Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Efterskoler
Forfatter: 
Dato:  20-05-2005 21:45
Hej
Er der nogen herinde der kan fortælle mig om hvor der nogle gode efterskoler- hvor man kan ride evt have sin hest med.
Coci

:-)KIG PÅ MIN PRÆSENTATION TAK :-)
0
0
Svar på denne tråd
 
 hvis....
Forfatter: 
Dato:  20-05-2005 21:54
hvis det kun er 10. og du kun vil have de basale fag (dansk engelsk og matematik) så kan grindsted landbo- husholdningsskole være en god ide.

jeg har selv gået der på et ½ års kursus og min lille søster har taget 10. der oppe.

man har lidt kreative fag ( f.eks. kan man lave grimer og ligende i læder:)) og 10. er 1 dag i køkkenet - det er ikke vildt svært, og det er meget hyggeligt.

der ud over har man halv anden dag i stalden - dvs. timer hvor man istedet for at være i en klasse rider undervisning og lære om pleje og så vidre af hestene.

hvis du vil vide mere er du velkommen til at skrive eller du kan se på deres hjemme side: http://www.grindls.dk/

jeg ved der er andre skoler, men hvor og hvad de hedder det ved jeg ikke!

håber dukan bruge det.

hilsen nina
0
0
Svar på denne tråd
 
 to skoler
Forfatter: 
Dato:  20-05-2005 22:28
Du kan prøve Ålestrup natur efterskole, der har de liniefag med heste og du må osse have din egen hest med. Ved fra en veninde at det er en rigtig god skole, hvor du vil kunne komme til at opleve en masse fede ting!

Så der Fjordvang efterskole (tideligere en has skole) Men den skulle hvis være rigtig god nu, der kan du osse have din hest med! De har gode forhold til hestene og du kan ride ved havet der

der er osse mange andre skoler, men ved man kan låne en bog på alle bibloteker hvor der står en masse om forskellige efterskoler!
Knus Ane
0
0
Svar på denne tråd
 
 Klank..
Forfatter: 
Dato:  20-05-2005 23:53
Klank efterskole som ligger ved galten/Århus. Man kan ikke have sin egen hest med. Men en KANON god skole har selv gået der.

EFTERLYSNING: Araber hoppe, 10 år, 143-147 cm i stg. Født fuks, nok hvid i dag. Havde 3 hvide sokker. Solgt til Jens Pedersen, Jylland. Juni 2001. Kender du hende så skriv endelig. Vil gerne hører hvordan hun har det. Måske er hun i Norge eller sverige. Jeg har "avlet" hende. Billede på præsentation
0
0
Svar på denne tråd
 
 Vestbirk
Forfatter: 
Dato:  21-05-2005 09:08
Vestbirk efterskole ka jeg klart anbefale!
jeg havde min egen hest med derop, og var virkelig glad for det!
Fik super undervisning tre gange om ugen, og havde MINDST tre timer om dagen til min hyp.
PÅ et tidspunkt blev min hest meget syg, da han fik mavesår. den tid det tog, fik jeg lov til at køre op til ham op til 10 gange om dagen...og resten af året tre gange om dagen for at lukke han ind og ud fra fold...
var virkelig glad for at gå der, og VerdensBedsteEfterskole ka helt klart anbefales!
0
0
Svar på denne tråd
 
 Ranum Efterskole
Forfatter: 
Dato:  21-05-2005 10:11
0
0
Svar på denne tråd
 
 tjo...
Forfatter: 
Dato:  21-05-2005 11:13
Ladelund

der gik jeg på landbrugs skole, men det er vist efterskole nu.

Lykken er at eje en Highland pony!
Har du lyst til at se evt. ride en highland pony, så send mig en mail.
tiset@jensen.mail.dk

Søges: Siameser hankat med/uden papirer til bedækning af siameser hunmis uden papirer.
0
0
Svar på denne tråd
 
 Efterskole
Forfatter: 
Dato:  21-05-2005 12:03
Der er også Midtsjællands Ungdomsskole (MSU). De har 8-10 klasse. De har heste og andre landbrugsdyr. Ligger i dejlige omgivelser. Bl.a tæt på skov. B-)


JEG RIDER OGSÅ TRAVHEST >o<
0
0
Svar på denne tråd
 
 så er der jo
Forfatter: 
Dato:  21-05-2005 12:44
der er jo også Svankjær ungdomsskole på Thy. de har egen ridehal og ridebane. og boks stald. jeg gik der for nogle årsiden..




MANGLER DU EN KANIN SÅ SE FORBI MIN HJEMMESIDE...

Til min Hjemmeside

Kat 2 Pony søger Rytter
0
0
Svar på denne tråd
 
 thorsgaard
Forfatter: 
Dato:  21-05-2005 13:03
Hold dig fra den Thorsgaard i Hobro der gik jeg og jo jeg kom da igennem men kun lige var ved at springe fra mange gange de har ingen forstand på heste der oppe hold dig væk.
:-P Mette
og
Dichell
:-D
0
0
Svar på denne tråd
 
 Brøderup Ungdomsskole?!
Forfatter: 
Dato:  21-05-2005 13:12
Der er os Brøderup Ungdomsskole (www.b-u.dk)

-Der går jeg (y)

Knus Kathrine


PC-HORSES
Peter Ø. Andersen & Camilla Enemark
Maglebjerg Ridecenter, Næstved
Tlf. 55777737 - 20613776

Problemer med hesten?
Dyrlæge og vet. kiropraktor Linus Camitz
Sneslev Dyreklinik tlf 20429033

Ponyer udlånes, og jeg søger part/lånehest!
Kig i min præsentation
0
0
Svar på denne tråd
 
 Vittrup Efterskole
Forfatter: 
Dato:  21-05-2005 14:09
Det gik jeg i to år..
Red på skolens heste..
Der er lige blevet bygget x-tra til stalden. Tror det er 8 splinter nye boxe. Og der er ridehal og helt ny udendørs ridebane (med skaller) på stedet.
Rideundervisning 4 gange om ugen (du kan nøjes med to) i spring, dressur og terræn.
Der er 2 ridelære og der kan tages ridemærker.
Mange deltager også i stævner.
Den ligger i Nordjylland, mellem Løkken og Hjørring.
Tjeck evt. www.vittrupefterskole.dk

DSP - Det bedste af de danske småtterier
:-D
-- Stævnetøj søges--

Camilla - Hvil i fred
Blackie - Pas på hende
>o<
0
0
Svar på denne tråd
 
 Baunehøj Efterskole
Forfatter: 
Dato:  21-05-2005 17:24
Der har jeg gået. Det ligger oppe ved Jægerspris.
Man kan ikke have sin egen hest med, men der er nogle gode heste deroppe. Man kan vælge ridning, både som liniefag og som valgfag. Ridelæren, Jan, er en meget dygtig mand, og hvis man vil kan man lære meget.
0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet