Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Om overskrifter. En bøn.
Forfatter: 
Dato:  24-05-2005 00:20
Er jeg den eneste der er træt af overskrifter som "mgiroajgi", "julemand" og "æblegrød" osv?

Kan det virkelig være så svært at skrive enten navn på den person indlægget er stilet til eller hvad det omhandler med et eller to ord?

Så hermed en bøn til alle ænder.... lad os få nogle ordentlige overskrifter, så vi ikke ender med at skrive gode indlæg over af bare irritation.

Husk min hjemmeside!
Læs om krybbebidning, mavesår, vævning, korrekt fodring, dækkentilpasning osv.
Samt mere om os, stævner og Bob historier!

www.prettyfancy.ridesiden.dk

0
0
Svar på denne tråd

indhold i overskrift
Forfatter: 
Dato:  24-05-2005 00:28
jeps og især når man starter en tråd - der er ikke noget værre end dem, hvor man ikke kan se om det er relevant for en selv eller om det er et totalt ligegyldigt indlæg - som f.eks. alle de der "hjælp"-indlæg eller "er der nogen???"-indlæg

Argh!

Mette

Ridemærkebøger købes - ikke nummer 6 og 11 - send besked!

heste-ejendom til salg i Nordsjælland
0
0
Svar på denne tråd

Nye tråde
Forfatter: 
Dato:  24-05-2005 01:33
Når det er nye tråde synes jeg også det er vigtigt.
Jeg gider ikke svare på de der Hjælp...m.m.

Nej det er faktisk ikke rigtigt, mit problem er at jeg ikke har tid til at læse samtlige indlæg igennem, og så er det overskriften der fanger opmærksomheden.

Men svarene i trådene er jeg ligeglad med hvad der bruges som overskrift. Jeg læser dem sjældent, og kun hvis jeg ikke lige fanger starten af indlæget, for der er en del der skriver de første par ord i overskriften og fortsætter i indlæget.

Linda

Døm ikke din "Nabo" udelukkende med bagrund i "Dine egne" erfaringer

Spørg ind til problemet hvis du ikke forstår det, måske misforstår vi hinanden.

0
0
Svar på denne tråd

Overskrifter...
Forfatter: 
Dato:  24-05-2005 02:49
Må indrømme, at de overskrifter der bare hedder "Hjælp" - dem springer jeg over.

Når man svarer på et indlæg, så synes jeg at man skylder forfatteren at lave en pæn" overskrift...

At nogle ligefrem skriver "klklkfklkl", "julemand", "æblegrød" eller lignende forstår jeg heller ikke helt ?:-)
Man skal jo lave lige så mange anslag som hvis man - i dette tilfælde - bare skriver "overskrifter".
Men så'en er vi jo så forskellige :-)

Bag den brede trakehner-pande gemmes megen klogskab - og mange unoder >o<
0
0
Svar på denne tråd

!!!!!!!!!!!!!!
Forfatter: 
Dato:  24-05-2005 08:36
Nej nu provokerer jeg dig lidt "pretty fancy" :-D
men det er da irriterende når man får noget af første linie som overskrift i svarene i en tråd, så hellere en "tosset" overskrift, - men kun i svarene! og jeg giver Mette, Linda og tildels Zigeunerungen ret i at det skal være en ordentlig overskrit i hoved indlægget.

Hilsen Hanne
;-D
0
0
Svar på denne tråd

Overskrifter......
Forfatter: 
Dato:  24-05-2005 11:04
Pretty Fancy, du er ikke den eneste der synes at overskrifter som: "skal jo skrive en overskrift", "åndssvage overskrift", "123456", "dkeisieg", osv. er irriterende.
Nu går jeg ud fra at du mener overskrifterne i svarene og ikke i selve indlægget.
Jeg synes at det virker distraherende og ødelægger lidt det seriøse i resten af svaret.

Jeanette.....hende med skrappedullen
0
0
Svar på denne tråd

Jeg plejer bare....
Forfatter: 
Dato:  24-05-2005 11:08
... at starte sætningen i overskriften og fuldføre den i indlægget - men det er måske lige så irriterende?

Hilsen Sif

0
0
Svar på denne tråd

Jeg synes
Forfatter: 
Dato:  24-05-2005 11:09
jo at det er decideret tåbeligt ikke at skrive en ordenlig overskrift - både i startindlægget men sørme også i svarene.

Jeg gider nemlig heller ikke spilde min tid på at åbne svar der ikke er forsynet med en god overskrift.

mvh PiaR
quantum in me fuit.

5 små følbasser

Svar venligst i tråden og ikke via besked/mail

0
0
Svar på denne tråd

Sif.......
Forfatter: 
Dato:  24-05-2005 11:17
....nej, det synes jeg ikke er irriterende, jeg gør det også selv ;-)
Bare overskriften på én eller anden måde henviser til resten af indholdet....
Jeanette.....hende med skrappedullen
0
0
Svar på denne tråd

blabla bla
Forfatter: 
Dato:  24-05-2005 11:22
Jamen så vil jeg da lige være modsat ;-)

For jeg synes det er rigtig irriterende at skulle skrive overskrifter i svarene. (Der skal selvfølgelig være en god overskrift i "hoved-indlægget"). Men overskrift i svarene synes jeg er fuldstændig overflødigt.

Jeg læser aldrig overskriften i svarene(medmindre man som Sif starter i overskriften), den har jeg ikke noget at bruge til..

:-) :-) :-)

Hilsen Jette - Nu med Jonker!! Pssst, billeder af kæmpen på min præs!
0
0
Svar på denne tråd

Synes overskrifter
Forfatter: 
Dato:  24-05-2005 11:26
Når jeg laver en hoved overskrift(nyt indlæg), så gør jeg mig altid umage. Men jeg synes det er PISSE irriterende at man altid skal skrive overskifter på alle de svar man laver i et indlæg. HVad er det lige de skal bruges til? Jeg synes det var MEGET bedre hvis hovedoverskriften stod som markeret overskrift i alle svar, og så ku man så gå ind og rette hvis man ville ha der til at stå noget andet.

Jeg skriver tit første linie af mit indlæg som overskrift, simpelthen fordi der skal stå et eller andet :-P
Vrinsk fra Johanne og heste-pjokket

En rigtig hest behøver ikke logo på røven
8-) ;-D 8-)

Vi savner dig stadig
Daisy

0
0
Svar på denne tråd

Johanne
Forfatter: 
Dato:  24-05-2005 11:28
Overkriften i svarene bruges præcis til det samme som den i hovedindlægget.

Til at fortælle hvad det handler om / hvem det er til.

Hvorfor skal der være forskel?

mvh PiaR
quantum in me fuit.

5 små følbasser

0
0
Svar på denne tråd

Enig Miki
Forfatter: 
Dato:  24-05-2005 11:35
Og også med det sidste du har skrevet PiaR.

Det værste er, at jeg HVER GANG kigger på selve overskriften og tænker; "Julemand? - hvor"? Okay, det kan tyde på en manglende intelligens, men jeg tror måske nogen gange at det er et slang-udtryk, som de unge :-P bruger nu til dags :-D

Ligesom man siger; "Det er en and"... Hmm, så tror jeg at når der står æblegrød, så har det en eller anden betydning for resten af indlægget...

Men jeg stopper bare her, for alles skyld ;-D

Mange hilsener Vickie! :-D

Jeg søger en lejlighed/ejer/leje/villa på amager - min. 2½ værelses (eller stor 2 værelses) med tilladelse til dyr. Skriv for info eller hvis du kan hjælpe mig.

0
0
Svar på denne tråd

Fordi når
Forfatter: 
Dato:  24-05-2005 11:43
Når der er en overskift på hovedinlægget, f.eks. hvad er din yndlingsfilm eller kender du en god dyrlæge på Fyn?

Så synes jeg overskriften gir lidt sig selv? Eller er det bare mig?

Hvem ville svare, hvis de blev spurgt f.eks. "kender du en god dyrlæge på fyn" med "ja jeg kender en god dyrlæge på fyn, nemlig det og det" Ville man her ikke sige "ham og hende er vældig gode " osv.

Jeg siger jo også bare, at hovedoverskriften ku sættes automatisk ind i indlægget, og så kunne folk rette det til hvis de ville. Jeg tror det her er det eneste forum jeg færdes på, hvor man ikke kan vælge om man vil alve en overskrift på et svar eller ej.

8-) ;-D 8-)

Vi savner dig stadig
Daisy

0
0
Svar på denne tråd

Om overskrifter. En bøn.
Forfatter: 
Dato:  24-05-2005 11:47
Vickie ville det så ikke være bedre at der stod en fast overskrift så æblegrød folkene slap for at skrive det og os andre slap for at læse det?

8-) ;-D 8-)

Vi savner dig stadig
Daisy

0
0
Svar på denne tråd

PiaR!!!!!
Forfatter: 
Dato:  24-05-2005 13:00
Nu kan jeg godt se hvad du mener, det er jo fordi den opsætning du bruger kan du kun se overskrifterne, den opsætning jeg bruger ser jeg hele teksten (den kan jeg bedre lide da jeg så ikke skal klikke så mange gange).

Hilsen Hanne
;-D
0
0
Svar på denne tråd

Herforth
Forfatter: 
Dato:  24-05-2005 13:11
Bingo!!

Det har du nemlig helt ret i.

Og fordelen ved den opsætning er jo at man præcis kan se HVEM det er man svarer.

mvh PiaR
quantum in me fuit.

5 små følbasser

0
0
Svar på denne tråd

min mening...
Forfatter: 
Dato:  24-05-2005 14:23
Jeg kan ikke se hvorfor det kan være så svært at lave en overskrift, når man alligevel ved hvad man vil skrive i indlægget.

Hvis det eksempelvis omhandler en dyrlæge, så skrive navnet på vedkommende. Det fanger også mange flere læsere!

Jeg kan så se at min favorit, den med at skrive en del af indlægget som overskrift, måske er til irritation for nogen, så det tror jeg at jeg vil stile efter at holde op med. Så jeg fra nu af kun laver korte og sigende overskrifter.

Husk min hjemmeside!
Læs om krybbebidning, mavesår, vævning, korrekt fodring, dækkentilpasning osv.
Samt mere om os, stævner og Bob historier!

www.prettyfancy.ridesiden.dk

0
0
Svar på denne tråd

ændre mening
Forfatter: 
Dato:  24-05-2005 16:50
Jamen så kryber jeg også til korset og ændrer mine overskrifter ;-)

Hilsen Hanne
;-D
0
0
Svar på denne tråd

Enig Miki
Forfatter: 
Dato:  24-05-2005 17:13
Jeg er også træt af at læse "ligegyldige" overskrifter....

Jeg synes selv jeg (oftest i hvert fald) forsøger at lave en overskrift "folk" kan holde ud at læse, eller som henvender sig til dem jeg svarer.

Det ligger mig dog mest på sinde at lave en reel og sigende overskrift i de tråde jeg selv starter - ellers føler jeg ikke jeg kan forvente at folk læser dem :-)

Så jo, det er også en bøn fra mig :-P

(ps. lige præcis "æblegrød" overskriften har irriteret mig helt vildt på det sidste...ved ikke lige hvorfor, men på mig har den også virket en smule...hvad skal jeg sige...idé forladt? 8-))

Christel

Medlem af F.F.G.B.H
Foreningen for gakkede baghave heste...

"Man har vel et standpunkt til man bliver klogere?"

Tilmelding og info om HN-træf august 2005

0
0
Svar på denne tråd

bønnemos
Forfatter: 
Dato:  24-05-2005 17:19
hehe kunne ikke dy mig, men er 110% enig i det med overskrifterne, både på første indlæg OG på svarene

det tager ikke ret lang tid at lave en overskrift, plus med en god overskrift der beskriver hvad indlægget drejer sig om sikrer man sig at folk der evt. kan/vil svare også læser indlægget.

Vrinskende Hilsner fra:
Stinne og Razek
0
0
Svar på denne tråd

overskrifter
Forfatter: 
Dato:  24-05-2005 18:11
Fuldstændig enig med Johanne...

Hovedoverskriften burde stå i alle svarene..

"Så kan man se hvad indlægget handler om", ja, men hvis man vælger at svare i en tråd, handler svaret vel om det der bliver spurgt om i det øverste indlæg, og derfor synes jeg det bør være nok med bare hovedoverskriften..(gav det mening??)

:-) :-) :-)

Hilsen Jette - Nu med Jonker!! Pssst, billeder af kæmpen på min præs!
0
0
Svar på denne tråd

Nej jeg synes
Forfatter: 
Dato:  24-05-2005 18:53
at overskrifter er en fin ide. Der går ikke noget af mig ved at skrive en. Og har man først tid til at sidde herinde og skrible løs, så har man vel også tid til at køre de 2-3 første ord op i overskriftsbjælken!

Men det er måske bare mig...

Mange hilsener Vickie! :-D

Jeg søger en lejlighed/ejer/leje/villa på amager - min. 2½ værelses (eller stor 2 værelses) med tilladelse til dyr. Skriv for info eller hvis du kan hjælpe mig.

0
0
Svar på denne tråd

Hader overskrifter
Forfatter: 
Dato:  24-05-2005 21:15
Jeg ved bare sjældent hvad jeg skal skrive. Jeg læser aldrig overskriften i svarene, kun når de er de første ord i svaret, hvilket jeg syntes er brand irreterende.

Syntes også det var bedre at man automatisk fik en overskrift og så kunne man ændre den.

Katrine - som mener at hun hader overskrifter
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider