Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Et " Filosofisk " spørgsmål
Forfatter: 
Dato:  17-11-2004 22:49
Ja , lad os lige have det lidt sjovt medens vi tænker over dette .
Se det er således , at jeg lige har fået serveret en Toms Chokolade Skildpadde af min søde mand !
Disse er udstyrret med en " Dut " i begge ender , og så meldte spørgsmålet sig hos mig. ; Er en Chokolade skildpadde udstyrret med Røv i begge ender eller hoved i begge ender , da Dutterne er Ens !!???
Et lille filosofisk spørgsmål , som der sikkert sidder en hn*er med svaret på.
Jeanie

- Travfolk er fagfolk !!

Lille lager af Brudekjoler haves, modeller 2004 sælges enkeltvis eller samlet , meget billigt !
0
0
Svar på denne tråd

jeg plejer
Forfatter: 
Dato:  17-11-2004 22:51
at sige, at det ene er næsen og den anden er r*ven.
Mvh. Tine

Sæt kryds i kalenderen: HN-træf fra d. 4-7/8-05 på sjælland
tråd om HN-træf:HN-træf<
Au pair søges til Schweiz

se her
0
0
Svar på denne tråd

he he good one...
Forfatter: 
Dato:  17-11-2004 22:52
ja godt spørgsmål vil sige noget godt i begge ender.........
Elsker forresten Skilpadder altså dem af chockolade
;-D
Travfreak

MONTY ROBERTS RULES
Før du har redet en traver har du ikke redet.. (y)
0
0
Svar på denne tråd

De dutter......
Forfatter: 
Dato:  17-11-2004 22:58
er simpelthen lavet for at man kan bide dem af, og suuuge alt det gode ud inden man indtager chokoladen omkring - .... ;-D

Så pyt med om de er hoved eller r*v - det er uinteressant... ;-D

Jeg æælsker skildpadder :-)

Hilsen May-Britt B-)

Pas på Jeres heste derude - der er ingen opklaring af mishandlingerne :-(
0
0
Svar på denne tråd

He he May-Britt
Forfatter: 
Dato:  17-11-2004 23:05
Så pyt med om de er hoved eller r*v - det er uinteressant...

Ha ha !..ligger hen over puteren og hulke griner ! Fejltolkede lige dit svar .....hi hi ...nå ,men det er jo nok kun mig der kan se det morsomme i det , eller også har jeg en usædvanlig beskidt tankegang...ha ha
Jeanie

- Travfolk er fagfolk !!

Lille lager af Brudekjoler haves, modeller 2004 sælges enkeltvis eller samlet , meget billigt !
0
0
Svar på denne tråd

Nej, Jeanie...
Forfatter: 
Dato:  17-11-2004 23:16
...jeg kunne også godt se det lidt lumre i det svar! ;-D

Jeg kan dog ikke i skrivende stund give mit bud på om "dutten" er hoved eller hale, da jeg ikke har et eksemplar at undersøge... 8-)
MEN denne tråd er jo undskyldningen for fluks i morgen at købe en mængde skildpadder fra Tom's, undersøge dem nøje og derefter konsumere dem med største velbehag! :-D

Camilla

NB!!! FORFATTEREN AF DETTE INDLÆG ER ERKLÆRET RABLENDE VANVITTIG OG KAN DERFOR PÅ INGEN MÅDE HOLDES ANSVARLIG FOR SINE UDBASUNERINGER AF AKAVEDE HOLDNINGER OG MENINGER!!! :-D

0
0
Svar på denne tråd

Himmelfjer..
Forfatter: 
Dato:  17-11-2004 23:25
Når du er færdig med at fortære skildpadderne , efter naturligvis at have undersøgt dem nøjere , vil jeg gerne have dit svar !

En udførlig anatomisk beskrivelse af disse lidt kønsløse væsner , ville ikke være af vejen !!

He he ..ja det var nu lidt lummert det svar May-Britt hev fra sig... ;-D
Jeanie

- Travfolk er fagfolk !!

0
0
Svar på denne tråd

loooooooooool
Forfatter: 
Dato:  17-11-2004 23:25
en tråd altså tøser *ggggg* :-D "trimler rundt af grin"

Mon skildpadderne i naturen har ligeså store problemer med at finde hoved og røv på deres artsfæller :P Ikke så underligt nogen af dem er truet dyreart så *ggg*
0
0
Svar på denne tråd

Isaaaaaaaaaa..
Forfatter: 
Dato:  17-11-2004 23:31
Hva' siger du dog ????!!! Antager du skildpadder for at være svagtsynede , eller mangler de blot lugtesansen , eller mener du blot at de ikke kan skelne dårlige ånde fra endetarms udluftninger !?

Se det vil jeg så også gerne vide lidt om ..

Hvor er dr.Liberkind , når man allermest skal bruge ham ???
Jeanie

- Travfolk er fagfolk !!

0
0
Svar på denne tråd

Griner......
Forfatter: 
Dato:  17-11-2004 23:34
*LOL*! Og så var det ikke engang hensigten.... ;-D

På et loppemarked for nylig fandt jeg nogle skønne tallerkener jeg MÅTTE eje. Det var bare for mig meget bekymrende at der ikke var seks - for jeg VILLE have seks! Jeg gik så meget op i at prutte om prisen på de 5 stks at jeg ikke lige bemærkede at folk var flade af grin omkring mig før de næsten lå og trillede om på jorden..... ;-D

Jeg blev tilbudt MASSER af seks fra de søde fyre i boden og deres naboer ....... ;-D Og endte med at smutte med mine tallerkener MEGET billigt..... :-D

Hilsen May-Britt B-)

0
0
Svar på denne tråd

Jeg ville holde mig fra Skildpadderne
Forfatter: 
Dato:  17-11-2004 23:34
Jeg har nemlig læst, at folk, der ikke har et kønsliv æder cremeskildpadder. Egentlig er der nok lidt om det. Det var vist i "En elefant i strømpebukser", jeg læste det.

:-D

Sikkert er det, at cremeskildpadder *ikke* har et kønsliv- ergo har de hoved i begge ender. B-)

MVH
xtiny

* @Lan plays with his privates.
< Rintaun > ...
< @Lan > I got these new toy soldiers
< @Lan > They are really neat

bash.org

0
0
Svar på denne tråd

xtiny.......
Forfatter: 
Dato:  17-11-2004 23:36
Man skal ikke tro alt, hvad man læser....... ;-D

Hilsen May-Britt B-)

0
0
Svar på denne tråd

Ha ha....May- Britt
Forfatter: 
Dato:  17-11-2004 23:37
Fik du lige læst dit indlæg igen.... ;-D..ha ha

LoooooL...nej jeg gir' op den er for god !!! Loppemarked..ha ha jamen det siges jo også at der er alt at finde...ha ha...
Jeanie

- Travfolk er fagfolk !!

0
0
Svar på denne tråd

Xtiny.....
Forfatter: 
Dato:  17-11-2004 23:43
Du kan i teorien have ret , og her hentyder jeg ikke til mit 6liv , men at Chokolade skildpadder er Kønsløse ! De har jo ingen arme??!! Og " Ingen arme ingen Kager " Intet / Ingen ... ingen ... !!!

Det slemme står med prikker , pas på det ikke stikker !
Jeanie

- Travfolk er fagfolk !!

0
0
Svar på denne tråd

oki for at kører den
Forfatter: 
Dato:  17-11-2004 23:45
længere ud hvordan skræller man en skumbanan?
ej klukker over jeres indlæg he he
;-D
Travfreak

MONTY ROBERTS RULES
0
0
Svar på denne tråd

Travfreak
Forfatter: 
Dato:  17-11-2004 23:49
Jeg var lige på vej i seng !!!!
Nu vil jeg ligge søvnløs , til jeg har et svar...
Jeanie

- Travfolk er fagfolk !!

0
0
Svar på denne tråd

hahahahha
Forfatter: 
Dato:  17-11-2004 23:50
sidder og gnægger over dit lille filosofi spørgsmål.

jeg synes du skal ringe til toms chokolade fabrik og få et svar.

jeg kender forresten en god dessert med toms cholade skildpadder.

Vanilieis med knuste skildpadder Uhmmmm det er godt -

I dag skulle jeg så prøve at lave marcipan med skildpadde , meeeen ved ikke om det var for klamt eller om det var meget der havde spist for meget marsipan. :-)

coci

(y) LIBERTY SØGER PART (y)
:-)KIG PÅ MIN PRÆSENTATION TAK :-)
0
0
Svar på denne tråd

Har nu altid holdt mig til nougatmus
Forfatter: 
Dato:  17-11-2004 23:50
Dem kan man bide hoved eller hale af, som man lyster.

Damn- nu bliver jeg NØDT til at investere i et par skildpadder (af chokolade), så jeg kan lave en komparativ undersøgelse af deres anatomi...

Nej, jeg tror ikke, på alt det jeg læser. Kun på *noget* af det.

MVH
xtiny

< Rintaun > ...

bash.org

0
0
Svar på denne tråd

Xtiny.....
Forfatter: 
Dato:  17-11-2004 23:56
Jeg har en hel kasse med chokolade padder! Men hentyd nu ikke til noget...Vil lige undersøge om der skulle findes en forklaring på hvorfor nogle mennesker har hang til Nougat mus ???
Jeanie

- Travfolk er fagfolk !!

0
0
Svar på denne tråd

og her sidder
Forfatter: 
Dato:  18-11-2004 00:11
jeg og tænker på min veninde som er dybt afhængig af pilskader...I wonder why...måske der er et godt hint der til en julegave fniiiiiiiiis :-o

Hvem ved hvad P står for i P tærter??? Og man skræller da en skumbanan ved at erm..ja slikke chokoladen af. Jeg er sikker på din mand vil elske at se dig skrælle bananer :P

Jeg har lyst til en chokolade skildpadde.....
0
0
Svar på denne tråd

isa................
Forfatter: 
Dato:  18-11-2004 00:23
der fik du mig er helt færdig og tænker hvilke bananer????
ej hva er det for en tankegang en højhellig tjaaa torsdag må det vel blive nu gaaaabbb
;-D
Travfreak

MONTY ROBERTS RULES
0
0
Svar på denne tråd

hehe travfreak
Forfatter: 
Dato:  18-11-2004 00:46
jeg snakker bare om bananer-hvad snakker du om ?? :P.

Hmmm tror vist jeg skal ned og raide en slikbutik imorgen...Bliver jo helt lækkersulten af den her tråd *g*. Så kan man jo altid bide nogle pilskadenumser af, undre sig over P ´et i P tærter mens man "skræller" nogle bananer..

øjjj jeg skal vist i seng nu looooooool :-P
0
0
Svar på denne tråd

P- et står da for Peanuts
Forfatter: 
Dato:  18-11-2004 01:11
Der er da peanuts i P-tærter?

Nej, imorgen må jeg have mig et par pilskadder, en nougatmus- og en hvid frø. Føj, altså, det er *tarveligt* at æde slik, når det vildeste jeg har er Sharonfrugter, pærer, appelsiner- og tyggegummi (sukkerfrit). >:-(

MVH
xtiny

< Rintaun > ...

bash.org

0
0
Svar på denne tråd

Måtte simpelthen
Forfatter: 
Dato:  18-11-2004 01:21
Bide i musemåtten , for ikke at vække resten af huset Isa , da jeg læste dit indlæg..."Bide Pildskade numser af "...Det begynder at bekymre mig , hvad er det jeg har sat gang i...???

Ligenu ! Ja ja..sidder jeg med en stor portion Spagetti BoLognese , og gafler i mig....var ellers gået i seng ,men manden har muligvis spist for mange skildpadder , iflg. Xtiny's teorier !!

Travfreak ! Fortsæt du bare lystigt med at skrælle skumbananer ... ;-D
Jeanie

- Travfolk er fagfolk !!

0
0
Svar på denne tråd

jeanie...
Forfatter: 
Dato:  18-11-2004 01:31
loooooooool han skal vist på afvænning din kære hr. mand så fniiiiis. Gad vide om man kan sagsøge Toms for at ødelægge 6 livet :P

xtiny.nååååh ja selvfølgelig! Kunne ellers godt bruge nogle sharonfrugter-om ikke andet så til pilskade lokke mad :P

Og så skal jeg vist i seng *g*

vh numsenapperen :D
0
0
Svar på denne tråd

Isa.....
Forfatter: 
Dato:  18-11-2004 01:36
Godt jeg er færdig med spagettien , ellers haved jeg fået den galt i halsen !!

Syntes du hænger lidt i de nedre regioner ...Numsesnapperen...LOOOOOOL !!

Lad os samle ind til Xtiny , og dornere hende en kasse Chokolade Padder...
Jeanie

- Travfolk er fagfolk !!

0
0
Svar på denne tråd

godmorgen *g*
Forfatter: 
Dato:  18-11-2004 07:16
jeg hænger skam ikke i de nedre regioner...sån særlig meget >o<. Men hvem kan da stå for sådan en pilskadenummer der :D . Det er lidt ligesom når man spiser popcorn-alle dutterne skal bides af først. Måske det er meget godt jeg er single for tiden :-o
0
0
Svar på denne tråd

God morgen Isa...
Forfatter: 
Dato:  18-11-2004 09:00
Måske det er meget godt jeg er single for tiden

Ha ha ! Eller også ER der en grund til at du er singel, hvem ved ??

Numsesnapper og Duttebider ??...Hmmmmmm
Jeanie

- Travfolk er fagfolk !!

0
0
Svar på denne tråd

go moren
Forfatter: 
Dato:  18-11-2004 09:18
spurgte pænt min mand om jeg måtte skrælle skumbananen igår he he som britte fattede han absolut ikke en skid så jeg hoppede i seng skumbananløs.....
Kan i ha en god dag..........
;-D
Travfreak

MONTY ROBERTS RULES
0
0
Svar på denne tråd

looooooooool
Forfatter: 
Dato:  18-11-2004 09:32
Jeanie og Travfreak ;-D ....huuulk min stakkels mave *gggggg*
0
0
Svar på denne tråd

Måske skulle vi også
Forfatter: 
Dato:  18-11-2004 10:19
Danne en Ny Forening !?
Den kunne eksempelvis hedde :

" Foreningen for bevarelse af Kønsløse chokolade Padder "

" Foreningen af uskrællede skumbananer "

" Foreningen af Numsesnappere og duttebidere "

Eller bare , " De mindre bemidlede HN'brugeres Klub"

Snupper lige en Choko padde medens jeg tænker ??!!!!
Jeanie

- Travfolk er fagfolk !!

0
0
Svar på denne tråd

LOL....
Forfatter: 
Dato:  18-11-2004 10:31
Denne tråd er på grænsen til at skulle have en plads på museum!!
Jeg sidder her og har Fysik, det er meget svært at se ud som om man laver fysik, når man er ved at knække sig af grin! :D I er for herlige.
Men, men, men... sikke dog en tankegang... Får helt lyst til en skumbanan ;).

Helle
Er du jyde? Skal du med til HN-træf på sjælland den 1 første weekend i august 2005? Så kontakt mig, så sætter jeg os sammen så vi kan spare på transporten.
0
0
Svar på denne tråd

Helle....
Forfatter: 
Dato:  18-11-2004 10:42
Prøv en Choko padde , når du har bidt den første dut af , så flyyyyder cremen ud !! Straks er skummet i bananen mere stift :-D....
Happy day !!!
Jeanie

- Travfolk er fagfolk !!

0
0
Svar på denne tråd

ROFL!!
Forfatter: 
Dato:  18-11-2004 12:07
LOL, travfreak du er for meget! Hvad er det dog for nogle drifter (for nu at opføre mig som om jeg er i skole - rigtig meget freud) du starter hos mig?? :D:D:D
Ihh skal til at have matematikprøve, nu kan jeg jo slet ikke koncentrere mig .oO(mmm en stiv skumbanan efterfulgt af en cremet oplevelse med en skildpade) - det er din skyd hvis jeg dumper!

Helle
Er du jyde? Skal du med til HN-træf på sjælland den 1 første weekend i august 2005? Så kontakt mig, så sætter jeg os sammen så vi kan spare på transporten.
0
0
Svar på denne tråd

Nissechokolader og en titel til min bog
Forfatter: 
Dato:  18-11-2004 12:21
Jeg kendte faktisk éen, der kun spiste han-nisser, der er mere chokolade i. ;-)

Nå, jeg skal i byen senere i dag, så vil jeg foretage en nøje undersøgelse af cremepadderne's anatomi. Jeg holder nu på, de har hoved i begge ender, selvom det (om mennesker) påstås at hjernen er det største kønsorgan. På den anden side, så har hanknælere en parringshæmning i hovedet. Ret praktisk, da hunnen alligevel bider deres hoved af, hvilket så ophæver denne hæmning.

Om hanknæleren så får *fornøjelse* ud af det, det må jeg desværre lade stå ubesvaret.

Egentlig kunne cremepadderne give anledning til en bog: "Cremeskildpaddens anatomi"- eller ligger det for tæt op ad "Kattens anatomi"?

"Eventyret om Cremeskildpadden"?
"Cremeskildpaddernes Herre"?
"The Colour of the Creamtortoise"?
"Den første cremeskildpadde på Månen?"
"Rejsen til Cremeskildpaddens indre"? (Mere lovende)
"Cremeskildpadden og De Vises Sten"..?
"Cremeskildpaddens fornemmelse for sne?"- nej så hellere:
"Kvinden og cremeskildpadden"... ;-)

"Chelonia Park"? (Om en gal rigmand og hans klonede kæmpe cremeskildpadder på en ø udfor Costa Rica. Og dog- de smelter nok bare i varmen.)

MVH
xtiny

< Rintaun > ...

bash.org

0
0
Svar på denne tråd

loooooooool
Forfatter: 
Dato:  18-11-2004 12:34
Så vil jeg godt være klubbens mundskænk :P

Vi kan jo afholde kurser i pilskadenumsenapning og hvordan man skræller en skumbanan?? tror også det vil øge det mandlige antal af klubbens medlemmer :P

Jeanie pas nu på med de pilskader du- ellers ender det med din mand sagsøger Toms loooooooool...btw det kolde brusebad ER opfundet loooool men der vil pilskaderne sikkert også gerne hen :D
0
0
Svar på denne tråd

min kæreste...
Forfatter: 
Dato:  18-11-2004 13:07
Ja, jeg skrev en sms til min kæreste og spurgte om han ville være med til at skrælle skumbananer, det kunne jeg ikke få et svar på, men han overvejer at sende mig på et hjem for psykisk belastede.
Hvad skal jeg sige til psykologen?
"Jeg ville jo bare bide dutten af og suge cremen ud." 8-)
Eller:
"Jamen jeg snapper jo bare numsen af pilskaden"

Helle
Helle
0
0
Svar på denne tråd

Griner medens
Forfatter: 
Dato:  18-11-2004 13:20
Chokoladen , fra mit sidste offer stadig sidder på fortænderne , hvilket får mig til at ligne en gammel kælling med rådne tænder !

Men tilbage til det saglige ! Xtiny , du er inde på noget , der må og skal skrives en bog om Choko Padder , uden tvivl , da der jo har meldt sig en del spørgsmål undervejs , om hvorvidt de er kønsløse , har røv i begge ender , eller for den sags skyld vandre hovedløse rundt blandt os , kun udstyrret med to dutter , som jeg jo ser at de fleste af os har lyst til at bide af !

Jeg har indtil vidre idag kun fortæret 2 padder , og resten bliver i æsken til jeg har tid til at lufte dem, de skal helst ud at rører sig hver dag ! Men der er tilsyneladene hul i hegnet , da der til stadighed bliver én mindre i flokken !!

Måske skulle jeg gå over til at skrælle skumbananer , men afventer at Travfreak kommer med en udførlig Arbejdsbeskrivelse af opgaven , så den udføres rigtigt og efter alle kunstens regler !
Jeanie

- Travfolk er fagfolk !!

0
0
Svar på denne tråd

Tja, jeg holder på
Forfatter: 
Dato:  18-11-2004 13:21
At du skal gå over til nougatmus.

"Jeg bed bare hovedet af musen!"- også glæde dig til din nye skjorte med lange ærmer. ;-D

MVH
xtiny

< Rintaun > ...

bash.org

0
0
Svar på denne tråd

Xtiny......." Han chokolade "
Forfatter: 
Dato:  18-11-2004 13:33
"Hanchokolader".? Har altid fået at vide at det er den med Nødderne !!!
Jeanie

- Travfolk er fagfolk !!

0
0
Svar på denne tråd

ååååååååh
Forfatter: 
Dato:  18-11-2004 13:39
hahahahahahaha - totalt grineflip - på arbejdspladsen...

man kommer da til at tænke over nogle ting:

hvorfor har skummus ikke haler? eller har medarbejderne på toms bidt dem af?

og hvorfor er marcipanbrød halvrunde?

og hvorfor har bananer LIGE den form de har?

:-P Karina82 :-P

;-D møgkællinger har det sjovere ;-D

0
0
Svar på denne tråd

Got It........
Forfatter: 
Dato:  18-11-2004 13:48
Det er sgu da Søren Fauli der er inde i padderne !!!

Han må da vide hvilken ende han stikker hovedet ud igennem..... :-P
Jeanie

- Travfolk er fagfolk !!

0
0
Svar på denne tråd

en pilskade
Forfatter: 
Dato:  18-11-2004 13:56
med nødder?? så kan jeg dælme godt forstå de ikke kan finde ud af det loooooool.

karina-kan du huske i fysik i skolen man prøvede at smide en skumfidus under vakuum...kan du huske hvad der skete med skumdimmeren?... :-P

Jeanie-jeg vil ikke vide hvorfor du ved at Travfreak er så god til at beskrive skrælning af skumbananer :-P
0
0
Svar på denne tråd

NEJ, hvor er
Forfatter: 
Dato:  18-11-2004 14:00
i platte ;-) :-D :-D, men det er skønt...:-D :-D :-D

Pilskader, skumbananer og Nougat mus, et herligt emne.

Katten sidder og ser undrende på mig, og tænker, hvad hulen er der galt med hende, hvorfor hulker hun sådan.

Dejligt med lidt godt humør, oven på alle disse "MAVESURE" tråde der har været de sidste dage.

Måske vi skulle "uddele" lidt af "det søde stads" til dem. :-D :-D :-D men jeg tror nu ikke det hjælper en dyt. :-P

Jeg tror jeg skal have købt mig en "stor kasse" Pilskader når jeg kommer til byen om 1 times tid.

Eller man skulle måske overveje "SKUMBANANER"
:-D :-D :-D og så er det ikke engang "lille mors aften i dag"

Behold endelig jeres gode humør. Så er der noget sjovt at læse på HN i aften. :-D :-D :-D

Fortsat god dag til alle der er i godt humør.

Kærligst
Kirsten
medlem af AHNA
Jo mere jeg lærer mennesket at kende, jo mere holder jeg af dyrene.

0
0
Svar på denne tråd

tror at ...
Forfatter: 
Dato:  18-11-2004 14:05
Vi imorgen i Ekstra bladet kan læse om rekord stort salg af Choko padder ...!!!!

Og slår vi op på side 9 ..kan vi se...Tra.fr... skrælde en skumbanan...

hø hø....
Jeanie

- Travfolk er fagfolk !!

0
0
Svar på denne tråd

Søren Fauli
Forfatter: 
Dato:  18-11-2004 14:05
Han har da r* i begge ender- eller er det hoved? ;-D Jeg mener, mænd har da to hoveder- selvom de ofte tænker med det forkerte. 8-)

Har nu kun prøvet flødeboller i vacuum, de ligner blomkålshoveder med billeøjne. :-P

Men Jeres Slumbananer, slummus og slumfiduser, dem må I godt beholde. Jeg kan ikke døje slum. Udover Slummetmælk altså- og flødeslum. :-)

MVH
xtiny

< Rintaun > ...

bash.org

0
0
Svar på denne tråd

Hold op!
Forfatter: 
Dato:  18-11-2004 14:07
Hold op hvor er I skønne med de skildpadder! *hulker af grin*
Og så smager de jo godt :-)
Hvordan kan nogle undre sig over hvordan man kan bruge TIMER herinde?

[INFO] Lene Skov Mikkelsen • Privat: pivnu • Chat: HesteChattenAfkom og billeder af Welsh søges

0
0
Svar på denne tråd

Hmmmmmm
Forfatter: 
Dato:  18-11-2004 14:11
Xtiny: Vokser slumbananer i Rio de Janerio?

MVH Lisbeth
0
0
Svar på denne tråd

Micita...
Forfatter: 
Dato:  18-11-2004 14:16
Det tror jeg de gør , og det er arbejdere fra Slumkvateret der plukker dem , hvis de ikke er blevet hugget af en flok forbi passerende slumstormere !
Jeanie

- Travfolk er fagfolk !!

0
0
Svar på denne tråd

Padder.
Forfatter: 
Dato:  18-11-2004 14:26

Nu har jeg et meget seriøst spørgsmål, som jeg gerne vil have et svar på. Det er mange år siden jeg sidst spiste choko-padder (en grov fejl i mit kosthold), og denne tråd gjorde mig nysgerrig.

Har chokolade skildpadder fødder? Jeg mener at huske de har det, men er meget usikker og vil ikke være i stand til at fortsætte dagen før jeg ved det med sikkerhed.

Hvem vil være så sød at hjælpe mig?

MVH Lisbeth
0
0
Svar på denne tråd

Ja de har små fødder
Forfatter: 
Dato:  18-11-2004 14:35
Her skal du bare se !!

Mine padder på fold , den ene vil stikke af !

Og mine padder med deres cowpaddepassere på en lille tur i roundpennen

De har fødder ! Dog kan jeg ikke svare dig på om de går baglæns eller forlæns , da det endnu er et åben spørgsmål , om de har det ene eller andet i begge ender !!
Jeanie

- Travfolk er fagfolk !!

0
0
Svar på denne tråd

rotflmao
Forfatter: 
Dato:  18-11-2004 14:45
Jeanieeeeeeeeeeeee du må ikke gøre sådan nooooget *hulker*

Jeanie hvordan kan du vide den ene er ved at stikke af og ikke bare gnubber mås på en stolpe?? :D
0
0
Svar på denne tråd

Isa du siger noget
Forfatter: 
Dato:  18-11-2004 15:04
Har altid troet at den ville stikke af , men der kan være noget om at det er måsen der klør !! Tror du de skal have ormekur !
Jeanie

- Travfolk er fagfolk !!

0
0
Svar på denne tråd

hahaha
Forfatter: 
Dato:  18-11-2004 15:13
måske men hvilken ende vil du stoppe det ind i ? :D...jeg troede netop der var noget der skulle UD på sådan nogle pilskader *g*

Og du er godt tåååbelig at turde sætte tre pilskader sammen uden at vide deres køn!!! loooooooool tænk hvis der pludselig var 15 :O-så ville du aaaldrig få fred for travfreak lolololol

"Mundskænk i Pilskadenumsenappernes Klub. Kurser tilbydes :-P

Min side med marsvinavl og logodesign
0
0
Svar på denne tråd

Tak for føddersvar
Forfatter: 
Dato:  18-11-2004 15:29
Hulk hulk hulk. Nu må i la' vær'. Jeg er ikke i en situation, hvor jeg kan le så højt at tårene triller... ;-D ;-D ;-D

MVH Lisbeth ;-D
0
0
Svar på denne tråd

Hvornår afholder
Forfatter: 
Dato:  18-11-2004 16:18
Du kurser i Numsesnapperi , for jeg vil gerne med på et af dem , anser mig nemlig for at være Yderst kompetent og veltrænet , men du har måske et bare gode nye fif Isa ??

Travfreak er til skumbanansskrællekursus , så hun ser ikke at de går sammen med risiko for forøgelse, iøvrigt er vi jo enige om at de er kønsløse indtil andet er bevist !

Godt nok ser det ud som om at den ene er ved at bestige den anden, eller også kravler den ned ...eller op ...eller..??? :-P
Jeanie

- Travfolk er fagfolk !!

0
0
Svar på denne tråd

HULKE_Videnskaben har trange kår
Forfatter: 
Dato:  18-11-2004 16:26
i Danmark! Hele mit bogprojekt er i fare, min undersøgelse i komparativ skildpaddeanatomi ligger i ruiner. Alt umuliggjort af lede kapitalinteressers Onde Værk... Hulke

Her kæmper jeg mig vej til DavliBrugsen, og har de så andet end Minipadder? Og ovenikøbet i pakker á 12 styks! Når man står og skal bruge TO velvoksne Cremepadder. Minipadder er en helt anden art: De har fødder.

Ikke så meget som en slumbanan eller en p-tærte var i sigte... Hulke

I vildelse greb jeg to julechokolademænd, men den ene blev knust i min lomme- og ædt af Nørden. Ikke engang et lille studie i komparativ julechokolademænd kan det blive til- Ak saboteret af Onde Kræfter Igen.

Hulke Hulke

MVH
xtiny

< Rintaun > ...

bash.org

0
0
Svar på denne tråd

De små er yngel Xtiny
Forfatter: 
Dato:  18-11-2004 16:31
Du skulle have købt dem og studeret dem nøje !!! Du skriver de har fødder , en spændene observation , som vi måske kunne have brugt i vores nærmere efterforskning !

Måske skulle du hellere kaste dig over den sidste Chokolade Julemand , og starte på eventyret om " Den klonede kæmpe skildpadde " !

Klart der ingen skumbananer er !! Travfreak har vi jo ikke hørt fra siden imorges ...det er hende der er ude og tømme butikkerne...hun har jo lidt at skulle have sig øvet i..

;-D
Jeanie

- Travfolk er fagfolk !!

0
0
Svar på denne tråd

*Snøfter* og tørrer chokolade
Forfatter: 
Dato:  18-11-2004 16:41
Af munden...

Tak Isa, nu har jeg det meget bedre. Men julemand2 måtte lade livet. Jeg har vist været i en farlig tilstand af Chokoladeunderskud med deraf følgende humørsvingninger og lavt blodsukker. Måske var jeg endda ved at gå i Chokoladeunderskuds Coma- en farlig tilstand, der kræver intravenøs indgift af kaffe, chokolade, boller og kagemænd (med Smarties på).

Ak, nu rækker mine beskedne midler ikke til et yngelstudie.

Jeg må udsætte videre studier til i morgen, så tager vi ind til byen og køber cremepadder en masse.

*Snøfte*

Utroligt at Travfreak kender Brugsen i Nørreby, det må virkelig være et omfattende og krævende studie i slumbananer. >:-(

MVH
xtiny

< Rintaun > ...

bash.org

0
0
Svar på denne tråd

Im back de damer
Forfatter: 
Dato:  18-11-2004 17:31
efter fuldendt bananskrælle kursus
Here goes:
man tager sin skumbanan og sutter godt på chockoladen og ca. et par minutter efter vupti kommer det hvide el. gule om i vil til syne og skrælningen er fuldendt....
Skal sige at dette kursus vakte stor opsigt hos gemalen..
try it girls....
;-D
Travfreak

MONTY ROBERTS RULES
0
0
Svar på denne tråd

:D........
Forfatter: 
Dato:  18-11-2004 17:47
Ja, jeg har også lagt vejen forbi "dyrehandlen" Expedienten kunne ikke fortælle mig hvilket køn de havde... mage til service!! Nogen der så det afsnit af Konsum i fjernsyn hvor de kritiserede dyrehandlere? Jeg har endnu en at føje til listen - Fakta i Hørning!
Jeg købte 12 styk babyer og et voksent ynglepar... Dog kommer der nok ingen unger da den ene måtte lade livet på vejen hjem.
Skal lige sige at man skal kæle varsomt for dem, ellers kommer cremen ud uden man behøver at sutte ;)

Købte desværre ingen skumbananer, kunne ellers godt bruge et par stykker til at ændre grimassen på kæresten. Han sidder her og ryster på hovedet af mine latterkraper og forstår ikke en dyt af hvad jeg fortæller ham.

Helle
0
0
Svar på denne tråd

Så så så.....kan ikke få stoppet
Forfatter: 
Dato:  18-11-2004 18:24
med at hulke af grin.....manden kigger opgivende på mig...og ryster på hovedet...jeg skal passe på , det ender med at min fine bestand af Choko padder bliver låst inde.. :-(

Travfreak ! Sang du så denne her imens du suttede.." Give me that , give me that , give me that Banana.."???...
Godt at have dig tilbage iøvrigt , var et øjeblik bange for , at du var blevet kvalt i det gule...

Jeanie

- Travfolk er fagfolk !!

0
0
Svar på denne tråd

Travfreak ?????
Forfatter: 
Dato:  18-11-2004 18:34
Er det dig der var billede af idag ?? Ridenede på Xtiny's Klonede kæmpe skildpadde , lokkende med en skumbanan ?????

ha ha ha !!!!! ;-D
Jeanie

- Travfolk er fagfolk !!

0
0
Svar på denne tråd

Hulk.....
Forfatter: 
Dato:  18-11-2004 18:50
I er sgu da for morsomme ;-D ;-D Kan slet ikke stoppe tårerne her!!

Men er blevet mere og mere sikker på at Toms har lavet ens ender så det kan lave en debat herinde på HN.. Det kan da kun være derfor :-D

De sidder nok lige nu prøver at blive enige om hvorvidt de skal sige skildpadden har to hoveder eller 2 r*ve.... :-P

0
0
Svar på denne tråd

Jeanie
Forfatter: 
Dato:  18-11-2004 18:56
jepper det er mig hvor faen har i det billede fra troede det var long gone he he...
Manden min synger "im chiqita banana and im here to say MY banana is perfect with or without the chocolade"
he he hulke hulke..........
;-D
Travfreak

MONTY ROBERTS RULES
0
0
Svar på denne tråd

Har du hørt om
Forfatter: 
Dato:  18-11-2004 19:57
Paparazzipadder ??????

Nææhhh vel ,men eftersom du var væk lige lovlig længe , måtte vi jo på foreningen af Choko paddernes venner, sende en ud !!

Vi kan jo ikke have at du render rundt og gør denne til skamme....Suttende på skumbananer
Jeanie

- Travfolk er fagfolk !!

0
0
Svar på denne tråd

åhhh neeeej
Forfatter: 
Dato:  18-11-2004 19:59
altså looooooool...Jeanie-jeg er ikke SPOR i tvivl om din erm... "kompetence" :P . Men de kurser foregår for lukkede døre for ellers får vi bare Travfreaks mand rendende hele tiden :P Medmindre han kan passificeres på anden viis imens...Måske kan vi få Travfreak til at "vise" ham hvordn man fjerner nødderne fra en Holly bar :P

Hahaha jeg forudser en del mænd der bliver "beslikket" i nærmeste fremtid :PPPP

0
0
Svar på denne tråd

ER I BLEVET SINDSYGE!!
Forfatter: 
Dato:  18-11-2004 20:52

Hvad ligner det, at diskuterer videnskabelige spørgsmål vedr. chokolade padder og skumbananer for åben skærm, når stakkels mig er på slankekur :{-(
Så det der numse/hoved bideri kan jeg jo kun drømme om.

OG SKUMBANANER...min mand er rejsemontør og er i øjeblikket ikke hjemme!!!
"HAR I SLET INGEN MENNESKELIGE FØLELSER."

Hmm måske skulle man alligevel snige en enkelt lille bitte skumbanan ind i huset,og de bananer kan jo ikke fede så meget, det er jo nærmest en frugt.
Travfreak kan umuligt være nået til Rask Mølle dagli´brugs endnu. Tror lige at jeg flår startkablerne af bilen og susser i brugsen, inden Travfreak når frem (y)

0
0
Svar på denne tråd

Livde...
Forfatter: 
Dato:  18-11-2004 21:23
OG SKUMBANANER...min mand er rejsemontør og er i øjeblikket ikke hjemme!!!
"HAR I SLET INGEN MENNESKELIGE FØLELSER."

Ha et kursus i numsenapning på pilskader mens du venter??:P

Par modtages også :P..altså til pilskadenumsenapning ;-D

0
0
Svar på denne tråd

Nej absolut ikke
Forfatter: 
Dato:  18-11-2004 21:33
Vi er dybt seriøse , i vores embede af choko padde forskere !

Tag eks. Travfreak ! Hun arbejder dybt koncentreret pt. på en " Doktor" afhandling omkring Skumbanans skrældning, og hun ligger virkelig noget arbejde i det !

Jeg har her i aften Studeret mine Padder , men har undervejs mistet et par stykker ! Bestanden er nu nede på 40 ud af 45.......!!!

Er dog stadig ikke kommet til konklusionen om hvorvidt, de er udstyrret med røv i begge ender , eller hovede i begge ender. Har bidt en masse Dutter / Numser af , men ligegyldig hvilken ende ,kommer der den samme cremede masse flydene ud , hvilket jo ikke giver mig noget svar på mit indledene spørgsmål !

Vi har dog idag kunnet konstatere , at de er i besiddelse af fødder , dog ved vi endnu ikke med sikkerhed om tæerne peger bagud eller fremad...

Inden du fare ned og tømmer hylderne på Tanken Livde , så vil jeg lige advare dig...ha ha

Nyyyyyd skumbananerne !! ;-D
Jeanie

- Travfolk er fagfolk !!

0
0
Svar på denne tråd

Hejsa..
Forfatter: 
Dato:  18-11-2004 21:41
Jeanie & alle i andre slikmunde.
Dette er lige godt den "søøødeste" tråd jeg længe har set... :-P Den eneste ulempe er, at man får en ubeskrivelig trang til - at hoppe med på vognen...

Mvh Heidi :-D

\l/
(@@)
----o00o-(_)-o00o----
0
0
Svar på denne tråd

fniiis heidi
Forfatter: 
Dato:  18-11-2004 21:50
du "hopper" bare :P

Jeanie du laver godt nok skidt PMS (PilskadeManShip-forkortet PilMandShip:PPP ) *g* hvis du har mistet 5 undervejs :O. Hvordan er de at læsse i trailer?? Måske vi der kan kan se om de går på bagbenene og derved afgøre hoved fra røv :P Måske vi skal have assistance fra Fiskehviskerne???

0
0
Svar på denne tråd

TAAAK..........Jeani....
Forfatter: 
Dato:  18-11-2004 21:58
Du nåede lige akkurat at smække det yndige billede af min fremtidige figur på skærmen..inden første den skumbanan blev fortæret :{-(
Måske hunden kan få glæde af det dersens bananskrælle kursus, det må lige afprøves......DE SKAL IHVERTFALD IKKE GÅ TILSPILDE...mine små søde skumgummi bananer!
Men seriøst..er der ikke noget om at man skal spise 6 stk. frugt om dagen??

Hmm måske skulle man bare give manden knald øøhh kald over mobilossen. ;-D

0
0
Svar på denne tråd

nej Isa
Forfatter: 
Dato:  18-11-2004 22:15
- jeg tør skù ikke tage springet, er ræd for det hele ender i Chokolade mousse ell. det der er værere 8-)

\l/
(@@)
----o00o-(_)-o00o----
0
0
Svar på denne tråd

Isa..jeg er jo lige startet
Forfatter: 
Dato:  18-11-2004 22:29
Og faktisk er det hårdt arbejde !!

Se blot hvor jeg træner...
Først har jeg fjernet dut nr.1
Og herefter suuuger jeg cremen ud..

Dernæst lægger jeg Padden på tungen og skyyyyder hagen frem , så mit kæbeparti bliver den rene knusemaskine , læg mærke til hvor stor den er !!

Ja ja..skildpadden ikke kæben !!!
Jeanie

- Travfolk er fagfolk !!

0
0
Svar på denne tråd

rotflmao!!!
Forfatter: 
Dato:  18-11-2004 22:37
*trimler rundt af grin*....loooooooooooool Jeanie altsåååååå . Det der skal vi altså have med i vores instruktionsbog!! Og jeg vil meget gerne have dig ud og demonstrere på mien kurser *ggg*. Hvad er din timeløn eller tager du naturalier??? :P

heidi-pivskid :P Hvad der ikke kan vaskes af kan slikkes af...både mousse og...

>o<

0
0
Svar på denne tråd

Ja indrømmet..
Forfatter: 
Dato:  18-11-2004 23:11
- og måske jeg alligevel lader mig friste "med tiden" he-he. For det lyder så absolut spændende, de forskellige teknikker osv. >o<

\l/
(@@)
----o00o-(_)-o00o----
0
0
Svar på denne tråd

Heidi hop bare
Forfatter: 
Dato:  18-11-2004 23:27
Men der er stooor risiko for ondt i maven , under de første dages studier !!

Sidder lige nu og fortryder mine nær studier af 3. grad..skulle have ladet manden studere med !!

Går i seng..skal op og have Padderne ud imorgen !!

:-P

Jeanie

- Travfolk er fagfolk !!

0
0
Svar på denne tråd

JEANIE!!!
Forfatter: 
Dato:  18-11-2004 23:44
DU kan se frem til en anmeldelse tidligt i morgen!!!!

Padder er fredede! - og en sådan behandling tolereres ikke!!!!

PUUUHAAA.

Og hvad der er værre! ...
STOP straks min latterkrampe!

;-D

Nina
0
0
Svar på denne tråd

Wuaw......
Forfatter: 
Dato:  19-11-2004 00:24
hvor denne her tråd dog har udviklet sig siden den uskyldige start onsdag aften...... 8-)

Sikke dog en tankegang visse HN'er må være indehavere af....... >o<

;-D ;-D ;-D

Hilsen May-Britt B-)

Reikihealing, kurser for de der selv vil lære, clairvoyance mv. for dyr og mennesker - se præs.
0
0
Svar på denne tråd

morgengrin
Forfatter: 
Dato:  19-11-2004 08:02
:D det er da vildt som denne tråd kan bive ved med at underholde mig!
... mere en kærsten kunne igår... :( Jeg spurgte ham enda om han ikke havde en banan jeg kunne øve mig lidt på inden jeg bestiller et kursus hos isa...
Med besked om at jeg var sindsyg ringende i ørerne gik jeg i krig med at undersøge mine sidste 2 pilskadebørn ( de er nemmere at håndtere and de store skal det lige siges) Og jeg har fundet at de umiddelbart alle er af hankøn, ja det er nu somom disse "dutter" ligner allermest noget som kun hankøn er i besidelse af.

Helle
0
0
Svar på denne tråd

maybritt
Forfatter: 
Dato:  19-11-2004 08:12
tankegang?? hvooooor??? :P Det er altså en yderst seriøst tråd om Creme Pilskaders anatomiske og fysiologiske sammensætning og et nærstudie i at skrælle den meget omdiskuterede slumbanan, da det er en meget kompliceret process inkluderende digitalis, primus, saliva og fugtius vaskekludus (når man er uøvet)

:PPPPP

0
0
Svar på denne tråd

He he.......
Forfatter: 
Dato:  19-11-2004 09:17
Altså:

;-D ;-D ;-D

Hilsen May-Britt B-)

Reikihealing, kurser for de der selv vil lære, clairvoyance mv. for dyr og mennesker - se præs.
0
0
Svar på denne tråd

Nu ved jeg ikke lige !
Forfatter: 
Dato:  19-11-2004 10:27
Åh god dag forøvrigt , til dagens " Forelæsning " om Choko padder !

Nej , nu ved jeg ikke lige med hensyn til " Undertoner" Helle , men kunne man antage at du går rundt og " Sulter" lidt ??

Der er som sagt ingen undertoner i denne tråd , der ville kunne henlede opmærksomheden , på andet end det omdiskuterede kønsløse individ ,nemlig Choko padden.

Der er selvfølgelig visse sammenlignings punkter , med skumbananen , og dette måtte være sig at " Betrækket " i begge tilfælde er gjort af Chokolade !
Og man bliver lige klistret om munden, hvad enten det drejer sig om at bide i Dutten , eller skrælle bananen!! :-P

Må jeg her henlede de damers opmærksomhed på , at det der er inden i begge dele , kan komme pludseligt , og derved denne indsmøring i dette fedtede stads , dog er det værst med Padden , da hvis man får taget for hårdt fat , ved igang sætning af sugeprocessen , som udføres efter Numsesanpningen , risikere , at det hele kommer på engang , og har tendens til at flyde ud over hagen , og da fingrene ofte allerede er indsmurt , så anvises der her ,til før omtalte Vaskekludilus , som Isa nævner !

:-P
Derfor anbefaler vi , at der bides forsigtigt , i det nogle ville antage for at være "hovedet", på padden !og derefter skal det cremede indhold nok komme helt af sig selv ! Gør man det forkert, er der ingen tvivl, det kommer alt for hurtigt , og man nå ikke at nyde det !
Der står på æsken " NYD DEN LANGSOMT " dette er brugervejledningen , følg den nøje !!

Jeanie

- Travfolk er fagfolk !!

0
0
Svar på denne tråd

SULTEN!
Forfatter: 
Dato:  19-11-2004 10:36
om jeg sulter... ja! Er helt syg efter en god slumbanan, gerne med stift skum.

Jeg er nød til at øve mig, ser du jeg har alt for travlt når jeg er færdig med numsenapperiet. Jeg suger vel for hårdt? For det hele kommer ud lige pludselig og så er det at jeg må gøre rug af vaskekludilus da min hage er indsmurt i creme.
Kan du ikke skrive en håndbog eller noget? Gerne med at kapitel om hvordan man lokker pilskaden ud af skjoldet?

Helle
0
0
Svar på denne tråd

Uha troede
Forfatter: 
Dato:  19-11-2004 13:43
lige at tråden var forsvundet , kunne ikke finde den ,men det er nok grundet overdosring af Crem padder , eller slumbananer om i vil !

Helle , jeg arbejder på sagen , men det kræver , at jeg først afprøver teorierne i praksis , og det er meget vigtig , at i også bidrager med jeres konklusioner og redegørelser !

Indtil vidre er vi jo ikke kommet det meget nærmere , om hvorvidt det er et hoved eller en bagdel , disse dutter skal indikere !

Isa din stilling som Mundskænk er genoptaget !!

Jeanie

- Travfolk er fagfolk !!

0
0
Svar på denne tråd

forvirret
Forfatter: 
Dato:  19-11-2004 14:02
pilskaderne må da være Hermafroditer eller hvad?
hvor kommer mini pilskaderne ellers fra?
hvor gammel er minipaderne når de vænnes fra?
de ser jo noget små ud er vi ude i noget pilskade plageri da toms jo sælger mini paderne inden de er lige så store som de andre?
pilskader må da ha et sexliv der blir jo flere og flere mini pader.
Gitte
0
0
Svar på denne tråd

MiniPadder
Forfatter: 
Dato:  19-11-2004 15:41
Tvunget af omstændighederne har jeg indkøbt 12 MiniPadder. De er godt nok *smÅ*, min søsters 5 kronestore sumpskildpadde var større end disse. De må være nyklækkede..?

De har 4 små fødder med 4 tæer på hver fod, til gengæld er skjoldet forholdsvist højt og hvælvet, selvom det ikke tydeligt er afgrænset. Skjoldpladerne stopper ca. 1 cm fra bunden.

Jeg kan ikke afklare spørgsmålet om "dutterne" er hoved eller r* -eller begge dele. Mine padder gemmer sig i skjoldet. Formentlig er de i chock over den ukærlige behandling de har fået i en alt for lille æske med for lidt plads. De er nu omplaceret til bedre kår.

MiniPadder er vanskeligere at suge ud, der er en tendens til at bugsiden imploderer.

Da jeg kun råder over få forsøgseksemplarer er eksperimentet kun gennemført med to MiniPadder.

Desværre er smagen en stor skuffelse, der er romfyld i, og det smager græsseligt.

Nu afventer jeg om tid og kærlig behandling vil kunne afklare spørgsmålet om hoved eller r*. Måske er mine forsøgseksemplarer så unge, at de endnu ikke har udviklet fuld differentiering, således at hoved og hale stadig er mangelfuldt udviklet. Ligesom smagen måske ændres med alderen? Måske virker rommen, som antifrostvæske i den kolde årstid?

Jeg har lagt padderne i hi under sofaen- måske vil stuevarmen vække dem før tid, så de kan fuldføre deres udviklingscyklus på kortere tid...

Igen i dag ingen slumbananer eller P-tærter. HMF! Så tror pokker den Brugs kører på pumperne.

MVH
xtiny

< Rintaun > ...

bash.org

0
0
Svar på denne tråd

xtiny..´ta
Forfatter: 
Dato:  19-11-2004 16:41
én tur i Netto, har lige været der for at checke udvalget, og der var både P-tærter, pilleskader(både dem til små og store munde) og mine elskede skumgummibananer (y)

Men eftersom jeg ikke vil ende som Jeani´s Orangutankus med de heftigt bølgende former, afholdt jeg mig fra at gå på storindkøb....manden kommer iøvrigt også hjem i weekenden {>

Et eller andet siger mig, at mange af disse omtalte chokoindivider vil være at finde i en del hjem ved weekendens slikdag.
Så god fornøjelse, og lad mig endelig høre hvis en løser mysteriet omkring hoved/r.. enden på pilleskaderne ;-D

0
0
Svar på denne tråd

hihi.....
Forfatter: 
Dato:  19-11-2004 17:47
Jeg har storgrinende fulgt denne tråd siden dens spæde start.

Nå... Havde fødselsdag igår, og fik en lille "kurv".. Og hvad var der i denne kurv?!?... Jo.. en pakke minipadder.. Hold da op hvor jeg grinede, og resten af selskabet fattede ikke en dyt..

Så jeg melder mig gerne til kurset i hvordan sådanne passes, og eventuelt formerer sig.. Og ikke mindst nydes mest muligt :D

MoonQueen/Tina
B-)
Min Hjemmeside
0
0
Svar på denne tråd

MinPadde-sugning
Forfatter: 
Dato:  19-11-2004 19:28
Mysteriet er løst, det er et Stort Øjeblik i Padde-Sutningens Historie- og en Sand Videnskabelig Triumf! [Lyd af trompet-fanfare].

Man bider begge ender af MiniPadden og *suger* til, så kan man inhalere cremefyldet *uden* at Padden imploderer. Man bliver godt nok lidt nasset, og lyden er ikke lækker- for tilhørere, nærmest et langtrukkent "SLUuuuurrRRPPP!". Herefter haves kun det tomme chokoladeskelet (Cremepadder har eksogent skelet, som biller!), der kan tygges eller smelte langsomt på tungen.

Desværre kan jeg stadig ikke lide romfyldet...

"SLUuuuurrRRPPP!"

MVH
xtiny

< Rintaun > ...

bash.org

0
0
Svar på denne tråd

Hejsa tøser
Forfatter: 
Dato:  19-11-2004 19:42
Bananskrælleren er tilbage jeg tråden stadig udvikler sig i bedste intelligente maner he he...
Nogen der har afprøvet min bananskrælle teori?
gir kursus for den pæne sum af 150000 (mangler en trailer) he he....
;-D
Travfreak

MONTY ROBERTS RULES
0
0
Svar på denne tråd

en yderst
Forfatter: 
Dato:  20-11-2004 20:05

Underholdende tråd, det må jeg sige...

Men altså det hedder jo ganske enkelt en
"pügga mæ´ fylg"

Om det så gør den mere atraktiv at sutte på, tja det må i selv vurdere, men sådan "gør" man det på bornholm...

Knuz sanne

I may not be finished but I´am DUN... RED DUN

Gå ikke foran mig. Måske vil jeg ikke følge dig.
Gå ikke bagved mig. Måske vil jeg ikke føre an.
Gå ved siden af mig og vær blot min ven.
0
0
Svar på denne tråd

Vrææææælllll'er
Forfatter: 
Dato:  20-11-2004 22:45
af grin !!!.....Sanne ! Hva' fa.. er en PÜGGA MÆ FYLG ???..
Jeg har lige være hægte af for en kort bemærkning ...men men IM BACK ..og meget klistret !

Hvor har jeg savnet jer , alle i Skumbanans Skrællere , og Choko padde spisende Hn'ere....LIVDE..ka'do så hør etter , og få de øjn' væk fra Bananen !

Er virkelig imponeret over det store arbejde , der bliver lagt for dagen , i at løse denne videnskabelige opgave omkring Chokopaddernes anatomi !

Og hvor langt er jeg så selv nået !!! Hmmmm bestanden , startende på 45 stk.leveret i en mamut æske , er nu nede på 30.... Og jeg må erkende , at det er lige omkring 5 styks , pr dag !...???

Og jeg indrømmer ! Ja jeg kaster mig i gruset...jeg kan stadig ikke finde ud af om det er det ene eller andet jeg bider af..men det smager jo også ens ( OG DEJLIGT ) hvergang !!

Derfor har jeg også i sinde , at fortsætte mine studier endnu en tid , da vi da må nå til et resultat på et eller andet tidspunkt !

Tror lige jeg snupper en padde mere , og vil så se om jeg bliver klogere ! Vil prøve Xtiny's suge metode , den lyder rimelig udfordrene !!!!

Jeanie

- Travfolk er fagfolk !!

0
0
Svar på denne tråd

sanne..
Forfatter: 
Dato:  21-11-2004 06:44
neeej du glemte jo resten :O pügga mæ´ fylg-i en pøsse :P (det var i hvert fald en af dem jeg lærte de 3 år jeg boede der hehe-bornholmsk humor 8-))sammen med væggesil, snirve, tjettan og majepytte :P Lærte også pindsvin og en masse andet men kan ikke huske det mere øv øv :D Blev dog imponeret over det gamle bornholmske navn for kaffegrums. Det ene ord fyldte over 3 linier i sig selv *g*

Bornholmsk er bare spøøøøøjst lol. Ohhhhh...måske...måske det er bornholmske hermafroditpuggaer der har muteret bestanden i resten af landet :OOOO. Og og...dværgvækst !!!! Altså med de korte arme og ben de puggaer har...ingen arme ingen...mås vaskning :P Og bliver deres mås ikke vasket..kan jeg sgisme godt forstå hvis de er ved at uddø :P

Har vi nogen der avler puggaer i tråden? Hvordan er successraten? Slikker i så deres mås istedet for? Nogen farvemutation??

"Mundskænk i Pilskadenumsenappernes Klub. Kurser tilbydes :-P.
For kursus i Slumbanansskrælning kontakt Travfreak :P

0
0
Svar på denne tråd

åh ja... Isa...
Forfatter: 
Dato:  22-11-2004 10:25

Sæ´fø´li´ skal den være "i en possa"...

Jeg tror at ordet du søger er jyllkat...

Væggesilden hi hi... Ja ser du da jeg flyttede til sjælland dengang, der fattede jeg ikke hvad en sølvfisk var..... hi hi... det hedder det jo ikke....

Jeg tror ikke der er så stor efterspørgsel på puggaer, måske fordi der ikk kan være så meget creme i som med padderne....

Dermed ikke så meget sugearbejde, og det er jo DET folk vil ha.....

Knuz Sanne

I may not be finished but I´am DUN... RED DUN

Gå ikke foran mig. Måske vil jeg ikke følge dig.
Gå ikke bagved mig. Måske vil jeg ikke føre an.
Gå ved siden af mig og vær blot min ven.
0
0
Svar på denne tråd

jaaaaaaaaaaa
Forfatter: 
Dato:  22-11-2004 10:30
jyllkat looooooooool der var den (kan altså ikke stave bornholmsk godt nok haha)...og jo sølvfisk ;)

"Mundskænk i Pilskadenumsenappernes Klub. Kurser tilbydes :-P.
For kursus i Slumbanansskrælning kontakt Travfreak :P

0
0
Svar på denne tråd

min nevø
Forfatter: 
Dato:  22-11-2004 12:29
den mindste kan ikke sige skilpadde og jeg ved faktisk ikke, om man må skrive sådan et ord her men jeg kan da prøve, skilpadde = fissepadde behøver jeg at sige at de to store skriger af grin hver gang.
Gitte
0
0
Svar på denne tråd

Gitte N...tsk tsk
Forfatter: 
Dato:  22-11-2004 12:37
Det var en " Pæn" tråd ....lige indtil din Nevø kom ind i billedet !!! Men er lige nød til at spørge ?

HVOR FÅR HAN DET ORD FRA ?????

;-D

Nå ,men tilbage til Choko padderne ! Efter jeg har indrømmet , at studierne kræver , at jeg af og til må fortære en padde , er jeg kommet til at tænke på , om ikke det der cremede fyld , der er inde i padderne , på et eller andet tidspunkt , kommer til at sidde på mig , i form af små bløde pølser rundt om maven ???? Det er muligt , at jeg er nød til for eftertiden , at studere dem gennem glasset i min skabslåge..det her bliver ikke ved at gå......

Jeanie

- Travfolk er fagfolk !!

0
0
Svar på denne tråd

tja.....
Forfatter: 
Dato:  22-11-2004 12:58
han er kun 2 år men har 2 større brødre er i børnehave og en i 0 klasse der høre man jo nogengange sådanne ord, men han ved jo så heller ikke hvad for ord han finder på.
Gitte
0
0
Svar på denne tråd

Chokoladeskildpadder
Forfatter: 
Dato:  22-11-2004 15:12
ja, nu er det jo Toms vi snakker om... ;-)
0
0
Svar på denne tråd

Nå nå nå
Forfatter: 
Dato:  24-11-2004 19:28
Eftersom alt efterhånden er forbudt herinde på " Hyggen " , vil jeg nu skrive vidre i denne tråd , om de " Forbudte " skilpadder , som vi endnu ikke har løst mysteriet omkring.

Og "forbudte" det er de , både for børn og for voksne ! Men uimodståelige det er de også , og jeg har efterhånden fået mig gnuffet igennem en æske med 45 styks !

Dog er jeg endnu ikke blevet meget klogere på , om hvorvidt de er kønsløse , hovedeløse eller endeløse !

Og endeløs er denne tråd , dog har den mistet pusten en anelse ...men hvem bliver ikke lidt forpustet af at suge cremen ud af skilpadder og skrælle skumbananer !?

Og så er det lige , at jeg havde lyst til , at sætte et billede ind af en Chokopadde .....men nope den går ikke !

Ville ellers gerne have vist det billede ,hvor mine padder deltager i den lokale ridklubs stævne i MB Springning , og det hvor vi hjemme træner i Trippelbarre med både hele og halve skruer ,og dobbelt salto....men dem må vi ikke vise , så i må jo nøjes at gætte jer til hvordan det så ud !

Nå, men trøstespiser lige en af mine padder ! så er der også en mindre at lukke på fold imorgen !!!!!

Jeanie

- Travfolk er fagfolk !!

Belgier ! Har , eller kender du nogen med Belgier til salg , er der en mulig køber !
Vallak eller hingst ! Alder 3-4 år . Send besked til Ovennævnte
0
0
Svar på denne tråd

Jeg blev meget
Forfatter: 
Dato:  25-11-2004 12:50
inspireret af at læse denne tråd, så jeg var simpelthen NØDT til at købe to padder i dag da jeg var på indkøb :-)

Jeg har straks fortæret den ene - uden at kunne se forskel på den ene og den anden ende ;-D
Jeg har dog konstateret at FYLDET ikke er det samme i begge ender!!!!
Der er både karamel OG romfyld i, og det har en tilbøjelighed til at være fordelt så der primært er karamel i den ene ende og rom i den anden - Kan det mon være med til at løse det store spørgsmål???

Derudover har jeg opdaget at når pilskadden har sit 'dækken' på, da kan man faktisk se forskel på for og bag!!!!!
Foran er der nemlig øjne - og bagi står der at den indeholder rom og karamel fyld. (y) :-)

Desværre har jeg jo kun én tilbage nu, jeg ville ellers gerne have undersøgt om karamelfyldet altid er foran, eller om det også forekommer bagi - hvis man går udfra for og bag ifølge dækkenet :-) :-D

Jeanie, hvis du har flere tilbage, så kan du måske undersøge om fyldet altid er placeret ens??? :-D

Mvh

-Helle

** Jeg har i dette indlæg givet udtryk for min personlige holdning - og denne står jeg ved - lige indtil jeg ændrer mening ** ;-D

** Der findes 10 slags mennesker i verden: Dem der forstår binært, og dem der ikke gør ** :-D
0
0
Svar på denne tråd

HHansen...Svar til dig !
Forfatter: 
Dato:  26-11-2004 00:17
Håber du nød dine padder , og at du vil nyde endnu flere i fremtiden !

Ja, der øjensynligt blevet skabt en ny trend blandt HN'ere , nemlig at fortære Chokopadder , store eller små ..ligegyldigt , en eller to må der bare til ,når denne tråd er læst !

Og ja Helle , du har ret ! Er de iført "dækken" så har de øjne , men når man tager " Tøjet" af dem er de ikke til at se hverken det ene eller andet på...

Så er der lige det med fyldet ! Jo der er da både rom og creme i ,men da vi her i tråden har udviklet en " Sugemetode " til at få fyldet ud med , har jeg ikke lagt mærke til om det er delt op i den ene eller anden ende !...men har det mon en betydning , og såfremt , er dette så epoke gørende for vores fremtidige forskning i Choko paddens anatomi !

Jeg bliver her nød til at kaste dette spørgsmål vidre til vores selvudråbte mundskænk Isa ..og håbe på at hun svarer , hvis hun da ikke er optaget af et skumbananskræller kursus hos Travfreak ???

Jeg vil afvente eksperternes svar , og evt. afgørelser !

Imedens jeg venter , tror jeg lige jeg vil eksaminerer endnu en padde , inden den ender som det rene guf !!!!
Jeanie

- Travfolk er fagfolk !!

Belgier ! Har , eller kender du nogen med Belgier til salg , er der en mulig køber !
Vallak eller hingst ! Alder 3-4 år . Send besked til Ovennævnte
0
0
Svar på denne tråd

He he Jeanie
Forfatter: 
Dato:  26-11-2004 01:18
Jaaah... Giffen Gaffen Guffen - prop den ind i skuffen!!! ;-D Er det ikke snart lige ved og næsten, at din fold ligger ØDE hen min pige..?
Sidder rent faktisk og er lidt misundelig lige nu, har kun Moccabønner og Toblerone til min disp. - men i det mindste sidder jeg så ikke og slider på mine små grå... over hvilken ende det er... - jeg egentlig er i gang med :-P

\l/
(@@)
----o00o-(_)-o00o----
0
0
Svar på denne tråd

spørgsmål
Forfatter: 
Dato:  26-11-2004 11:39
til eksperterne.
der står på cigaretter at de er vanedannede, hvorfor står det ikke på pilskader?
er der en forening for pilskade afhængige?
når man læser vægtkonsulenternes kost plan indeholder den ikke pilsakder, det må da være en fejl eller hvad?
kan man glide i en skræl fra en skumbanan og i så fald dækker forsikringen?
hvor mange promiller er der i en pilskade er det mon forsvarligt af køre bil efte indtagelse af 50 stk.?
Gitte
0
0
Svar på denne tråd

Åhh nej dog..
Forfatter: 
Dato:  26-11-2004 20:13

Efter jeg næsten er blevet kvalt i en disse chocolade skildpadder med karamefyld, så tør jeg ikke nærme mig dem mere..
Har ellers før i tiden holdt meget at disse kære skildpadder, men den tid er vist forbi.. Kan simpelhen ikke spise dem mere efter den episode.. PUHA..

Luna

- som lige har vundet Hubertusjagt på sin super pony..

Hun er i øvrigt til salg
0
0
Svar på denne tråd

Ja så er det afgjort !!
Forfatter: 
Dato:  03-12-2004 11:26
"Pærelet" sagde min datter , da vi igår delte de sidste to padder , fra en 45 stks æske !!

"Denne ende er hovedet , og denne er R....* !!"

Hvordan ser du det ? spurgte jeg hende , og fortrød lige et øjeblik , at jeg havde fortæret næsten 35 padder , for at løse dette spørgsmål ! For nu sidder disse padder ,som overflødige kilo lige i bukseliningen........

" Jo , .....her står TOMS ! ..og man læser ikke på hovedet vel !? Altså , har den hovede i den ende du læser fra "

Nå ! men jeg ville jo ikke lade mig affærdige med så enkelt et svar , efter over 100 indlæg i denne tråd , så jeg bad hende agumentere for hendes påstand !

Og gu' hjælpe mig om ikke hun kunne !!

Hun målte afstanden mellem fødder og " Hoved" og Fødder og "r.." og denne afstand var ikke den samme !
Der var korete afstand mellem " Dutten" og fødderne i den ene ende end der er i den anden ende..

Ergo : Der er kortere afstand fra hoved til arme , end der er fra hoved til ben...hmmmmm !!

God agumentation tænkte jeg , medens jeg overvejdede , hvad jeg så skulle finde på at nærstudere af søde sager ???

Men blev enig med mig selv om , at jeg nok hellere lige måtte få gjort mit Skumbanans skrælle kursus gjort færdig !

Men nu er det snart jul !!! Og så kunne jeg jo også give mig til at finde ud af om Marzipangrise er ORNER eller SØER !??

:-D
Jeanie

- Travfolk er fagfolk !!

0
0
Svar på denne tråd

hehe jeanie
Forfatter: 
Dato:  03-12-2004 22:46
har lige været i tyskland og købte såment en kasse padder så nu skal der suges til man er gasblå i knolden muuums......
;-D
Travfreak

Evita Ara mors øjesten

En Rigtig Mand Er Englænder
0
0
Svar på denne tråd

He he tilbage Tanja !!
Forfatter: 
Dato:  04-12-2004 00:07
Sug blot min pige !! Men pas på , der er noget "farligt" indeni , og man bliver stærkt afhænig.. :-D

Jeg har abstinenser....jeg har ikke flere padder , og jeg er lækker sulten... :{-(...syntes at der er uretfærdigt , at du nu sidder med en hel æske og mædsker dig....

Må hellere smutte en tur over grænsen og importere en ny forsyning , så jeg ikke skal sidde her og savne den gode smag...

Men nu du var dernede , så faldt du vel ikke lige over et par marzipan grise ????
Jeanie

- Travfolk er fagfolk !!

0
0
Svar på denne tråd

Yehaaa, vore bønner er hørt.
Forfatter: 
Dato:  07-12-2004 11:04
Man skulle næsten tro at "Sprit fabrikkerne" havde læst med her på HN.

Nu skal vi ikke længere nøjes med alm. choko pilskader i fast form. :-P

Var i tyskland i lørdags, og nu kan man få dem på Flaske (med sprit i).
Chokoladeskildpadder på flaske. :-D :-D :-D

Sådan en fin sildpaddefarvet flaske med lækkert indhold. :-D :-D :-D

Fremstillet at samme firma som laver de der Spunk, gajol, mm. Wodka shot.
Den var på tildbud til ca. 90 kr.

Kærligst Kirsten

"Katte er temmelig sarte skabninger, og de kan rammes af mange forskellige lidelser, men jeg har aldrig hørt om en, der led af søvnløshed."
0
0
Svar på denne tråd

Jeanie...........
Forfatter: 
Dato:  07-12-2004 14:22
næh ingen marzinpan øffere kan ikke fordrage det hmm nok fordi min mor laver det i tonsvis hver jul adderbadder.........
;-D
Travfreak

Evita Ara mors øjesten

En Rigtig Mand Er Englænder
0
0
Svar på denne tråd

I*M BACK.....
Forfatter: 
Dato:  23-01-2005 23:22
Og jeg har lige fortærret en PADDE..Yam yam...bed dutterne af i begge ender , og guffede den i mig , som havde jeg ikke spist noget i flere dage..... :-P...
Det har jeg heller ikke , ihvertfald ikke padder , men trangen kom snigende, og jeg har nu brudt hul på en HEL KASSE....og jeg vil nu genoptage mine nærstudier , af Chokopaddens forunderlige Anatomi...

Har den R..* i begge ender , eller har den ikke ???

Ps : Rygterne vil vide at Livde er gået over til Yankiebar...???? Men de er jo også fra TOMS...
Jeanie

- Travfolk er fagfolk !!

0
0
Svar på denne tråd

altså min mand efterlod en hel kasse
Forfatter: 
Dato:  23-01-2005 23:26
med padder og mine padder har røv i begge ender men mums sikken en røv...
du skulle prøve at knuse dem i en skål vanillieis fyforpyfor det smager godt....
Evita Ara mors stjerne

Travkællinger har det sjovere

En rigtig mand er Englænder

Wintec "det bedste til din hest"
0
0
Svar på denne tråd

HVAD????
Forfatter: 
Dato:  26-01-2005 09:10
Lever tråden endnu. Lidt sjovt for jeg har lige forelagt Lisbeth Baloo, at den skulle havne på museumet. Havde lovet at sende et link, og derfor nærlæste jeg den lige igen.......Tænk den lever endnu!!!

Yankiebar....JA DEN ER RAR!! også skulle den indeholde færre kaloier end pileskaderne 8-)

Livde, en HNholiker på afvænning, og sandsynligvis light dement :-P
0
0
Svar på denne tråd

Yep...Livde
Forfatter: 
Dato:  26-01-2005 09:40
it's a live !!...det beviser at Padderne ikke er til at komme til livs !! :-D

Men nu du lige nævner "Yankie bar" ..så skulle du vel ikke været faldet for fristelsen , og har prøve smagt den nye model .."GULD"- karamelyankiebar.. :-P

Den kan jeg uden at vippe med tæerne sige " ER STÆRKT VANEDANNENDE "...prøv den.. :-D

Men men , jeg har også en tilståelse!..Igår aftes "faldt " jeg over en pose M&M's , som VAR ,min datters... 8-)Jeg besluttede mig for at sætte dem i alfabetisk orden...men der var alt for mange M'er ..og dem , ja dem .....ja....spiste jeg.!!!..... :-P
Jeanie

- Travfolk er fagfolk !!

0
0
Svar på denne tråd

i anledning
Forfatter: 
Dato:  26-01-2005 14:03
af julen var jeg på besøg hos mine forældre og fortalte dem om vores studium af pilskadenumser hvilket resulterede i at min kære far (chauffør i tyskland) købte en hel æske med hjem til mig til fri testning. Jeg grejede ikke helt det der med numserne for når jeg prøvede at suge fyldet ud (Timon og Pumba-uhm the creamy kind) gik skallen i stykker hvilket har henledt mig til, at det måtte være mig der var med i frækkere end politiet tillader hvor en kvinde kan "suck a golfball through a gardenhose". Så før jeg kan fortsætte mine egne studier af pilskade anatomi skal jeg altså lære at styre min indre Nilfisk. Måske jeg kan spørge hos Fiskehviskerne? :P
0
0
Svar på denne tråd

Hvorfor...
Forfatter: 
Dato:  26-01-2005 14:24
Skulle denne tråd da også lige dukke op, nu er jeg NØDT til at køre forbi købmanden og købe nogle pilskadder, uanset om de har hoved eller rø* i begge ender, eller én af hver, så smager de altså godt og er aldeles vanedannende. Øv altså :-P

Jeanette
0
0
Svar på denne tråd

Kør jeanette Kør...
Forfatter: 
Dato:  26-01-2005 14:46
det hjælper at få "Padde"...efter min sindsoprivende formiddag , har jeg kastet mig "trøstespisende " over et par eksemplare af den gode slags...nemlig DE STORE padder ....uhmmmmmm....hvor var det godt !.... :-P...

Og så må nabo være nabo , traktor være traktor , og hr jepsen ....Ja han kan vente sig kan han.....! Der er intet som at bide rø... af en Chokopadde og nyyyyyde fyldet i fulde drag....!! :-D

Jeg går ud og muger i stalden , for så gør jeg mig fortjent til en lille padde mere , når jeg er fæææærrdiiiig...... :-D

Jeanie

- Travfolk er fagfolk !!

0
0
Svar på denne tråd

Argghhh, altså
Forfatter: 
Dato:  26-01-2005 15:27
den købmand havde ikke nogen pilskadder, de aner ikke hvad god smag er :-*
Og jeg orkede ikke lige at køre ekstra 12 km for at få fat i dem, så når jeg finder nogen igen køber jeg et ordentligt lager. Jeg kan huske for et stykke tid siden , da solgte de dem i kasser med 45 stk, mindre kan da heller ikke gøre det (y)
Men Jeanie, jeg har fulgt med i dine eskapader med hhv. traktorfører, nabo og ægtefælle....og jeg forstår godt at du er nødt til at trøstespise >:-(

Jeanette
0
0
Svar på denne tråd

Snup du.......
Forfatter: 
Dato:  26-01-2005 15:34
bare en pilskade eller flere, der ikke noget som en god omgang trøstespisning, og med lidt held tillægger du dig en figur på størrelse med ovenstående orangutang ;-D mon ikke nabo, bonden og ægtemanden så tager benene på nakken (y)

Livde, en HNholiker på afvænning, og sandsynligvis light dement :-P
0
0
Svar på denne tråd

Hej jeanie
Forfatter: 
Dato:  26-01-2005 16:22
Din gamle skildpaddenumsesnapper hehe
Gæt hvem der lige har haft monsterkonen i røret hun skulle ha et vær. til en hesteejer...
Uhhhh blir helt klam på ryggen når jeg hører hendes stemme....
Evita Ara mors stjerne

Travkællinger har det sjovere

En rigtig mand er Englænder

Wintec "det bedste til din hest"
0
0
Svar på denne tråd

En fræk én
Forfatter: 
Dato:  29-01-2005 00:55

Jeg mærker med en finger over den glatte hårde overflade
imens jeg sultent betragter den.
Så kæler jeg blidt for den
inden jeg lader mine læber omslutte hovedet med et lille nydende suk
og mærker hvordan tungen snor sig rundt om den i min mund
med et let pres
suger og slikker
indtil den ikke længere kan modstå varmen
og lader sin skønne creme strømme ud i munden på mig

ÅÅHHH ... ... ... ... jeg elsker bare creme-skilpadder :-D ;-D :-D

BREEDING STOCK: BEST NON SPOT
0
0
Svar på denne tråd

LYDIA...!!
Forfatter: 
Dato:  29-01-2005 09:20
:-o....den er fræk !! Men på den "gode" måde... :-D
Jeanie

- Travfolk er fagfolk !!

0
0
Svar på denne tråd

tænk..
Forfatter: 
Dato:  16-08-2005 11:58
at jeg kan være gået glip af denne tråd! :-@

Den er hermed genoplivet!!! :-)

Forresten - er der nogle der er kommet et skridt nærmere et svar på dette af livets store spørgsmål siden Jeanie's indlæg sidst i januar?

Lytter spændt med ;-D

*Idenion -der ikke har grinet så meget i lang tid og som fluks skal have købt skildpadder ( - og vaniljeis Travfreak :-D ) *
0
0
Svar på denne tråd

Så meget for den kur
Forfatter: 
Dato:  16-08-2005 12:13
Jeg har det som Idenion! Jeg anede ikke at jeg var gået glip af noget så yndigt som denne tråd, der i den grad er en hyldest til kvindernes fjende og bedste ven nr. 1 - CHOKOLADE!

Min slankekur er startet idag med omgående virkning, men mon ikke jeg kan rykke det til engang i næste uge, og i mellemtiden opdage et af livets glæder ved Pilskader en masse! På den måde, har jeg også langt mere at tabe...

Hmm...
Hilsen Vickie :-D

Apparently "rygklapper" 8-)

Medlem af "Smårytternes" klub
0
0
Svar på denne tråd

Vickie85
Forfatter: 
Dato:  16-08-2005 12:18
der er vist noget du har læst forkert, Chokolade er jo sundt, specielt den mørke som en skilpadde jo er lavet af, derfor kan det overhovedet ikke gøre skade på dig.

Så er chokolade faktisk også en grøntsag... ;-D
0
0
Svar på denne tråd

Arh Sasser
Forfatter: 
Dato:  16-08-2005 12:30
Det er da vidst ikke rigtigt... Eller... NÅ JO! Det er da det det er. Jeg holder bare min slankekur og køber EKSTRA mange pilskadder, og spiser KUN dem. Pas på bikinier nu kommer jeg løbende. Inden der er gået en uge må jeg have tabt mig de første 4-5 kg.

Tak for råddet Sasser ;-D

0
0
Svar på denne tråd

You're welcome
Forfatter: 
Dato:  16-08-2005 12:36
det er altså rigtigt at det er en grøntsag, kakao er sundt, og det kommer fra en kakao bønne, og bønner er jo sunde OG grøntsager, ergo er en kakao bønne jo en grøntsag.

Måske det var den kur vi alle skulle på??? Kan godt være den ikke hjælper så godt, men den ville da gøre alle glade ;-D
0
0
Svar på denne tråd

Hmm Sasser...
Forfatter: 
Dato:  16-08-2005 12:38
Jeg kan lide din tankegang... Jeg vil tage den til mig.

0
0
Svar på denne tråd

Det kan
Forfatter: 
Dato:  16-08-2005 12:41
jeg godt forstå, det er nemlig en rigtig god tankegang :-D

Sasser med en smart tankegang
0
0
Svar på denne tråd

Svaret må være...
Forfatter: 
Dato:  16-08-2005 13:19
At alle er han skildpadder med kønsorganer i begge ender. Min grund er at hvis en kvinde sutter på dens dutter et stykke tid kommer noget hvidt, flydende og fedtet creme ud.. Dette sker i begge ender..

Lars

Den halte ser, den blinde går, ved fælles hjælp de målet når.

Lad der være plads til alle
0
0
Svar på denne tråd

Overskrift
Forfatter: 
Dato:  16-08-2005 13:21
Ej Lars..

Sikker da en tankegang at have :-P

Hmm kunne være man skulle anskaffe sig et par Toms padder..

Hilsen Karina, der er i underskud :-P

Death is more universal than life, everyone dies but not everyone lives.

Nu er den her! Nyt hesteforum, kom og deltag ;-) muleposen.dk
0
0
Svar på denne tråd

Karina..
Forfatter: 
Dato:  16-08-2005 13:23
Jeg prøver bare at få min tankegang til at passe ind i jeres...
Mine præmisser er jo holdbare og argumentet gyldigt...

Lars

0
0
Svar på denne tråd

Lars_S
Forfatter: 
Dato:  16-08-2005 13:58
er det ikke bevist, at I ikke forstår vores tankegang, eller er det blot en skrøne? I så fald, så passer din tankegang OVERHOVEDET ikke med vores, sådan tænker vi ikke ;-D
0
0
Svar på denne tråd

Sasser
Forfatter: 
Dato:  16-08-2005 22:01
Jeg vil gerne se beviset på at vi ikke forstår jeres tankegang..

Lars

0
0
Svar på denne tråd

Svar på dette indlæg (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider