Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Farvel fra en gammel pony
Forfatter: 
Dato:  11-12-2004 20:59



Ja, så nåede jeg livets ende. Jeg kunne ikke mere. Min krop gjorde ondt. Den morgen jeg ikke selv kunne rejse mig, måtte mine mennesker hjælpe mig på vej. Jeg var ikke spor bange. Det var en stor lettelse at glide ind i søvnen. Det hele foregik stille og roligt. Efter få minutter holdt mit hjerte op med at slå og jeg gled over i den anden verden. Den verden, heste ender i når de dør. Jeg har drømt om den længe.
Der er græsset altid grønt og saftigt. Solen skinner, men den brænder ikke min mule. Ungdommens kræfter vender tilbage. Smerter forsvinder.
I den verden er alle heste sunde og raske. Der er ingen rovdyr. Ingen mennesker. Vi er frie. Vi lever i store flokke, sammen med familie som for længst er døde.
Jeg løber ud over engen. Hurtigt som vinden. Hovene dundre mod jorden. Jeg laver et par bukkespring og vrinsker højt af glæde.
Jeg er ung. Jeg er fri. Jeg kan igen.

Kærligst Shadow.
0
0
Svar på denne tråd
 
 Illustration...
Forfatter: 
Dato:  11-12-2004 21:02
Jeg har måttet sende to af mine ponyer over regnbuebroen. også :-( Dejlig historie det eneste der gør at jeg kunne nænne at lade dem gå :-(



Prinsen og Fiemor.. Det er mig der rider på prinsen og min bedste veninde der står og holder Prinsen og Fiemor/tøsen..:

Hilsen anso&polli
- Den
Fanatiske Computerbetvinger
- Part søges ved Holbæk -
0
0
Svar på denne tråd
 
 For søren...
Forfatter: 
Dato:  11-12-2004 21:37
Det fik mig virkelig til at tude :'(

Har lige sendt en stor del af mit hjerte afsted. Det var så hårdt... Og græd, og kunne slet ikke give slip på hende.

Hun blev 30 år! Hun havde tjent al verdens mennesker og børn, og var kommet på pension meget sent. Men hun havde det godt til det sidste. Vi måtte lade dyrlægen hjælpe hende.

... Tak for historien


Mvh Tine

Intet ejer vi for evigt.

Hvil i fred Hanne. Vi mødes igen <3
0
0
Svar på denne tråd
 
 sabine..
Forfatter: 
Dato:  11-12-2004 21:39
puhaa.. hvor er det sørgeligt!

snøft, jeg sidder og fælder en lille tåre!

De varmeste hilsner herfra!

Før Saturn..


Vinder af::: Årets flotteste 1` Pony.


:_:_:_ I must be a angel.. :P
0
0
Svar på denne tråd
 
 Hej Sabine
Forfatter: 
Dato:  11-12-2004 21:44
Jeg sidder også her med de største tårer i øjnene.Også de varmeste følelser herfra og tak for historien.
:-D Mvh Graven :-D
0
0
Svar på denne tråd
 
 Arh....
Forfatter: 
Dato:  11-12-2004 21:53
Sidder her og tuder :{-( :{-( :{-( :{-( :{-( Smuk historie - Tak for det! Det gør så frygtelig ondt at træffe den beslutning i har truffet. Men det er den rigtige når de har så ondt.. Og din pony har det godt igen nu.
Føler med dig, har selv prøvet det :{-(
Trøstekram herfra..

Med venlig hilsen Tina K

Nu uden Reinier :{-(
Hvil i fred min skat >o<


Nye billeder af "De Sorte Perler" på min præsentation ;-D
0
0
Svar på denne tråd
 
 snøft..
Forfatter: 
Dato:  11-12-2004 22:02
sidder også og bliver helt ked af det :{-(
JEg er nemlig mange for at jeg måske bliver nødt til at få min gamle pony aflivet hvis jeg ikke finder et sted hvor hun kan gå og hygge sig, når jeg flytter efter ferien... for desværre vil mine forældre overhovedet ikke have noget med mine heste at gøre, og jeg har ikke råd til at betale opstaldning når jeg kun er på su og i lejlighed :-(

hilsen Pernille

Jeg nødt til at finde et nyt sted til mine ponyer til sommer(pga studier). Den ene udlånes til selvskab (betaler gerne lidt selv)... Den anden søger ny ejer/lejer...
skriv for mere info.
0
0
Svar på denne tråd
 
 snøft..
Forfatter: 
Dato:  11-12-2004 22:03
sidder også og bliver helt ked af det :{-(
Jeg er nemlig bange for at jeg måske bliver nødt til at få min gamle pony aflivet hvis jeg ikke finder et sted hvor hun kan gå og hygge sig, når jeg flytter efter ferien... for desværre vil mine forældre overhovedet ikke have noget med mine heste at gøre, og jeg har ikke råd til at betale opstaldning når jeg kun er på su og i lejlighed :-(

hilsen Pernille

Jeg nødt til at finde et nyt sted til mine ponyer til sommer(pga studier). Den ene udlånes til selvskab (betaler gerne lidt selv)... Den anden søger ny ejer/lejer...
skriv for mere info.
0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider