meget stram t-shirt på mellem bh og anden t-shirt/bluse.

Held og lykke med at finde den rigtige sports-bh.

Tina
0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  02-07-2005 00:54
Kender alt for godt dit problem.. Men, jeg plejer oz at bruge en go sports-bh og gern et nummer for lille..

Frk. Gaardboe

To love oneself is the beginning of a lifelong romance!!

New forest ponyer sælges ;)
0
0
Svar på denne tråd

vær dog lige glad
Forfatter: 
Dato:  02-07-2005 01:08
ok jeg ligger selv op til det så æd mig bare. vær dog jer selv bekendt, der er andre der er misunlige på jer tænk på det. og nej jeg er ikke en lille nips ting med ondt i numsen, jeg er en af dem der efter 2 børn, kan smide dem over skuldrende og vaske min mave når jeg er i bad. og få blå øjne af en god galop tur. men jeg ved hvad jer er værd og er lige glad med hvad andre tænker. husk det når andre bekymre sig om jeres krop i er det værd i selv tænker om jer selv, intet mere eller mindre.

Mvh

Anne Merete

Stutteri Graversgaard
0
0
Svar på denne tråd

anne-m
Forfatter: 
Dato:  02-07-2005 01:33
Øhhhhhh, hvor ser du, at vi, altså os der indtil nu har svaret i tråden, ikke er os selv bekendt?

Der er himmelvid forskel på at være sig selv bekendt, og så have et ønske om at barmen ikke sejler rundt i tide og utide, især når der dyrkes sport, herunder ridning.
Især med en rigtig stor barm er det temmelig ubehageligt når det hele skvulper rundt. Det gør ondt og ens vægt bliver hele tiden skubbet rundt. Det har intet at gøre med, hvad andre tænker.

Jeg tør godt skrive under på, at der ikke er nogen kvinder der er misundelige på den kæmpebarm jeg render rundt med. ;)

Tina

0
0
Svar på denne tråd

meget ubehageligt
Forfatter: 
Dato:  02-07-2005 05:37
Jo det er meget ubehageligt, og så kan det også gøre ondt, når det hele sådan hopper.
Faktisk havde jeg så mange gener, bl.a. det at jeg har fået opereret barmen mindre. Aldrig fortrudt det.
Nu siger jeg selvfølgelig ikke at du skal opereres hvis du kan er generet af barmen når du rider, så må du prøve en god sports BH som de andre foreslår.
Med venlig hilsen
Bente
Det er menneskeligt at fejle
0
0
Svar på denne tråd

jeg kan nu nok
Forfatter: 
Dato:  02-07-2005 09:00
være mig selv bekendt, men der er lige 2 aspekter: det første er det tidligere nævnte med at man kan få ondt. Det er i sig selv ikke særlig sjovt.
Det andet, som i høj grad også optager mig er den visuelle side af det at sidde på en hest. Bevares, jeg er kun ved at komme igang igen, så mange ting skal nok ødelægge det, indtil jeg får styr på mine gummiben igen. At jeg så ikke synes det er fedt at tænke på at ens hoppende balloner er det eneste folk kigger på er så min sag. Fik jo rimelig godt forklaret af min kæreste hvordan det ser ud, og det morer mig ikke.

Jeg har også fået to børn, og der er ikke noget der strutter udad længere, det peger nedad- så jeg går altid i bh, men mangler bare det ekstra der lige holder dem helt på plads.

Siger igen tak for svarene. Er rart at vide jeg ikke er den eneste med bølgegang i barmen. Er rar i er så åbne, sætter jeg pris på

Christina
Søger part på dejlig hest- skriv bare til mig.

Mine drenge
0
0
Svar på denne tråd

Mountainhorse
Forfatter: 
Dato:  02-07-2005 17:26
Ja , en bh fra mountainhorse, den bruger jeg selv, jeg er en str 70d, så det er ikke fordi, der er så meget, men de er næste altid meget ømme :{-( men med min mountainhorse bh, kan jeg sidde ned i trav flere timer på tur uden at mærke det mindste, men man skal ikke bruge den, hvis man geren vil være lidt lækker ;-)for den "maser" barmen helt flad. Min veninde, der er en 80d, bruger oså kun mouintainhorse´ ridebh. Man skulle tro det her var en reklame ;-) men er altså virkelig meget begejstret, specielt med de nyeste ændringer.
Køb en
0
0
Svar på denne tråd

bh og sportsbh
Forfatter: 
Dato:  02-07-2005 17:33
kunne måske være en ide og bruge begge dele?

både bh og sportsbh

Knus Mimse :-D
Halv part søges!!!

0
0
Svar på denne tråd

*g* HE HE
Forfatter: 
Dato:  02-07-2005 20:41
UNDSKYLD, men hold da op, hvor er din kæreste god til at "pakke det ind".... Jeg sidder her med et smil helt op til begge ører :-D

Det var da en dejlig uskyldig måde at sige det på, istedet for at gøre dig ked af det eller forlegen....

Som andre siger, der findes gode sports bh'er...

Held og lykke med købet...
/ Pernille L.
0
0
Svar på denne tråd

he he pernille
Forfatter: 
Dato:  02-07-2005 20:59
Nu siger han det jo fordi han kan lide dem, også når de flagrer i øst og vest. At jeg så ikke så godt kan lide det er en anden sag ;-)
Og jo, han er sgisme meeeeget dygtig til at pakke det ind.. he he.. NOT, men han er nu god nok alligevel.

Men regner med at det bliver lidt mindre livligt at se på når jeg får investeret i den sports bh.. stakkels ham, så er det nok kedeligt at se på.

Christina

Mine drenge
0
0
Svar på denne tråd

Nogen der har...
Forfatter: 
Dato:  02-07-2005 21:12

... prøvet de ridebh'er man kan få i Hööks?
Hvis ja, er de så go'e?

Numsefisken

*Mål er drømme med en deadline*

}If you got nothing, you got nothing to lose{

#God er ikke godt nok, hvis det er bedre som behøves#
0
0
Svar på denne tråd

Til Anne-m
Forfatter: 
Dato:  02-07-2005 21:25
man behøver altså ikke have børn få at få store bryster..

Jeg bruger selv 80C og er næsten 19 (og har aldrig (og får forhåbenligt heller ikke) haft børn)..

Mine "dingler" da også meget når jeg rider/løber, og det er pænt træls.. Men hvis folk kigger for meget på den plejer jeg at sige "Er du misundelig?? for så kan vi godt bytte hvis det er" :)

hilsen Tanja, Angel og Rødhætte
Medlem af Smårytternes Klub

Blåt Snuske og Snoppy indedækken, til salg, mere info i præs
0
0
Svar på denne tråd

Bh og sportsbh
Forfatter: 
Dato:  02-07-2005 22:57
Tag bh'en indenunder sports bh'en - Så er der intet der er levende mere ;-)

Venlig hilsen Charlotte og Filur - som ikke er dressur hest, men frederiksboger ifølge min kæreste :-P  

0
0
Svar på denne tråd

har hørt at
Forfatter: 
Dato:  02-07-2005 23:06
gaffa tape skulle være effektivt men skide smertefuld at pille af igen sååå jeg ville ofre en slat penge på en god sports-bh jaaa eller kunne man jo gå under kniven og få dem mindre meeen de gynger sku nok alligevel :-P

Travkællinger har det sjovere

En dyb rod frygter ikke vindens stød

Evita Ara og Kingo skønheder på 4 ben
0
0
Svar på denne tråd

jaaa gaffa
Forfatter: 
Dato:  02-07-2005 23:16
Så kan de lære det kan de :-D

Tror umiddelbart sports bh'en er det bedste alternativ *g*.

Mine drenge
0
0
Svar på denne tråd

Hooks.
Forfatter: 
Dato:  03-07-2005 11:25
Jeg bruger de BH'er fra hööks, og dem synes jeg er gode.
Jeg bruger normalt størrelse E-F 70, men når jeg køber sports BH, bliver "sagerne" klemt ned i en D-75.
Ellers kunne jeg jo risikere at give mig selv en knock out. ;-D Ikke lige det fedeste.
Nogle er "desværre" udstyret lidt for godt fra naturens side.
Nogen der vil dele lidt??? ;-D

Hestevrinsk fra Mette.

Stop earning the right to be here.
You won the day you were born.
0
0
Svar på denne tråd

Anne-m.....
Forfatter: 
Dato:  03-07-2005 11:47
Som de andre skriver,ja så vil "os" med en barm der bølger under hoppende bevægelser, med en sådan kraft, at det fysisk er umuligt at holde den nede med alm. BH, ja vi kan altså godt være "os selv bekendt".

Men, det er ikke rart, at din barm hopper op og ned i et sådant tempo, at selv efter ridningen viberrerer det som en fin gang gelé..... Jeg lover dig for at vi (jeg) da gerne vil være ved vores (mine)atributter, men vil også gerne kunne ride uden at få blå øjne af vores bryster der hopper op og ned.

Så derfor er løsningen for mig, en god stram sports-BH, lige pt to da mine bryster er gået i stilling til at skulle give nærring til baby om et halvt år.

Selv efter diverse indspændninger kan de dog stadig vise sin feminne side, og hoppe, men ikke mere end hvad god er.

Uanset hvordan og hvorledes, hvor meget er man værd/sig selv bekendt i stramme bukser med skin på, en gryde på hovedet, lange sorte støvler, og bryster der fylder mere end afrika, pga indspændingen gør at de "flyder" ud, ofte med sved på panden, og sorte støv streger i panden. Jeg skal sige at jeg personligt, føler mig noget mere lækker når jeg IKKE har heste tøjet på.

Forsat god søndag til alle, og nyd lige det gode vejr for mig, der er på arbejde!

Med venlig hilsen Marie M!
0
0
Svar på denne tråd

Svar på dette indlæg (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider