Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Han bader i sved om natten... Hjælp
Forfatter: 
Dato:  23-11-2004 18:34
Vi har et lille problem. Min kæreste sveder helt vild om natten, så dyne, lan og pude er helt våde..

Det kommer lige pludselig når han er faldt i søvn. Før hen lagde vi under samme dyne, men det blive ærlig talt for klamt, for så blive nattøjet jeg har på også helt vådt...

Håber i kan hjælpe mig, så jeg kan hjælpe ham af med det...!!
Måske mangler han nogle vitaminer...

HJÆLP OS!!!

Linda


Never say ur happy when ur sad.. Never say ur fine when your not ok.. Never say u feel good when u feel bad..

and never say ur alone when im still alive!!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Spørg...
Forfatter: 
Dato:  23-11-2004 18:36
Lyder ikke rart.. Spørg lægen evt..



Utrolig dejlig unghest sælges!


Mere info på min præsentation...
0
0
Svar på denne tråd
 
 Vil anbefale...
Forfatter: 
Dato:  23-11-2004 18:54
...at han snakker med sin læge om det, det lyder ikke rart :-( Men mon ikke lægen kan hjælpe :-)

Pøj pøj

Efterårsknus fra Tine
og hendes to haffipiger :-D


Gratis opstaldning...
...vores gamle shetlændervallak har for kort tid siden mistet sin gamle veninde (blev aflivet pga alderdom).
Vi søger derfor nu med lys og lygte efter en ny selskabpony. Få mere info:
her
0
0
Svar på denne tråd
 
 min kæreste
Forfatter: 
Dato:  23-11-2004 18:59
Gjorde min også engang... Hver nat....men nu er det kun engang i mellem... han kan bare ikke ligge for tæt når han er faldet i søvn... vi kan også godt ligge helt op af hinanden en tid selvom vi er faldet i søvn, men lige pludselig vågner jeg fordi det hele er helt vådt af sved.. jum jum...
vi har ikke rigitg gjort noget... han sover tit uden ret meget dyne fordi han kommer til at svede... men prøv at hør en læge... kan være de kan hjælpe jer med det...
Mange Hilsner Stine
Min dejlige indianerhest...
se billeder af guldklumpen på min præsentation.
0
0
Svar på denne tråd
 
 Det kan godt være....
Forfatter: 
Dato:  23-11-2004 19:17
... at lægen kan hjælpe, det kommer jo an på årsagen til at han sveder.

Men oftest er der ikke rigtig noget at gøre, udover at sørge for at sengetøjet er "naturligt", altså dundyne og -pude, ikke noget med kunstfibre samt en lav rumtemperatur og god udluftning.

Hvis I har varme på i soveværelset, så sluk for den og åbn for vinduet i stedet.

Hilsen Sif


Har du en fjordhest? Så er fjordhesteavlens kurser måske noget for dig - se mere her: fjordheste-kurser
0
0
Svar på denne tråd
 
 Tja min
Forfatter: 
Dato:  23-11-2004 20:01
ene datter vågner tit op badet i sved og ikke pg.a mareridt eller ligende..

Nej det er såmænd hendes mandler der er årsag til dette problem, det er så slemt at hun nu her den 8 dec skal have dem fjernet (sammen med de evt polypper hun har)

Min anden datter har lige været turen igennem, hun snorker ikke mere, sover roligt om natten og har pt endnu ikke været badet i sved..

Så gå til lægen og få tjekket det hele, incl mandler (hvis ikke de er fjernet)
0
0
Svar på denne tråd
 
 hejsa...........
Forfatter: 
Dato:  23-11-2004 22:22
det kan være på grund af stress og forstyrelser i hormonerne..
jeg har det nemlig nu, og har aldrig nogensinde haft det sådan.. (har haft det nu i 3 dage) AD
men det kan jo også være noget andet...
feks folk der ryger hash har det næsten hver dag..
men under alle omstændigheder skulle man da søge læge så man kan få et svar på det..

knus her fra
0
0
Svar på denne tråd
 
 Ikke for at gøre dig bange
Forfatter: 
Dato:  23-11-2004 23:45
men det er også et symptom på HIV/AIDS. Min eks. havde også e periode nattesvedde. Lægen tog rutinemessig HIV/AIDS test på ham men den var heldigvis negativ.

Nattesvetten var psykisk/stressbetinget og forsvant efter en periode..



  ;) Den perfekte ponny har ingen bestemt farge ;) 


LIVET BESTÅR BÅDE AF SOLSKINN OG REGNVÆR SAMMEN BLIVER DE TIL DEN NYDELIGSTE REGNBUE
0
0
Svar på denne tråd
 
 dyne..
Forfatter: 
Dato:  24-11-2004 08:09
hvilken dyne sover han med og hvor varmt har i det i soveværelset.
Jeg vågner også badet i sved hvis der er for koldt i soveværelset (jeg ved godt det lyder mærkeligt), for så pakker jeg mig for meget ind i dynen( som også skal udskiftes da den er for "varm"), hvor imod hvis vi har ca. 19 Gr. i soveværelset så er der ikke noget problem, for så er det ikke koldt at ligge lidt uden dyne.

Håber det er til at forstå. :-)

Hilsen Pernille
0
0
Svar på denne tråd
 
 prøv at sove i uld sengetøj
Forfatter: 
Dato:  24-11-2004 09:54
Min søsters kæreste havde samme problem, men så købte de uld sengetøj, som består af dyne, hovedpude og en rullemadras. siden den dag har han ikke haft problemmet. det er fordi uld ånder og altid holder den samme temperatur. det koster omkring 3500 - 4000 kr for sådan et sæt og det er mange penge, men sat op imod at det virker er det pengene værd. Så det kunne hvis i har råd til det være en nem løsning. det skal købes igennem helse forretninger og der er som regel 14 dages prøvetid, så man kan sende det tilbage hvis ikke det virker.
0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet