Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Hundes madvaner!
Forfatter: 
Dato:  23-11-2004 17:54
Hundes uderlige madvaner....
Thor her:

Har lige her den anden dag brillieret med at gnaske en hel rå gullerod i sig.

Det var en Jack havde tabt på gulvet, og haps, så gnaskede Thor eller lykkeligt der ud af.

Det er da ikke helt normalt?

Der ud over må man sige at Thor er meget alt ædende. Bare det kommer inde fra. Kogte grøntsager. Tørt rugbrød. Jeg har faktisk aldrig set ham lævne noget "menneske" mad. Men rå gullerod?


Linda

:-P
hvis man er "Venner" med alle er man ikke "Ven" med nogen

Prima kvalitet oksekød sælges. Tryk: HER
0
0
Svar på denne tråd
 
 Thi thi
Forfatter: 
Dato:  23-11-2004 17:59
Min gamle schæfer han åd rå løg ? Altså når de var i ring/skiver *SS*

Havde for mange år siden en gravhund, som åd edderkopper, bare de ikke var for store, hvis de var det slog hun dem kun ihjel (Ihhh hvor vil jeg gerne have sådan en hund igen)


Death is more universal than life, everyone dies but not everyone lives.
0
0
Svar på denne tråd
 
 Rå gulerødder
Forfatter: 
Dato:  23-11-2004 18:10
spiser mine 3 hunde også

Tror at det er helt normalt, de andre hunde jeg har haft spiste det også













0
0
Svar på denne tråd
 
 Det er altså
Forfatter: 
Dato:  23-11-2004 18:10
meget normalt at hunde godt kan lide rå gulerødder :)




Hilsen Rikke





0
0
Svar på denne tråd
 
 Det tror
Forfatter: 
Dato:  23-11-2004 18:13
jeg også. Min kan spise mange dersom hun får tag i dem. Vi giver hende ofte gulrot. Flere gange i ugen. Hun ser ud som hun nyder dem.


  ;) Den perfekte ponny har ingen bestemt farge ;) 


Livet består både af sol og regnvær men sammen bliver de den vakreste regnbue
0
0
Svar på denne tråd
 
 Kartofler
Forfatter: 
Dato:  23-11-2004 18:14
Vores afdøde hund Bea, var helt vil med rå kartofler, hver gang min mor skrællede kartofler, kom hunden tøffende, og var klar til lidt rå kartoffel.

Basse kunne da han var killing lide at spise dåsemajs, hmm det er vist heller ikke helt normalt.

Hilsen Marianne

Een gang Fuldblod... altid Fuldblod!!!
0
0
Svar på denne tråd
 
 så må jeg
Forfatter: 
Dato:  23-11-2004 18:30
Så vil jeg da til at tilbyde drengen rå gullerod ind imellem.
Jeg havde bare aldrig hørt om det før, og troede han var blet mere gak end han plejer.
Og så havde jeg ham mistænkt for at det var fordi han kunne stjæle den fra hesten.


Linda

:-P
hvis man er "Venner" med alle er man ikke "Ven" med nogen

Prima kvalitet oksekød sælges. Tryk: HER
0
0
Svar på denne tråd
 
 Min ene vab
Forfatter: 
Dato:  23-11-2004 18:33
spiser alt mad, undtagen svinekød... Det er da unormalt for en hund! Hans bror der imod er lykkelig når der er svinekød på menuen, for så er der mere tilham!
0
0
Svar på denne tråd
 
 godt med gulerødder
Forfatter: 
Dato:  23-11-2004 18:47
giv du ham bare gulerødder. De er gode for tænderne, da de virker som en slags tandbørste (og en del sundere og billigere end alm hundetandbørster).

Vores ældste labber får jævnligt en rå gulerod i haven. Han elsker det, og får en del tid til at gå med det.

Mht hunde med mærkelige madvaner, har vi en af slagsen. Han spiser clemtiner og appelsiner.. Og endda med største velbehag..

Mvh Christina

"life is like a box of chocolate, you never know what you are going to get"
:-) ?:-)


Kieffer Wien, sort, 17", mellem bom, lange gjordsropper, pæn og velholdt sælges. Se præsentation
0
0
Svar på denne tråd
 
 har du
Forfatter: 
Dato:  23-11-2004 18:48
undersøgt hans religiøse baggrund? >o<
Det kan være der er en guddommelig årsag! :-*


Linda

:-P
hvis man er "Venner" med alle er man ikke "Ven" med nogen

Prima kvalitet oksekød sælges. Tryk: HER
0
0
Svar på denne tråd
 
 jeg tror jeg kan stå jer alle.
Forfatter: 
Dato:  23-11-2004 19:08
jeg har en schefer/islansk fårehund den er solgt, når det glæder is-risengrød....
men kan han få en brunkage,ja man skal ikke sætte en skål på bordet og gå, for så har du haft gæster når du vender tilbage(ta ALDRIG noget fra bordet)
min hund drikker the ,og det er lige meget hvilket mærke det er....han elsker det bare.....
0
0
Svar på denne tråd
 
 Begge mine katte
Forfatter: 
Dato:  23-11-2004 22:44
er vilde med majs! Den store spiser også rå hvidkål, og den lille er vild med peanuts.

Sjove ting vores dyr spiser :-P

Linda.
Jeg har ikke altid ret - men jeg tager aldrig fejl ;-D

:-) Medlem af Pylreklubben. Klubben for pylrede hesteejere :-)
Medlem af FHK
0
0
Svar på denne tråd
 
 Sjovt nok
Forfatter: 
Dato:  23-11-2004 22:53
Min hund elsker også gulerødder, havre, hestemusli, og så lige alt det ulækre......
Kattelort og hestepærer.... MUMS.
0
0
Svar på denne tråd
 
 Alt-spisende
Forfatter: 
Dato:  23-11-2004 23:16
Vores hund (labrador/rottweiler - tror vi nok) er absolut ikke kræsen.
Hun spiser a l t.
Og dog - lige en rettelse - hun spiser ikke citronskiver med kinesisk soya... :-)




Ved kranierøntgen fandtes intet - så jeg er født sådan, hvad er din undskyldning...???
0
0
Svar på denne tråd
 
 vi havde en hund
Forfatter: 
Dato:  23-11-2004 23:18

Kelly, der gik over og stjal naboens jordbær... :) :)

og naboens kommentar:

At kelly går over og æder pantas mad (naboens hund) det var i orden
At han sked ude i hans roer, det kunne lige gå an, selv om det var træls, når de skulle luges efter..
MEN, at han stjal alle deres jordbær, der satte han godt nok grænsen... :) :) :)


:O) :O) :O)

Kelly kunne luske hen og snuppe alle de røde, og se sååå uskyldig ud, hvis han blev taget i at være for tæt på jorbærene... Til sidst måtte der el-hegn op omkring dem... :) :) :) :) :) :)


Suzi kunne finde på at grave kartofler og gulerødder op, for at æde dem... Hun var viiild med rå grøntsager... :) :)

Bee kan også finde på, at tigge en gulerod, når jeg står og skræller en til ungerne... :) :) :) :)



Mkh.
Else.



:-D Man lugter ikke af hest, man dufter! :-D


"HUSK: Altid kontrakt, ALTID, andet er for dumt.. !!

:) :) "Kunne du tænke dig at spare penge.. ????" :) :)
:) :) "Hvis ja, så skriv til mig...!!" :) :)
0
0
Svar på denne tråd
 
 min gamle hund
Forfatter: 
Dato:  23-11-2004 23:37
min gamle hund spiste også rå gulerødder og vick´s blue, og og udøvede selv- jorbærpluk, når de var røde..mine nye hunde er en slags heste, de går om i haven og spiser æbler..de spiser også gulerødder, foder som hesten har spist, kurvemøbler, barbiedukker( hænderne er de bedste) skænke, spisebordere, sterarinlys..tjaa you named it... ;-D

MVH.JEANETTE2
0
0
Svar på denne tråd
 
 Min hund
Forfatter: 
Dato:  24-11-2004 06:55
Spiste ærter- selvplukkede, og han var glad for alle slags grønt, æbler, gulerødder osv.

Min tæve var fiks, hun kunne knække nødder, beholde nødden i munden og spytter skallerne ud. De andre måtte spytte det hele ud og så tage nødden fra. Desuden æd hun gerne frisk grønt græs i store totter. Det var lidt pinligt til hundetræning, når hun var dækket af- også lå og græssede som en ko.

Vores kokserspaniel plukkede blåbær.

Ulve i naturen spiser både bær og svampe- og græsædernes maveindhold. Hunde er altså "beregnet på" at indtage andet end kød.

Men pyh- sådan et grøntskinnende kødben- :-P Men det er vel som moden brie for os andre. :-)

Alle mine hunde kunne iøvrigt lide kanin-grøntpiller. :-D

Dark Angel: Min trefarvede missemor *spiser* faktisk edderkopper!
Mine hunde har bare bidt dem ihjel.

MVH
xtiny

* @Lan plays with his privates.
< Rintaun > ...
< @Lan > I got these new toy soldiers
< @Lan > They are really neat

bash.org

0
0
Svar på denne tråd
 
 Nanok..
Forfatter: 
Dato:  24-11-2004 07:04
Spiser også græs,gulerod,pasta,ris, frossent kød, men noget han er vild med er lidt lækkert kantarel flødesovs...jeps...en hun med en fin dyr madvane, men heroppe har vi det jo lige foran hoveddøren he he..osse karl johan en utroeligt lækker madsvamp...syns nanok osse...havde fejlagtigt stillet en hel dags plukning i skyggen udenfor og hunden var løs, gik ind med baby vaskede fingre gav baby mad, da baby var faldet i søvn, gik jeg ud for at hente vores store flotte svampe....troede jeg...fandt hunden Nanok smaskende og sluprende med hele hovedet nede i spanden, han fik øje på mig og slap øjeblikkeligt den karl johan der stak ud af munden på ham....hm....hvad kan jeg så lære af det :-D

:-DDer skal være plads til alle :-D
0
0
Svar på denne tråd
 
 Æbler...
Forfatter: 
Dato:  24-11-2004 09:35
Hvis I kan få Jeres hunde til at spise et æble om dagen, vil syren neutralisere tandsten, så hunden ikke kommer til at lugte så grimt ud af munden når den bliver ældre.
Så et æble om dagen i foderet er forebyggende mod tandsten. desuden har hundende godt af grøntsager, så det er da godt at høre at mange er opmærksomme på hundens behov i den retning.

Venlig hilsen

Fie ;-)
0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet